FİNAL ~ ANILAR VE KOKULAR

319 39 113
                                    

Bölüm uzun olacaktır.

Son kez iyi okumalar yıldızlarım :)
________________________________

Gözlerine uzun uzun baktım cünkü hasret kalacağımı çok iyi biliyordum. Ellerimi uzun sarı saçlarına götürdüm ve okşadım. Şarabın diğer yarısını diktim ve yüzümü buruşturarak tekrar denize baktım.

Hava hafif hafif soguyordu ve dışarıdaki kutlama sesleri biraz olsun azalmıştı. Gözlerinin içine tekrar baktım.

"İyi olacaksın"

"İyi olacağız"

Serçe parmağını bana uzattı ve gülümsedi.

"Söz mü? "

"Söz, HyunLix sözü"

Serçe parmağımı bende ona uzattım ve and içtik. HyunLix sözüydü bu, ve en değerli sözdü benim için. Kafasını salladıktan sonra elimdeki bardagı aldı ve yanımdan uzaklaştı.

Bir süre ilerledikten sonra yavaşça arkasını döndü ve elini salladı. Bende gülümseyerek ona elimi sallayınca kıkırdayıp yoluna devam etti.

***

Eve kendimi mutlulukla attım ve koltuğa uzandım. Kolumla gözlerimi kapatıp hayaller kurmaya başlamıştım.

"Hayırdır Oppa, niye sırıtıyorsun böyle? "

Gözlerimi araladım ve masanın üstünden su alan Ryujine baktım.

"Huh? Sırıtıyor muyum? "

"Evet resmen gözün kapalıyken sırıtıyorsun. Kafan mı güzel senin? "

"Hayır ama kafamdaki çok güzel. "

"N'oldu? "

Oturur pozisyona geldim ve gülümseyerek heyecanla anlatmaya hazırlandım. Oda suyunu alıp yanıma oturdu.

"Sahile gitmiştim, orada Felixle karşılaştım. Yıl başına onunla girdim. Hatta onunla öpüştüm. "

"Ne? Ciddi misin? "

"Evet"

Küçük bir çocuk gibiydi içim; kıpır kıpır, mutlu ve yerinde durmayan çocuk gibi... Gülümseyerek bana baktı.

"Belkide hikayeniz mutlu bitecek. Yine birbirinizin olacaksın. "

"Ah, umarım Ryujin"

"Ben gidiyorum, sende yat uyu"

"Evet, evet tamam"

"İyi geceler"

"İyi geceler"

Ryujin giderken bende odama doğru geçtim. Ryujin ve Yeji misafir odasındaydı bu akşam ve evde yalnız değildim. Üstümdeki kıyafetleri cıkardıktan sonra balkona çıkıp şarap actım.

Bir süre balkonda sarhoş olup parti yapan insanları izledikten sonra tekrar içeri girdim.

Yatağa yattıktan sonra yanımdaki cekmeceyi actım ve Felix'in kardelen kokulu kıyafetlerinden bir tane aldım.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin