BÖLÜM 24 ~ HEMŞİRE JESSİ

479 44 105
                                    

_______

Dışarı çıkıp etrafıma bakındıgımda beyaz flashlar gözümü kamaştırıyordu. Olaylar alevlenmişti.

Hızlıca flashların arasından geçip ilerdeki siyah arabama binmeye dogru yöneldim.

"Efendim, eski sevgiliniz evlenmiş. Ne düşünüyorsunuz? "

"Efendim, bulacağınızı söylemiştiniz sevgilinizi. Ne oldu? "

"Efendim, buna bir ihanet diyebilir miyiz? "

"Lee Bey duygularınızla mı oynadı? "

Hayır, hayır hiç biri doğru soru değildi. Asıl doğru soru; şimdi nasıl yaşayacağımdı.

Herkese gözümü yumup ilermeye devam ettim. Kalbimi tutup ilerliyordum. Hızlı çarptığını hissediyordum.

Arabaya bindikten sonra şoförü arabadan indirdim.

"Kendiniz gitmek istediğinize emin misiniz efendim? Bu durumdan sonra dışarısı sizin için güvenli görünmüyor. "

"Eminim Jimin, lütfen arabadan in. "

"Peki efendim. "

Sürücü koltuğuna bindikten sonra sürmeye başladim. Saat 17:00'dı ve trafik vardı. Herkes korna çalırken iyice sıkılmıştım.

Bi anda sinirlenip kornaya uzun süre bastım. Tüm arabalar susmuş bana bakıyordu. Tam kavşakta olan yan yola doğru direksiyonu çevirdikten sonra karmaşadan sıyrıldım.

Hızlıca sürmeye devam ettikten sonra okula geldim. Neden geldiğimi bende bilmiyordum sadece ruhum beni buraya yönlendirmişti.

Okuldan içeri girdiğimde çok yabancı gelmişti. Okul çok büyük ve karmaşık, içimdeki duygular herşeyden daha karmaşıktı.

İçeri girip salonlarda dolaşmaya başladığımda hemşire ile karşılaştım.

"Hwang, ne işin var burada? "

"Jessi"

"Uzun süredir görmedim seni, okulu bitirmedin mi? "

"Hayır son sınıfı bıraktım. "

"Peki neden buradasın? Bu aralar çok ünlüsün bizi de tanımaz oldun. "

"Bayılacağım sanırım"

Bir kaç adım geri gittikten sonra sinirle bana baktı.

"Bana bayılma sakın. "

Dolu gözlerimle ona baktım ve zoraki bir gülüş takındım yüzüme.

"Bayılmayacagım vazgectim. "

"Neyin var senin? "

"Felix "

"Doğru sen onunla ayrılmıştın değil mi?"

Dediği şey ile artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Yere çömelip ellerimi alnıma dayadım. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken şaşkınlık ve tedirginlikle bana bakıyordu.

"Ayh, cidden bayıldı sanırım bu sefer! Yardım edin hemşireler. "

["Ayhh, basım cok dönüyor yardım edin, hemşirelerrr! "

Hemşire bi yandan hyunjini tutmaya çalışırken, hyunjin de hala drama quennlik peşindeydi.

"Ay tamam be, kocaman adamsın ne diye benim üstüme bayılıyon geç sedyeye"]

Kulaklarımda 2 sene önceki anılar yankılanıyordu. Basımı yukarıya kaldırıp Jessiye baktığımda telaştan kafayı yemiş zıplıyordu.

"Jessi, kafayı mı yedin? "

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin