Şirkete geldiğimizde çantamı alıp arabadan indim. Gözlerimin yaşlı olduğu belliydi. Kafamı kaldırıp yukarı baktığımda babamı camdan bakarken gördüm.Fazla bakmadan içeri girdim ve asansöre bindim. Asansörün içinde Jennie'de vardı.
"Ah kocacım, sende mi buradaydın? "
"Ne? 'Kocacım' ne? "
"Kocam değil misin? "
Üzerime doğru yürüyüp kravatımı sıkmaya başladı.
"E-evet öyle. Kravatımı niye sıkıyorsun? Ölmemi istiyorsan böyle hiç uğraşma biraz daha yaklaşırsan ölücem zaten. "
"Niye ya karını sevmiyor musun? "
"Jennie asansördeyiz. "
Jennie son olarak bacağını sırtıma doğru atınca asansörde sıkısmıs yardım bekleyen çocuklar gibi asansöre yapışmıştım. Kapının açılmasıyla babam karşımızda durmuştu.
Jennienin gözleri büyümüş hemen üstümden çekilmişti.
"Sizi böyle görmek gurur verici. "
"Aşkımızı heryerde yagdırmak istiyoruz."
İçimden "Yardım çığlığı atmamak için zor durdurdum ne aşkı" diye geçirdikten sonra asansörden dışarı çıkıp ofisime doğru ilerledim.
Ofisin kapısına geldiğimde kapıyı ne kadar denesemde açılmıyordu. Gelen ses ile irkilip arkamı döndüm.
"Kapıya o kadar abanacağına kilitli olduğunu düşünmek aklına gelmedi mi?"
Tae cebinden çıkardığı anahtarı kapının deliğine soktuktan sonra döndürerek açtı. İçeri girdiğimde kendimi masaya bırakarak derin bir nefes aldım.
"Hemen öyle gevşeme, 1 saat sonra boks kursun var. Ona hazırlan. "
"Offf gitsem neye yarar? Babamın yanında yeni doğan kediler gibi ciyaklayıp duruyorum ki. Ona karşılık bile veremiyorum."
"Git onu babana söyle. "
"Beni bir daha dövsün o zamanda. "
"O zaman git sen babanı döv. "
"Oldu paşam. Git sen döv. "
"Elimde olsa sike sike parçalamıştım onu. "
"Sözde bende kolay derim. "
"Ben gidiyorum işlerim var. Sende şirket işlerine hallettikten sonra boks için hazırlan. Akşama konser var. "
"Tamam tamam. JYP Hyungu hiç kaçırır mıyım ben? "
Çıkmadan önce cebinden çikardıgı iki bileti masaya attıktan sonra ofisten çıktı.
...
"Øeh" adlı gruptan yeni mesajlar+
Arsız Chang
Unut beni ay ay ay ayyy
Unut beni ay ay ay ayyy
Hani ölene dek yanımdaydın
Şimdi yarım kaldım
Sana kandım tam bir aptaldım
Seviyorsun sandım
Yalanlarla dolmus tasmıs seninle hayatım
Yalan söylemeeeeğSikik Köpke
Chang o sikik sesini buradan bile duyabiliyorum
O yüzden nolursun
Yazma böyle şeylerArsız Chang
Jeongin nerede
O benim sesimi severBebe Bread
Burdayım askemmm
Süte batırılmıs ballı bisküvetim benimSonpecetebükücü
Lütfen siz bir daha klavye kullanmayn
İçim fena oluyor
Bu gruba falan da yazmayın aq
Hepimiz birbirimize 3 adım uzaklıktayız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...