BÖLÜM 9 ~ KÜÇÜĞÜM

1.3K 125 185
                                    


"Felix ile konusmak istiyorum sen nereden karışıyorsun? "

"Karısırım ben, görmüyor musun istemiyor işte neden zorluyorsun?! "

"Sen kim oluyorsunda karışabiliyorsun ki? "

"Sevgilisi oluyorum var mı bir diyecegin! "

"Ulan Felix, demek benden kacıp orospuluğa başladın lan! "

Orospu mu? Bana orospu mu dedi o piç!? Ben saskınlık ve öfke ile bakınırken Hyunjin yerinde duramamıs yumruğu adamın suratına geçirmişti. Herkes etrafta toplanmıstı.

"Kimmiş orospu gösteririm ben sana sikik herif! "

"Felix senin gibi birine sürtüklük yaptıgına göre iyi para kazanıyordur"

Hyunjin vurmaya devam ederken gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Yüksek sesten ve Hyunjine birşey yapmasından korkuyordum.

Hyunjin artık kan ter içerisinde kalmıstı ama o adama vurmaya devam ediyordu. Adam ani bir hareketle zaten yorulmuş olan Hyunjinin üstüne çıkıp ona vurmaya basladı.

Hyunjin gözümün önünde yumruk yiyordu ve beni iyice sinirlendirmisti.

Hyunjinde vurmaya devam ediyordu.

"Felixte annesine çekmiş oda altıma girip orospuluk yapıyordu. "

Annem mi? Anneme orospu denilmesi bardağı tasıran son noktaydı. Göz yaşlarımı hızlıca silip adama yöneldim.

Hızlıca bir hısımla yere attıgımda Hyunjinin üstünden düşmüştü. Üstüne çıkıp hızlıca yumruklamaya başladım.

O kadar hızlı yumruk atıyordum ki ellerim sızlamaya başlamıştı. Bunu yaptıgıma ben bile inanamıyordum.

Fakat korku ve intikam insana herşeyi yaptırabiliyordu..

"Seni alçak herif anneme laf edecek karakter sen de yok anladın mı?! "

Göz yaslarım nehir gibi akarken Hyunjin yerinden kalkmıs beni tutmaya çalışıyordu.

"Felix! "

Yüzü paramparca olmuştu ve benimde vurmaya dermanım kalmamıştı. Tam vurmayı bıraktıgımda üstüme çıkıp beni dövmeye başladı.

Hyunjin ayaklanıp bir tekmeyle adamı yere sermisti.

"Felix iyi misin? "

O kadar çok aglıyordum ve korkuyordum ki. Çenem kaskatı olmuş hıçkırıklarım nefes almamı engelliyordu.

Anlasılan benim vurduğum hızlı yumruklar pek acıtmamıştı ve taklit yapmıstı.

Hyunjin adamı hala yumruklarken Minho ve Chan ses ile koşarak gelmişti.

Herkes etrafta korku ile izliyordu sadece.

Jeongin koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.

"Geçti Felix sıkıntı yok"

Jeongine sarılırken yüzüme kan fıskırmıştı. Yüzüme gelen kan ile irkilmiştim. Kandan ne kadar korktuğumu Jeongine söylemiştim ve bana tereddütle bakarak yüzümdeki kanı elinin tersiyle hızlıca sildi.

Chan, adamı dövmekte olan Minho ve Hyunjini ayırmaya çalışıyordu.

"Minho sana adamı döv demedim, Hyunjin ile adamı ayır dedim napıyorsunn!!? "

Chan, Minhoyu yanına almakta iyi etmediğini anlamıştı. Sonunda güvenlik geldi.

"Ayrıl! "

Biber gazı ile müdahale edecekken ayrılmışlardı.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin