Gözlerimin kapanırken Chanın sesini duymuştum. Zorla kafamı kaldırıp koşan Chan'a doğru baktım.Kafamı tam yere koyacakken eliyle kafamı tutup kaldırdı. Omuzlarımı tutarak doğrulttuktan sonra başımı omzuna yasladım.
Oda benimle yere oturmuş başımı okşuyordu. Hıçkıra hıckıra ağlıyordum. Hayatımda hiç bu kadar ağlamamıştım.
"Hyunjin ıyımısın, noldu? "
"Aradı... Aradı Chan"
"Kim aradı? "
"Felix.. Felix a-aradı"
"Sakin ol ve neler olduğunu anlat"
Dediklerini ve ne zaman aradığını teker teker anlattım. Kalbim sıkışıyor ve arada nefes alamıyordum.
"Hyunjin... Sakin olman lazım. Bunu söylemek istemezdim ama; sanırım artık herşeyin sonuna geldik. Felix artık yok"
Başımı omzuna doğru daha çok yasladıktan sonra içimdeki volkan patlaması ile kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Bulacağım Chan, vazgeçmem ben sevdiğimden"
"Biliyorum, bulacaksın. Bulacağız... Hep beraber. Fakat burada daha çok durursan hasta olacaksın. Hadi kalk gidelim"
"Tamam."
Gözlerimdeki yaşları tamamen sildikten sonra ayağa kalktım. Motora bindikten sonra Chanın peşinden sürdüm.
Felixten:
Ağlamaya başlamıştım. Ondan böyle vazgecmek istemezdim hemde hiç. Taehyung dayanamayıp kafamı göğsüne yasladı.
"Benim de bir sevdiğim vardı Felix, oda aile düşmanlarımız tarafından kaçırıldı. Tüm ailemi ve mülkümü elimden aldılar. Babanıza söyledim. Kurtarız gibi şeyler dedi ama hala haber yok"
"Senin de kız arkadaşın vardı? "
Yüzümü gülümsediğinde gözlerinin yaşlandığını anlamıştım.
"Hayır, erkek arkadaşım...Jungkook "
"Sende mi? "
"Evet. Babanız ama kardeşim olarak biliyor. Eğer gay olduğumu bilirse beni Fransa Devleti'ne şikayet eder ve idam edilirim. "
"İdam? "
"Fransa LGBT'ye karşı. Yoksa bilmiyor muydun? "
"H-hayır"
Bana anlamsız bir şekilde bakarken kapı tıklanıp zorlanmaya başladı. Hemen yatağımdan kalkıp göz yaşlarımı elimin tersiyle hızlıca sildim.
"Bu babam olmalı. "
"Efendim siz banyoya geçin, duş alıyor derim ben"
"Tamam."
Hızlıca banyoya geçip kapıyı kilitledim. Kulağımı kapıya dayayıp olanları dinlemeye başladım.
"Felix nerde Tae? Neden bu kapı kilitli?!"
"Efendim, Felix Bey banyo yapıyor o yüzden kitlemişti-"
"Söyle ona 5 dkya odamda olsun yoksa acısını senden çıkarırım"
"Peki efendim"
Kapı kapandığında kapının kilidini acıp odadan çıktım. Rahat bir nefes alarak bana baktı.
"Geç olmadan babanızın odasına gidin"
"Tamam 2 dk'ya gidiyorum, şimdi gidersem şüphelenir"
Kıyafetlerimi değiştirip, saçıma şekil verdikten sonra Tae ile birlikte odadan çıktım. Ev o kadar büyüktü ki kaybolabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen Güzelim ~ HyunLix
Fanfiction"Korkma sevgilim... 7 dakikamız daha var. " Herşey okulda ikonik bir mesajla başlamış ve herşey birbirlerini çok sevdiğinden bitmişti. Onlara verilen tek bir mucize vardı. Oda n'olursa olsun birbirlerinden vazgecmemekti. Hikaye bitti. Felix Hyunjin...