Duşa girdikten sonra bir kaç dakika sonra kapı çalmıştı. Ryujin ve Yejinin alt katta aşk yaşadığı kesindi. Duşumu aldıktan sonra bornozumu giyip alt kata indim.
Ryujin göz yaşları içerisinde Yejiye yardım ediyordu.
"Ağlıyon mu lâ sen? "
'Of opppaa!! "
"Ryujin erkek adam ağlar mı? "
Şaşkınlıkla göz yaşlarını silip ikiside aynı anda bana bakınca sırıttım.
"Yani... Şey, bu ilişkide baskın olan sensin ya hani. Ondan dedim. "
"Senin de ağladığını gördük"
"Ağladığımı çok gördün de mutluluktan ağladığımı hiç gördün mü? "
Susmuştu. Başına hayır anlamında iki yana salladıktan sonra hafif bir pişmanlıkla tekrar işine döndü. Kurabiyeler bir süre sonra masaya gelmişti. Saçımı kuruttugum havluyu koltuğa attıktan sonra kurabiyelere giriştim.
"Ummm, çok iyiler. Bunu sadece özel günde yapmamalısın Yeji"
"Açgözlülük yapma Oppa, özel günler için bu. "
"Tarifini alacağım ki"
Sırıtıp omzuma vurdu. Pekte iştahım yoktu aslında. Elimdeki sıyrıga bakıp şaşkınlıkla konustu.
"Eline ne oldu? "
"Sorun yok, yere düştüm"
"Ah, çok dikkatsizsin. "
Sağlık çantasına doğru gitti ve yara bandı alıp elime yapıştırmaya başladı.
"Nasıl oldu bu? "
Normal olanı anlatırsam dalga geçip gülecegi kesindi. Bir yalan bulmalıydım.
"Yerler kar yüzünden kaygandı. "
"Öyle mi? "
"Hmhm"
Pek inanmışa benzemiyordu ama en azından konu kapanmıştı.
...
Felixten;Eve girdiğimizde annem uyanıktı. Yanına doğru geçtim ve kalan şarapla beraber bardakları alıp yanına oturdum. Dertli görünüyordu beni görünce hemen toparlandı ve gülümsedi.
"Ne oldu? Niye böylesin? "
"Ah, sorun yok. "
Bir bardak şarap doldurdum ve gözlerine baktım.
"Sorun olduğu kesin. Söylesene. "
"Senin şu dava olayı... Ne zaman kararlaşacak? "
"Ocağın sonuna kadar süresi var. Neden sordun? "
Elini yanağıma koydu ve yaşlı gözlerle bana baktı. Bir eliyle elimi tutarken diğer eliyle yanagımı okşuyordu.
"Baban öldü, eğer sanada bir şey olursa-"
"Yok öyle bir şey bırakmam seni ben. Ayrıca o şerefsizi bir daha ağzına alma bir daha. "
"Biliyorum kızıyorsun, ama seni bu davadan kurtarabilecek biri varsa oda sadece Cheongsandı... "
Yanından hızlıca kalktım ve odaya doğru ilerledim. Ondan gelen hiç birşeyi istemiyordum.
Odaya geçtikten sonra üstümdeki montu çıkarıp camın önündeki kanepeye kıvrandım. Dışarıda lapa lapa kar yağmasıyla her yer bembeyaz olmuştu.
Bir süre uyumaya çalıştım ama uyku tutmamıştı. Yattıgım yerde oturur hale geldim ve camdan bakmaya başladım.
Bir süre baktıktan sonra bir anda cama gelen yansımayla irkildim. Ağzını ve yanağını cama yapıştırmıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...