Sabah uyandığımda uçak sanırım durmuştu. Yerimde doğrulup camdan dışarıya baktım. Büyük bir sahada durmuştu uçak."Felix Bey kalkın, geldik"
"Neredeyiz? "
"Fransadayız efendim"
"Fransa mı? Annem nerede? "
"Onlar sizi dısarıda bekliyor"
Yerimden kalkıp ilk önce lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bana verilen kıyafetleri giydim. Siyah bir takım elbise verilmişti ve buda beni daha olgun ve erkeksi göstermişti. Fazla olgun olup babam gibi olmaktansa feminist olmayı tercih ederdim.
Aynanın önünde pek alışı olmadıgım parfümler vardı. Hepsini kokladıktan sonra en hafif olanı sıktım. Hepsi çok agır ve keskin kokuyordu.
Uzun, sarı saçlarımı geriye tarayıp salık bıraktım. Özel uçakta olduğumuz için telefon isteyebileceğim kimse yoktu. Mecburen lavabodan çıktım.
Çıkar çıkmaz karşımda üvey babamı gördüm. İlk defa bana gururla bakıyor gibiydi.
Yanıma doğru yaklaşıp gülümseyerek yakamı ve kravatımı düzeltti.
"Eğer kızın yanında tek bir yanlış hareketin olursa işini bitiririm"
Yanımdan uzaklaşıp tekrar bana baktı.
"Aşağıya gel, herkes orada seni bekliyor"
Uçaktan inip diğerlerinin yanına gitti. Camdan kimlerin olduğuna baktım. Bu Jennie idi. İlkokul okurken bana 3 yıl boyunca aşıktı şimdi ise onunla zorla evlendirilecektim.
Uçaktan inip diğerlerinin yanına gittim. Meraklı gözler bana bakıyordu. Bir kaç araba ve Jennie ile yanında bir adam vardı.
Kendimi iyi hissetmiyordum cünkü burası kalabalık ve fazlasıyla soğuktu.
...
Hyunjinden;
Uyandıgımda hastanedeydim. Bir süre gözlerimi kırpıstırıp etrafa bakındım, yanımda sadece Chan vardı. Yatakta dogrulurken hemen yanıma geldi. Duvardaki televizyona baktım. Anlaşılan 18 saattir uyuyordum.
"Hyunjin kalkma sakın yat! "
"Hayır Chan, Hayır! Felix'i bulmam lazım o beni bekliyor. "
"Ne? "
"Felix benden ayrıldı ama eminim ki babası zorla söyletmişti. Gidip nerede olduğunu ögrenmem lazım"
"Hyunjin... Gidemezsin Felix çoktan gitti bile"
"Evet, evet ama onu bulmam lazım"
Sonlara doğru sesim titremişti. Gözlerim dolu doluydu. Hala inanamıyordum gittiğine, onu bulmak ve evlenmeden kurtarmak zorundaydım. Beni bekliyordu sevgilim. Kurtarmamı bekliyordu.
"Hyunjin bak onu bulacağız, Woojin denen piç intihar edince Felix'i kaçırmışlar. Ben olay yerindeki bazı adamlardan ögrendim"
"O orospu çocuğu annesine güvenmemeliydim"
Sinirlerim iyice bozulmuştu. Sinirden ve stresten terlemeye başlamıştım.
"Telefonumu ver Hyung!"
Telefonumu sağ koluma aldıktan sonra Felixin numarasını aradım. Aramamla hata vermesi bir oldu.
"Bu numara artık kullanilmamaktadir"
"Ne?"
"Ne oldu?"
"Numara kullanılmamaktadir, diyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...