BÖLÜM 11 ~ KAHVALTI MACERASI

1.3K 137 166
                                    


Felixten;

Sabah kalktığımda Hyunjin yanımda yoktu. Dün geceyi tamı tamına hatırlıyordum. Bir kaç kere saçlarımı karıştırdıktan sonra yatakta oturur pozisyona geldim.

"Ahh"

Deliğim hala deli gibi sızlıyordu. Oturamıyordum bile. Yataktan doğrulup peluşlu terliklerimi ayaklarıma geçirdim.

Merdivenlerden aşağı doğru inerken kavga sesleri yükseliyordu. İndikten sonra koltuğun önünde dikilmiş kavga eden Hyunjin ve Minhoyu gördüm.

"Hyunjin seni ikidir koltuguma otururken görüyorum. 2 kez yakaladım bir daha yakalarsam 3.'ye yakalanamazsın aslanım"

"Bu koltuğun tapusu sende mi ya? "

"Ulan ben seni tam unutmuştum. Sabah haberlerde spiker hıyar 15 lira diye anlattı aklıma geldin ya"

"Ya yorgunum siktir git oturacağım burda"

"Hyunjin! Ölüm senin peşindeyken sen neyin peşindesin aslanım? Alırım o kelleni"

"Bu evin zirvesinde biz varız sana noluyor? "

"Ha sizin o zirve dediğiniz yerde biz gecen sigara molası verdik aslanım"

"Ya bi git senin bu hareketlerini Chana anlattım bırak uğraşma dedi sen neyin derdindesin? "

"Bende seni gecen şeytana anlattım 'tövbe hâşâ yapma günahtır' dedi"

"Ya bak kaşınma ulan"

"Çık lan koltuğumdan çık çık"

Minho ve Hyunjin birbirine girmeye hazırlanırken ben daha fazla dayanamıyordum.

"Ah Hyunjin"

Hyunjin Minhoya yürürken bi anda benim sesimle şaşırmış bana doğru hızla gelmeye başlamıştı.

"Sevgilim noldu? "

Utançtan yerin altına girebilirdim cünkü tüm ev halkı bana bakıyordu. Hyunjinin kulağına hafifçe eğildim.

"Çok acıyor, yürüyemiyorum"

Seungmin dedigimi anlamış olacakki sohbeti açmıştı.

"Gençler bence dinazorların soyu tükenmedi"

"Ne alaka amk"

"Gece Hyunjinle Felixin odasında kükreme sesi geliyordu. "

"Bence dinazorun APK sürümü o"

"Susun ulan benim sevgilim dinazor falan değil "

Ben gıcık kaparak onlara bakarken Hyunjinin omzuna gömmüştüm kafamı.

"Hadi gel sevgilim biz odaya gecelim"

"Geçin geçin"

"Bana bakın biz gelene kadar bu sofra hazır olacak kahvaltı yapacağız. "

"Emredersiniz padişahım"

Herkes bizi zorbalar gibi konuşuyordu. Ama ben bi iyileşeyim hepsini zorbalayacağım.

Hyunjin benim yürüyemediğimi anlayıp kucagına aldı. Merdivenlerden cıkmak bile eziyetti bana. Hayır, pişman olmamıştım ama canım o kadar yanıyordu ki oturamıyordum bile.

Odaya gittiğimizde Hyunjin beni yatağa yatırdı.

"Soyun kremi sürelim"

"Ben sürerim"

Yüzüm utançtan kızarmaya başlamıştı ve en kötüsü Hyunjin bunu anlamıştı.

"Dün gece sürerken hiç yüzün kızarmamıştı ama"

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin