BÖLÜM 25 ~ KURTAR BENİ HYUNJİN

484 54 144
                                    

🔊"Evet Chang, basın her zaman yalan söyler. Bunu sende biliyorsun. "

🔊"Peki o zaman instagramı aç ve canlı yayına gir. "

🔊"Tamam."

Atama sonlandırılmıştır.

"Noluyor Hwang? "

"Sanırım gelişmeler var. Changbin aradı."

"Şu kastan dolayı vücudu görünmeyen, kısa boylu veled mi? "

"Biz ona Changbin diyoruz. Dediklerinin kısaltması: Changbin"

"Eee nolmus? "

"Canlı yayına girip anlayacağız. "

Jessi düştüğü yerden kalkıp omzumda belirdi. Ben instagramı açarken oda merakla bakıyordu.

İnstagramı açtıktan sonra yayına girmemle vücudumun parçalanması bir olmuştu.

Felixten:

Ellerimin içi terliyordu. Şuan da milyonlarca insan beni izliyordu ve yapacağımız açıklamayı bekliyordu.

Muhabir herşeyi kontrol ettikten sonra bize doğru kafa salladı. Yanımda oturan Jennieye baktım; gayet mutlu ve huzurlu görünüyordu.

"Evet iyi akşamlar herkese. Yanımızda uzun zamandır dillerden düşmeyen, herkesin tartıştığı çift var. Hoşgeldiniz! "

Ben kafa sallamakla yetindikten sonra Jennie konuşmaya yeltendi.

"Hoşbulduk."

"Efendim bugün sosyal medyada, haberlerde iddia edilen evlenme iddialarının doğruluğunu soracağız. "

Babamın arkadan sinirli bakışları ile mimiklerimi zorlayarak birazda olsun gülümsedim. Muhabirin eskilerden başlayacağına adım gibi emindim.

Arkadan ses gelmişti.

"Efendim Hwang Hyunjin şuan yayını izliyor! "

Arkadan gelen sesle kalbim sıkışmıştı. Kravatımı tutup çekiştirmeye başladim fakat gevşemiyordu.

Gözlerim yavaş yavaş doluyordu bile ama güclü durmak zorundaydım.

"Evet sayın izleyiciler. Mr. Hwang şuanda yayınımızı izliyor! "

Arkadan çığlıklar ve bağrınışlar kopuyordu. Ama en büyük çığlık benim  içimdeydi ve en kötüsü kimse duymuyordu.

Arkadan Taehyung bana bakıyordu endişe ile.

"Evet efendim direk sorulara geçmek istiyorum. "

"Gecelim hızlı ol! "

Dedigim şey ile herkes şaşırmış bana bakıyordu. Muhabir hızla boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı.

"İlk önce cevaplamanızı tüm dünyanin istediği soru ile başlıyorum; gercekten evlendiniz mi? "

Jennie bana gülümseyerek baktığında yüzümde çok zorla olan bir gülüş vardı.

"Sorunun cevabını Felix versin. "

"Ah, sorun değil sen ver Jennie! "

Sorunun cevabını verirsem ağlayacağım kesindi. Jennie bana gülümsedikten sonra elimi tuttu. Onunla ilk temas edişimdi, igrenc ve çoğunlukla yabancı bir histi.

Derin derin nefes alırken elini kameraya doğru gösterip yüzüğünü gösterdi. Hafif bir kahkaha attı. O o kadar mutlu görünürken ben paramparçaydım.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin