BÖLÜM ~ 2 YAKISIKLI CİVCİV

2.9K 254 389
                                    


Oylamayı unutmayın!

İyi okumalar!;

Düz yazı:

Hyunjin Felix'in instagram postlarına bakarken uyuyakalmıştı. Okula geç kaldıgını farkedince apar topar giyindi ve kahvaltısını yaptı.

Felixi görme umuduyla okula girdi fakat ders çoktan başladıgı için herkes sınıfına dağılmıştı.

Hyunjin sınıfına doğru ilerlerken lavabo dan çıkan Jisungu görmesiyle sevinmişti.

"Naber Jisung"

"İyi de sen neden geç gelıyon lâ"

"Of sorma amk, geç kalmışım"

"Ha iyi dersler o zmn sana"

"Şey bekle bekle"

"Ne? "

"Felix sınıfta mı? "

"Hayır, basım agrıyor diye revire gitti. Zaten derste baya sıkıcı"

"Revirde mi yani? "

"Evette sen neden onu nerden tanıyon? "

"Dün telefonda biraz konuştuk işte arkadaş olduk"

"Tamam hadi bye"

Hyunjin Jisungla konuşmasını bitirmiş, revire doğru ilerlemeye başlamıştı. Revirin kapısını çaldı ve içeriye daldı.

"Hopp, ne o öyle bi anda içeriye dalmak? Belki hasta müsait değil "

Revirin kapısını açar açmaz hemşireden azar yemişti bile. Aralık kapıdan içeriye göz gezdirdikten sonra sedyede koluna serum takılı Felix'i görmüştü.

"Sen içeriyi süzmeye geldin heralde, hadi kışt! Başka kapıya işin yoksa burda kalamazsın"

Hyunjin tam kovulacakken drama quennliği tutmuştu. Elini başına koyup hemsirenin kucagına bayılır gibi yapmıştı.

"Ayhh, basım cok dönüyor yardım edin, hemşirelerrr! "

Hemşire bi yandan hyunjini tutmaya çalışırken, hyunjin de hala drama quennlik peşindeydi.

"Ay tamam be, kocaman adamsın ne diye benim üstüme bayılıyon geç sedyeye"

Hemşire ikna olmuştu ama Hyunjini bekleyen başka tehditler vardı. Hyunjin planının uymasıyla Felix'in yanındaki sedyeye uzandı.

Felix ise Hyunjinin bu hallerine kıkırdıyordu. Hyunjin felix'e göz kırparak sedyeye uzandı. Amaç Felix'in yanında olabilmekti.

Bi süre tatlı tatlı yattıktan sonra elindeki iğne ile arkasını dönen hemşire ile gözlerini fal taşı gibi açmıştı.

"Eh, madem basın dönüyor senin basını söyle bir uyusturacak iğne yapalım da geçsin"

"Ananısikm"

Hyunjin mırıldanarak söylemişti bunu. Hyunjinin en büyük korkusu her zaman iğne olmuştur ve hemşirede bunu bildiği için özellikle yapıyordu.

"A yok yokk, ne kadar düsüncelisiniz biliyorum ama biraz yatsam geçer ya"

Hemşire daha da yaklaşırken Hyunjin kaçacak yollar arıyordu. En sonunda sedyenin en ucuna kadar gitmişti.

"Bana bak canımı acıtırsan cenazene kaktüs yollarım! "

Hemşire gelen tehdite imalı imalı bakmış adımlarını daha da hızlandırmıştı.

"Gelme gelme, saka saka, gelmeghh gelmegghh"

Hyunjinin cıglıkları okul koridorunda yankılanıyordu. Felix ise gülmekten kafayı yemişti.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin