BÖLÜM 22 ~ AİLENİN YÜZ KARASI

534 55 106
                                    


Sabah uyandığımda yagmurlu ve şimşek dolu bir sabahdı. Yataktan kalkıp saçlarımı karıştırdım. Etrafa bakındıktan sonra elimde Felixin penyesini gördüm.

Penyeyi tekrar kokladıktan sonra yataktan kalkıp lavaboya ilerledim.

Hafif bir duş aldıktan sonra bornozumla banyodan çıktım. Odadan çıkarken Jisung ile karşılaştım.

"Hyunjin."

"Günaydın Jis"

"Minhoya ulaşamıyorum, biliyor musun nerede? "

"Hayır? "

"Offf, sabah uyandığımda yanımda yoktu. Hala da yok. "

"Ben bakarım onu kafası yoğundur. O yüzden bir yerlere gitmiştir. "

"Kafası benim yüzümden mi yoğun? "

"Hayır, alakası yok. Sen dert etme "

"Peki, kahvaltıya kadar bul ama"

"Tamam."

Jisungu sakinleştirdikten sonra merdivenlerden tek tek ilerlemeye başladım. Merdivenlerin sonuna geldiğimde telefonum çaldı.

MİNHO & HYUNJİN CALL

🔊"Alo Hyunjin "

🔊"Minho nerdesin sen? "

🔊"Şirketteyim. Senin basına tekrar çıkmanla bazı sponsorluk teklifleri geldi. Degerlendirmen lazım. Ayrıca Felix ile ilgili başka hiç bir şey bulamamışlar. "

🔊"Sabahın köründe şirkete mi gittin? "

🔊"Evet çağırdılar cünkü bende işimin peşinde koşturmak istedim. "

🔊"Neyin var? Jisung'a da hiç bir şey demeden gitmişsin. Sabah gözleri dolu doluydu, korkmuş. "

🔊"İyi olduğumu söylersin, akşama gelirim"

🔊"Kahvaltı? "

🔊"Yaptım ben burada. "

🔊"Pekala"

Arama sonlandırılmıştır..

Herkesin ayrı bir kafası vardı. Merdivenlerden inip mutfağa doğru ilerledim. Masada Chan ve Seungmin vardı sadece.

"Diğerleri nerde? "

"Günaydın Hyunjin. Changbin ve Jeongin kahvaltı için dışarı gittiler. Jisung odasında birşeyler atıştırırmış. "

"Desene 3 kişi kaldık. "

"Akşama toplarım ben onları. Herkes dağıldı iyice"

Masaya oturup misk otlu pirinç kekimden aldım. Keyifle ısırırken telefona bildirimler gelmeye devam ediyordu.

Yemeği yedikten sonra telefonu kapatıp odaya geri çıktım. Minhonun ve şirketin durumunu öğrenecektim.

Takım elbisemi giydikten sonra merdivenlerden inip dısarı çıktım. Yağmur yagıyordu anlaşılan bir koruma cagırsaydım yanıma iyiydi.

Suga & Hyunjin call

🔊"Alo Suga"

🔊"Buyrun efendim? "

🔊"Beni evden almaya gel lütfen, yağmur yağıyor"

🔊"Peki efendim"

Arama sonlandırılmıştır...

Normalde yağmurlu havalarda ıslana ıslana da olsa giderdim. Fakat bugün havamda değildim.

Bir kaç dakika sonra Suga siyah bir araba ile gelmişti. Arabadan indikten sonra önümde eğildi sonra kapıyı actı.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin