BÖLÜM ~ 5 EN ÖNEMLİM

1.6K 158 292
                                    

"Neler oluyor burdaaa! "

"Ben orda bir kiss gördüm sankii"

Herkes bir agızdan konuşurken Felix arkama saklanmış yok numarası yapıyordu. Ellerinde piknik cantalarıyla gelmiş hemen yerimize yerleşmişlerdi.

Bizden açıklama bekledikleri kesindi.

"Arkadaşlar siz yanlış anladınız-"

Felix'in aklına bir bahane gelmişti ki arkamdan çıkıp beni susturarak konuşmaya devam etti.

"Şöyleki Hyunjinin yanagında böcek vardı bende onu almaya calıstım, fakat çimler ıslakmış elim kaydı ve Hyunjinle istemsiz bir olay yaşadık"

Bahanesini gerçekten sevmiştim. Diğerleride inanmış olacakki aydınlanmış gibi bize bakıyordu.

"Hee bizde şey anladık"

"Ney!? "

Kızgın bakışlarla Changa bakınca Chang suçsuz rolüne bürünmüştü. Ordan Changbini korumak için Jeongin lafa atladı.

"Şey anladık işte yaa, şey.. öpüştügünüzü falan"

"Hayır dediğim gibi"

Felix net ve kısa cevaplar veriyordu. Chan ve Jisung esyaları hazırlarken diğerleri de sohbete dalmıştı bir süre sonra. Bende Felixle tekrar çimlere oturdum, bu defa ayrı oturmuştuk.

O Jisungun yanına ben Seungminin yanına.

Arada çaktırmadan ona bakıyordum fakat o hala utançtan yüzünü bile kaldıramıyordu.

Herkes hazırlanan yemeği yiyor ve heyecanla sohbet ederken Felix ve ben çaktırmadan birbirimize bakıyorduk.

"Ee hadi gidelim bizim hastaneye"

"E siz gitmediniz mi? "

"Sizi almaya gelmiştik zaten buraya Hyunjin"

"Ha bu arada Felix biz senin eşyalarını falan Hyunjinin yanındaki yatağa koyduk, sorun olmaz dimi?"

"Hayır sorun olmaz, teşekkürler"

Bunu duyduktan sonra direk o bana bende ona bakmıştım fakat bakmamamızla gözlerimizi kacırmamız bir olmuştu.

"Hadi kalkın"

Seungmin ve Chan eşyaları topladıktan sonra herkes motorlarına bindi. Felix yine arkama binmişti.

Seungmin Chanın arkasına, Jeongin Changbinin arkasına, Jisung Minhonun arkasına Felixte benim arkama binmiş hızla gidiyorduk.

"YARIŞA VAR MISINIZ? "

Minho herkese meydan okuyordu belli ki.

"MİNHO KUDURMUŞ ARKADAŞLAR ALALIM ŞUNUN KUDURUKLUGUNU"

Herkes durmuş yarısın başlaması için hazırlanmıştı.

Chan bagırarak 3'ten geriye saymaya başladi.

"Hazır! "

"3"

"2"

"1"

"BAŞLA! "

Herkes son süratla gitmeye başlanmıştı. Chan Seungmin korktuğu için bizden daha yavaş geliyordu.

Başta şuan Minho ve Jisung çifti vardı. Changbinle neredeyse aynı hizadaydık. Ta ki ben daha fazla hızlanıp her yeri toz yapana kadar.

"*öksürerek*
Ulan Hyunjin ciğerlerimi toz yaptın hep, göreceksin sen! "

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin