BÖLÜM 38~ SICAK ŞARAP

270 35 27
                                    


Köprünün üzerinde gel git yaparken her yeri bir anda polisler kaplamıştı. İlk başta benim için geldiklerini sanıp korktum fakat ilerideki az önce gördüğüm çiftin etrafındalardı.

Herkes o tarafa doğru koşuştururken maskemi ve şapkamı tekrar takıp bende o tarafa doğru gittim.

Kalabalığın arasından sıyrılırken iki erkek birbirine sarılmış aglıyorlardı.

"Lütfen bizim aramızds b-birşey yok. Nolur affedin bizi. "

"Onu öldürmeyin, nolursunuz beni öldürün."

Yanımdaki amcaya doğru döndüm.

"Ne oluyor burada? "

"Sanırım eşcinsellermiş. Polis yakalayınca halka acık bir yerde öldürülecek birinden biri"

"İkiside öldürülmeyecek mi? "

"Hayır, ikisinden biri öldürülür. "

"Ama onlar el ele tutuşmamıştı bile. "

O tarafa doğru tekrar üzüntüyle döndüm. İkiside birbirini sarılmış hüngür hüngür ağlarken silah sesi duyuldu.

Polis vurduğu gibi etrafı çevirirken son kez onları gördüm. Ani bir hareketle vurulacakken diğeri onun önüne geçip kendini feda etmişti.

Gözlerim dolmuştu. Ölen kişinin Felix olduğunu hayal bile edemiyordum. Kanlar içinde yerde yatan adamın sevgilisi çığlıklarla bağırmaya başlamıştı.

Oradan hızlıca göz yaşları içinde uzaklaştım. Cidden korkutucu ve acımasız görünüyordu. O anki stres ve üzüntüyle eve doğru yürümeye başladım.

Eve geldiğimde kimse yoktu. Yalnızlıga pek alışabilmiş değildim, gözüm hala bizim takımı arıyordu. Jeongin, Changbin, Minho, Jisung, Chan, Seungmin ve Felix... Sadece 3 yıl içinde beraberdik.

Telefonu açıp dolaşmaya başladım. Kafamın dağılması lazımdı. Her zamanki gibi kafamı tek bir şeyde toplayabilirdim.

İnstagram

👤 : LeeYong.lix ✔️

(1m beğenme,yorumlar kapalı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(1m beğenme,yorumlar kapalı)

Fotoğraf attığını görünce şaşırmıştım. İnstagramı kapatalı uzun zaman olmuştu anlasılan tekrardan açmıştı.

İlk defa çillerini sosyal medyada paylaşmıstı. Fotoğrafı telefonuma kaydettim ve yatağa yattım. Saatlerce baktım ona. Göz yaşlarım resime dökülürken uyuya kalmıştım.

...

Felixten;

İnstagramı kapattıktan sonra pencereden dışarıya baktım. Gözlerimde bir gram uyku yoktu ve Jennie yatmaya hazırlanıyordu.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin