BÖLÜM 26 ~ RÜYA

497 60 167
                                    


Cheongsan Linayı yerde bırakıp sinirle hastaneye doğru ilerledi. Taehyung Linayı yerden kaldırmak için elini uzattığında Lina sinirle bakıp eline vurdu.

"Beni koru diyen mi oldu sana!? "

"Ne? "

"Dokunma bana. "

"Sizi korumasaydım suan da komadaydınız büyük ihtimalle efendim. "

Taehyung sinirle elini çekip yürümeye başladı.

Hyunjinden;

Gözlerimi açtığımda eve gelmiştik. Hızlıca yerimde dogrulup etrafa bakındım.

"Chan neden eve geldik? Şirkette olmamız gerekiyor, Felix için. "

"Seni bu halinle asla şirkete götüremem. Evde dinleneceksin. Yarın gidersin, zaten saat geç oldu. "

"Hayır, hayır gitmem lazım. "

"Sen orada olunca birşey değişmeyecek herkes bulmaya çalışıyor zate-"

Konuşurken telefonuna mesaj gelmişti. Telefonunu cebinden çikarıp kaşlarını çatarak gelen bildirime baktı.

"Ah"

Telefondaki haberi okuduktan sonra bana gösterdi.

____________________

Canlı yayında rahatsızlanan ünlü Mr. Lee hastaneye kaldırıldı.

Yapılan açıklamaya göre stresten dolayı atak ve daha sonra kalp krizi gecirdigi söylendi.

Şuan yoğun bakımda tedavi görmektedir.

___________________________

Mesajı okur okumaz gözlerim parlamıştı. Dudaklarımı aralayıp konuşmaya çalışsamda ağzımdan kelimeler çıkmıyordu.

Gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle silip arabadan indim.

Onun yanında olup elini tutamadıgım için kendimi suçlu hissediyordum. Göz yaşlarımı arkada bırakıp eve doğru yol aldım. Kafam yerinde değil gibi agrıyordu.

Kapıyı acıp eve girdim. İçimdeki sızıyı bir kenara bırakıp banyoya girdim. En sıcak suyu ayarlayıp kafamı daldırdım suya.

Hava aydınlanıyordu ve ben daha yeni uyumak için hazırlanıyordum. Banyodan çıkınca kafamı kurutmadan yastığa koydum. Uyumak için direniyordum fakat beynim onu düşünmek için direniyordu.

En sonunda uyuya kalmıştım.

...
-------- Rüya ---------

Her yerde beyaz kardelenler ve çiçekler vardı. Beyazlıkların arasında yürüyüp ilerlemeye başladım. Etrafa mutlulukla bakarken ilerde beyaz üstü ile arkası dönük Felix'i gördüm.

Kardelen çiçeklerini kokluyordu.

Heyecanla ona doğru koşmaya başladim. Koşup arkadan sarıldığımda bi anda büyük bir gürültü kopmuştu.

Felixe baktığımda korku ile bana bakıyordu. Üstüme baktıgımda beyaz gömlegim siyaha bürünmüştü.

Bi anda ayaklarımın altından geçen bir bataklık beni kendine dogru cekmeye başlamıştı. Kafam suya gömülürken tüm gökyüzünü ay ve yıldızlar kaplamıştı.

Aya baktıgımda yavaş yavaş siyahlaşıp yok oluyordu.

"Seni toprağa gömmek yerine kalbime gömmeyi tercih ettim. "

İstemsizce agzımdan çıkan tek cümle buydu.

...

Kan ter içinde uyanmıştım. Hemen yanımda duran su dolu şişeyi kafama dikledim.

Kardelen Güzelim ~ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin