BÖLÜM 32 ~ YARIM KALAN SİGARA

485 50 133
                                    


🔊"Sakin olun "

🔊"Ya nereye sakin olayım amk. Söyle Felixe hazırlansın kurtarıcam onu"

🔊"Felix rapunzel değil amk saçlarını sarkıtıp tırmanıcan pencereden. Hem sana sakin ol demiştim"

🔊"Ya babası denen yarramın bir sikmediği kalmış nasıl sakin olabilirim"

🔊"Konuyla alakasız ama yarram demeyin cünkü eminim sizin yarranız daha uzun ve güzeldir. "

🔊"Tae konuyu degistirmeye calıstıgın beynine o güzel ve uzun yarramı sokayım tamam mı? "

🔊"Bakın sakin olmanız lazım ben elimden gelen herşeyi yapıyorum. İyilesecek görüştürürm ben sizi onunla "

🔊"Herşey benim yüzümden keşke o kadar istekli olmasaydım. Bana kokusu bile yeterdi ama ben illa... "

🔊"İlla sikmek istediniz"

🔊"Evet! "

Bir kaç saniye sonra bagırdıgımı gören Ryujin yanıma pijamaları ile geldi ve yastık fırlattı.

"Ne bağrıyorsun bu saatte!? Sanarsın İsrafil geldide sur üflüyor! "

Yüzümü ekşiterek ona baktım. Eve yeni gitmiştim ve üstümü değiştirmeden hemen Taeyi aramıştım.

"Yaban ayısı gibi avını yiyip eve gelmiş"

Yeji sitem ederek gelmişti. Tae telefondan bizi dinliyordu.

"Haberlere bak görürsün meseleyi"

Yeji ve Ryujin odadan cıktıktan sonra tekrar telefonu kulagıma aldım.

🔊"Tae?! "

🔊"Buyur? "

🔊"Felixle yarın saat sabah 5'te görüşmek istiyorum sana bir adres atacağım oraya getir. "

🔊"5 çok erken ayrıca görüşmek isteyeceğini sanmıyorum bir süre"

🔊"Siktirtme kendini, yok öyle istek mistek görüşecegim dediysem görüşecegim "

🔊"Offff banane ya ben senin koruman mıyımda emir veriyon? "

🔊"Aşıkları kavuşturmak sevaptır Tetecim "

🔊"Hıhı tabi"

🔊"Son kez görmek istiyorum lütfen"

🔊"Ne? "

🔊"Bir daha görüşebileceğimizi sanmıyorum bu olaylardan sonra "

🔊"Of tamam ikna edip yakalanmadan getirecegim"

Arama sonlandırılmıştır...

Hyunjin
Konum 📍

Sikik Tete
Tamam yarın getirecegim
Ama burası çok ıssız değil mi

Hyunjin
Kafede oturalım da sıksınlar kafamızdan o zaman

Sikik Tete
Tamam tamam
Uyu sende
Yarın görüşürsünüz

Hyunjin
İyi geceler
Sikik tete/
Ha💸ha💸ha💸ha💸/

Telefonu komidine koyup üstümdekileri çıkarttım. Üstüme bir şey gitmeyip iç çamaşırlarımla salona çıktım.

Mutfağa doğru ilerleyip ışığı aramaya başladım. Tam ışığı bulmuştum ki Byeolu su içerken gördüm. Bi anda ağzındaki tüm suyu beni çıplak görmesiyle üstüme boşalttı.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin