Ağlayan gözlerime baktı ve elimden tuttu."O senin için yaptı. Eğer tekrar yakalanırsanız baban seni yaşatmaz. "
Kafamı salladım. Parçalanmış gibiydim, tüm mutluluğum gitmiş, hayatımın anlamı kalmamıştı. Yola doğru bakıp iç geçirdim.
Hyunjinden;
Yanımdan gittiği anda yere çöktüm. Elimi başıma koyup ağlamaya devam ettim. Ona bunu söylerken ne kadar güçlü ve emin görünsemde içimde enkaz yatıyordu.
Bir süre sonra ayak sesleri duydum. Kafamı kaldırmamla Minhoyu görmem bir oldu.
"Sen? "
"Fransızcam iyi değil, Korece konuş"
Halüsinasyon mu görüyordum bilmiyorum ama karşımda Minho duruyordu. Şaşkınlıkla yaşlı gözlerime ona doğru diktim ve ayağa kalktım. Elimle Minhoyu cimcirdim.
"Ah! Ne yapıyorsun be! İyice delirmişsin sen amk! "
"Gerçek misin diye baktım. Ama, gerçeksin. Senin burada ne işin var? "
"Seni almaya geldim. "
"Burada olduğumu nerden biliyorsun? "
"Kardeşin Yeji ile konuştum. Oda Sugaya sormuş bu adresi verdiler bana. Ayrıca"
"Ayrıca? "
"Felix ile ne konuştun? "
Suratım yine asılmıştı. Yere oturdum ve elimle yanımı göstererek oturmasını söyledim.
"Haberleri biliyorsundur? "
"Evet, Yejiyle de konuştum. Felixle neden bulustugunuda biliyorum. "
"Hmhm... "
"Ne konuştunuz? "
"Uzun süre birbirimizi görmeyeceğiz kısaca ayrıldık. Fakat bir sorun var ;
kalplerimiz ve duygularımız ayrılmadı. "Derin bir nefes aldı ve bana baktı. Uzaklara bakmaya başladım.
"Ne düşünüyorsun? "
"Yarla bir olamayınca, yerle bir olurmuş insan. Ne bir olmayı becerdik, ne de birbirimizin olmayı"
Cevap vermedi, daha doğrusu veremedi. Ben bile kendime cevap veremiyordum ki.
"Neden geldin? "
"Buraya taşınacakmışsın, eşyalarını almaya beraber gidelim Kore'ye . Bir süre seninle yaşayacağım. "
"Tek mi geldin? "
"Jis beni bırakır mı zannediyorsun? Hadi gel uçagımız bekliyor bizi"
"Bu kadar çabuk mu? "
"Eğer basın Fransa'yı terkettiğini görürse olayları kapatacaktır. Bu Felixin aleyhine olur. Daha sonra onlara görünmeden gelirsin"
"Peki basın beni nasıl farkedecek? "
"Şirketimizin bir Fransa şubesi var değil mi? "
"Evet ama daha önce ugramadım"
Göz kırptı ve bana gülümsedi. Ayağa kalkıp elini uzattı.
"Kalk şirkete gidiyoruz. Basın kameraları orada çok vardır. "
Elini tuttum ve ayağa kalktım. Gözlerimi ovuşturduktan sonra kafamı salladım. Bu olayların kapatılması lazımdı ve umarım işe yarardı.
Felixten;
Holding yerine eve gelmiştim. Neden oldugunu anlamadım ve tekrar saklandım. Bi anda korumaların kapıyı açılmasıyla görünmüştüm. Kollarımdan tuttular ve dışarı çıkardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfic"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...