BÖLÜM 30 ~ 15 DAKİKA SEX

936 58 219
                                    


Arkamdan hafif şarap ve şekerli sakız kokusu alıyordum. Koku tanıdık geliyordu ve sahibini biliyordum. Tae yanıma oturduktan sonra bana doğru baktı.

Gittikçe yaklaşan bedene karşı koyamıyordum. Gözlerimi kapatıp kokusunu iliklerime kadar hissettim.

Artık boynumda hissediyordum kokusunu. Taehyung ne olduğunu anlayıp telaşla arkasını dönünce korkmuş bir şekilde yavaşça tekrar önünü döndü.

Konserin başlamasına yaklaşmıştık. Tüm ışıklar kapanmış kimsenin yüzü görünmüyordu. Burnunu boynuma dayıyınca titremiştim.

O kadar tahrik oluyordum ki yavaş yavaş inliyordum bile. Kalbim hızlanmıştı ve nefesim titriyordu.

"Şşştt sakin ol kardelen güzelim, sevgilin burada."

"Hyun... "

Arkamı yavaş yavaş döndüğümde Taenin kafasına silah doğrultmuş oldugunu gördüm. Şaşkınlıkla elindeki silahı elimle yavaş indirdikten sonra bana baktı.

Arkamı ona dönmüş şekilde bakarken çenemden tutup karanlığı fırsat bilerek dudaklarıma doğru yöneldi. Dudaklarımız birleştiğinde titremiştim.

Hissettiğim baskın kokuyla daha fazla titriyordum. Gittikçe ağırlaşan duygularım ileri gitmek istiyordu.

Dudaklarını dudaklarımla resmen kaçırmamak için sıkıca tutarken yavaşça dudaklarımdan ayrıldı.

Yejiden;

"Abovvv, yapıştı çocuğa bırakmıyor. "

"Elektrik süpürgesi gibi çekiyor bizimki şuna bakkk. "

En arka sıralardan yer alıp Ryujin ile elimize evden getirdiğimiz patlamış mısırı almiş onları izleyerek yiyorduk

Felixten;

Ayrıldığı sırada hoparlörden bir ses geldi.

"Sayın izleyiciler, konserimiz 15 dakika sonra başlayacaktır. "

Elimden sımsıkı tutup kafasıyla lavaboyu işaret etti. Ne kadar korksamda içimdeki duyguları bastıramıyordum.

Başımla hafifçe onayladıktan sonra korku ve endişe ile taeye baktım. Kulağıma eğilerek konuştu.

"Sen git, o iş bende dert etme"

Göz kırparak gülümsedikten sonra tereddüt ederek yerimden kalktım. Ne kadar Jennieyle evli olsamda bunu yapmak istiyordum. Bedenlerimizin ritmini görmek istiyordum.

Yavaş yavaş yürüdüm ve lavaboya ilerledim. Herşey çok hızlı ilerliyordu. Kokusuyla beni yanına çağırıyordu resmen.

Koltukların arasından geçtikten sonra derin bir nefes aldıktan sonra lavaboya girdim.

Girdigimde Hyunjin elini yıkıyordu.

"Sevgiline hoşgeldin güzelim. "

"Hyunjin, yakalanırız. "

"Herşey planlandı. Korumam Suga kapıda olacak. Lavabo ses geçirmez şekilde inşa edilmiş zaten. Eğer gelen olursa tadilatta oldugunu sanacak ve gidecek. Ne dersin? "

"N-neye? "

"Tekrar benim olmaya güzelim, sevgilini özlemedin mi? "

Musluğu kapattıktan sonra bana doğru  geldi. Hızlıca belimden sardı ve dudaklarına doğru çekti. Dudaklarımı vakumlar gibi emerken üstümü çekiyordu.

Üstümdeki kıyafetleri yere attıktan sonra dudaklarını boynuma doğru sürükledi. Boynumda derin izler bırakırken pantolonunun kemerini açmakla ugraşıyordum.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin