BÖLÜM 37 ~ SÖZÜMÜ TUTTUM SEVGİLİM

261 36 73
                                    

Lavaboya geçmiş olduğumu duyacakki buraya doğru gelen ayak sesleri duydum. Hızlıca banyoya geçip suyu acmıştım.

Sanırım suyu acmamla banyo yaptığımı sanıp ilerlemeye baktı. Banyonun suyu acıkken tuvalet kagıdını ıslatıp yüzümdeki makyajı çıkartmaya başladım.

...

Hyunjinden;

Uçaktan indiğimizde herkes dikkatlice ve temkinle etrafa bakıyordu. Boş bir arsaya inmiştik ama yinede kamera olabilirdi.

Jay'in getirdiği arabaya hızlıca bindik ve oradan uzaklaşmaya başladık. Jay heyecanlıca arabaya sürerken igrenerek ona bakışlar atıyordum.

"Eee, Hyunjin-"

Chan lafını kesmişti.

"Hyunjin Bey*"

Kafasını salladı ve arabaya sürmeye devam ederken bana sorular soruyordu.

"Nasılsınız Hyunjin Bey? Beni hatırladınız mı? "

"A-Ah, sen şey... Cennetten ban yemiş meleksin. "

Dedigim şey ile sadece o değil herkes şaşkınlıkla bana dönmüştü. İçimden söylemem gereken şeyi dışımdan söylerek ters köşe olmuştum.

"Pardon, yani sen Jay'sin. Biliyorum, üniversitede peşimden ayrılmazdın. '

"Evet evet! Görüşmeyeli 4 yıl oldu. Mezun olduğunuzu bilmiyorum bile. "

"Okul değiştirdim ben son sınıfa geçerken "

"Ah, anladım. Sizi tekrar görmek mükemmel ve heyecan verici cidden. "

"Ne demezsin, senide... "

Chan rahatsız olduğumu anlayıp Jay'e işaret yapmıştı. Telefonumu gelen bildirimle irkildim.

Telefonda magazin haberi vardı. İlk başta fazla önemsemesemde haber'de Jennieyi gördükten sonra bir süre inceledim.

"Lisa mı? Huh? "

"Ne Lisası? "

"Chan, hatırlıyor musun? 16-17 yaşlarındayken Lisa diye bir şarkıcı vardı. Konserine gitmiştik. "

"Ah, evet evet. Ama sonra kariyerini bıraktı ilişkisi yüzünden. "

Magazindeki haberi sırıtarak ona gösterdim. Kendiside şaşırmış bir şekilde habere bakıyordu.

"Vay be! Jennie'dede varmış bir şeyler. "

"Masum gibi görünmüyordu hiç zaten. "

Telefonu tekrar cebime koyup yola odaklandım. Bir süre sonra kücük bir şirketin önüne geldik.

"Daha büyük bir yer temsil ettiğimizi sanıyordum Fransa'da"

"Daha büyük bir yer işletip dikkat çekmek mi istiyorsun? "

"Hayır, ama biraz kücük"

Jeongin bana küçümseyerek ve sitemle döndü.

"Aç gözlü olma Hyung. "

"Hah"

Maskemi ve şapkamı taktıktan sonra etrafa bakındım. Fazla işlek bir cadde olmadıgından rahattık.

Chan etrafı gözetlerken bize koordinatlar veriyordu.

"Ne olur, ne olmaz hızlı inin. Heryerde magazin kamerası var. "

Sitem ederek arabanın kapısını açtım.

"Ben üniversite zamanına dönmek istiyorum ya, ünlü olmayıp Holding'i yönetmediğim zamanlara. "

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin