Uçaktaki kan kokusu gitmişti. İlerleyip koltuklara doğru ilerledim. Jeongin ve Changbin arkamdan geliyordu. Koltuklardan birine binip arkama yaslandım. Hava soğuktu ve herkes montlaydı.
Chan da yanıma oturduktan sonra uçağın kalkmasıyla havalandık.
***
Gelen bebek sesiyle hafif hafif gözlerimi araladım. Kolumdaki saate baktığımda saat 05:00'dı. Yanımdaki Chan uyuyordu.Hafif başımı yana kaydırdığımda Changbinin kucagında ağlayan bebeği gördüm. Biraz yerimde doğrulduktan sonra Changbinin omzunda uyuyan Jeongini gördüm. İkiside uyuyordu ve bebek siren gibi çığlık atıyordu.
Chan'ı uyandırmadan emniyet kemerini çıkarıp Changbinin kucağındaki bebeğe doğru yürüdüm.
Kucağındaki bebeği yavaşça aldıktan sonra koltuğuma geri döndüm. Hala ağlayan bebeğe doğru baktım.
Yakasında emziği baglıydı. Emziğini ağzına verdigimde geri attı. Bu defa yakasından da çıkmış yere düşmüştü. Ona sinirli gözlerle bakarken aglamayı bırakıp gözlerini kısmıştı.
Kucağımda o ile aşağı eğilip emzigi almaya çalıştım. Tam emzigi alacakken göğüs ucuma dayanıp bi anda ısırmaya başlamasıyla cıglık atıp bebeği Chanın kucağına attım.
Herkes uyanmıştı ve cidden çok acıyordu. Elimle göğüsümü tutarak burkuldum.
"Bende süt yok, veled seni! "
Changbin ve Jeongin başını eğerek merak ve endişeyle bakarken Chan kahkahaya boguluyordu.
"Ne gülüyorsun be! Isırsın seninde memeni!"
"Hyunjin daha bebek o, olabilir böyle şeyler!OUAHAJDJDCCJ"
"Mememi ısırdı! Sapık veled! "
"Aç veledde olabilir o, belli ki acıkmıs. "
"Gitsin Jeongini emcüklesin! "
"Bende de süt yok Hyung. "
Changbin elini başının altına koyarak esnedi.
"Emcüklendin Hyunjin"
"Aggghhhhagagagh"
"Drama Quennlikten kaybedilen bir şeyin yok. "
Chan gözlerini devirerek bana baktı. Yerimde dogrulup göğsümü ovalamaya başladım. Beyaz gömleğimde kücük bir kan lekesi vardı.
"GAGAGAHAHAAHHA"
"NOLDU YİNE? "
"KANIYORRR!!! "
"ÖLECEKSİN AMAN TANRIM! "
Herkes kahkahaya boğulurken mememim derdine düşmüştüm. Yerimden kalkıp hızlıca Sugaya doğru kostum.
Suga sesime uyanmış olacakki merakla bana baktı. Dolmuş gözlerimle ona baktım.
"Hyunjin Bey? "
"Suga! "
"İyi mısınız, neyiniz var? "
Elimle göğsümü tutup ona döndüm.
"Memem kanıyor, bebek ısırdı! "
Suga ciddi kalamayıp yere çökerek kahkaha atmaya başladı. Dogrulup sinirle bacağına tekme attım.
"Ne gülüyorsun ya! Senide emcüklesin o bebek! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...