"Bu koku..."Felix elinden elimi çektim ve göz yaşlarımın dökülmesine izin verdim.
"Sam'in kokusu bu, son gece yattığı odayla aynı kokuyor."
Sam ölmeden önce son bir gece hastanede kalmıştı. O gecede heryer serumlarin ve Sam'in kardelen kokusuyla birleşmiş şekildeydi.
"Hayır Felix ölemez "
6 yıl önce;
Hastanenin kantinine tost almaya inmiştim. Her yerde kardeşimin kokusunu duyuyordum.
"Bir tost lütfen "
Elimdeki parayı verdikten sonra tosttan bir ısırık alarak hızla yukarı çıktım. 13 yaşında olmama rağmen Sam ile beraber kalmak zorundaydım. Çünkü Sam'i öldüren üvey kardeşim Woojini tekrar öldürmesine izin veremezdim.
Asansörden inip odaya doğru ilerlemeye başladım. Sam'in odasında bir kaç kişi vardı. Ben hızla odaya ilerlerken tost yere düşmüştü. Bi anda 3 doktor daha İçeriye girdi. İçeriye girdiğimde Sam'in cansız bedenini yatakta gördüm.
"Başın sagolsun kurtaramadık kardeşini"
"Ne?"
"Göğsündeki bıçak yarası çok derindeydi. Ameliyatta bile çok kez ölümden döndü. Dayanamadı minik kalbi..."
Sam'in son kez odaya yayılan kardelen kokusuna şimdi yere düşüp patlamış olan serum kokusuda eklenmişti.
...
Gözümden damlalar birer birer düşüyordu. Hızla odadan çıkıp bagrinmaya başladım.
"Felix ölecek! Doktor yok mu?!"
Chan bu gece hastanede kalmıştı. Bagrinmami duyup hemen yanıma geldi.
"Hyunjin sakin ol! Felixe bisey mi oldu?"
"Sam... Sam'in kokusu bu Chan, o ölmeden önce de oda böyle kokmustu. Oda ölecek "
Chanin gözleri dolmuştu. Hızla bana sarıldı ve sımsıkı kucakladı.
"Ölmeyecek Hyunjin, doktor durumunun iyi olduğunu söyledi merak etme sen"
"Korkuyorum Chan bir kardeleni daha kaybedemem..."
"Sen çok yoruldun hadi eve git dinlen,birsey olursa söz cagiririm"
"Olmaz asla, o bu gece ölse bile ölümünde yanında olacağım, aynı hataları bir daha yapamam."
"O Ölmeyecek Hyunjin "
"Biliyorum tamam,ama burda kalacağım ısrar etme"
"Peki uyumaya çalış o zaman"
"Hmhm"
Asla uyumayacaktim. Felixin tek bir hareketinde onun yanında olacağım. Tekrar odaya girdiğimde sakinleşmek için pencereyi açmak istedim. Ama Felixin odayı sarmış kardelen kokusuna kıyamadım.
Tekrar yanına oturdum ve sarı saçlarını sevmeye başladım. Saçları ne kadar yıkanmış olsada kandan dolayı hala biraz kırmızıydi. Saçlarına eğildim ve tüm kokusunu içime çektim.
Samdan daha yoğun ve güzel bir kardelen kokusu vardı. Saçlarından çekildikten sonra yanaklarına yaklaştım.
Yanağını optukten sonra elini tutup kafamı yatağın kenarına yasladım...
Sabah;
Uyandığımda Felix hala uyuyordu. Tabi ya unutmuşum bir süre uyanmaya bilirdi sonuçta bir hafta süresi vardı ve uyanırdı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...