Jak sa vám to páči zatiaľ?
"Kto to bol?" Opýta sa Filip. "Ten ocov kamoš. Keď sme sa stretli tak mi hovoril že potrebujú pomoc so sociálnymi sieťami. Tak som sa ponuka a dnes mám prísť na tréning." Usmejem sa. "To ti prajem moja." Obime ma. "Ďakujem." Opriem sa oňho. "Môžem ísť na štadión s tebou. Aspoň tá teda odprevadiť." Pohladká ma po chrbte. "Kľudne len pôjdeme ešte ku mne aby som sa prezliekla." Odpoviem.Doma sa prezleciem do druhých nohavíc a teda nitrianskej mikiny s menom a číslom. Keďže je vonku ešte teplo tak si ju iba obviažem okolo krku tak ako včera. Potom sa teda spoločne vyberieme na štadión. Dostanem sa na štadión kde prejdem k ľadovej ploche. Filip nakoniec išiel von s jeho partiou takže som ostala sama. "Ty budeš Ria že áno?" Objaví sa za mnou pán. "Áno." Otocim sa k nemu. "Som Andrej Šatura. Vedúci mužstva. Pod pôjdeme k ladu." Predstaví sa mi a spolu teda prejdeme k ľadovej ploche. "Ahooj!" Usmeje sa Marek ktorý ma obime. "Ja musím ísť za rodinou domov ale napríklad túto Andrej ti rad pomôže ak by si niečo potrebovala. Alebo hocikto iný z tímu." Usmeje sa. Pomôže mi prihlásiť sa na Instagram a odchádza. "Keby niečo sme tu radi ti pomôžeme. Za chvíľu idú chalani na ľad tak môžeš urobiť nejaké video aj z príchodu na ľad. Proste také čo ti príde napríklad vtipne. Stačí pár. Môžeš byt na striedačke alebo v okolo ladu. Počas zápasov sa budeš tiež pohybovať okolo ľadovej plochy." Usmeje sa Andrej. "Dobre. Potom pred zápasom mám kedy prísť? Treba niečo platiť?" Opýtam sa. "Hodinku a pol pred zápasom nech si už tu a to sa ešte s ostatným vedením dohodneme kolko budeme platiť tebe." Položí mi ruku na rameno. "To určite nie. Ja to budem robiť rada. Platiť mi nemusíte." Zakyvem hlavou. "No to určite dievča zlate. Budeme ti brat cele víkendy a väčšinu voľného času. To nemôžeme len tak." Tiež zakyve hlavou. "Ja to budem robiť rada. Mám až príliš veľa voľného času a zbytočne vtedy premýšľam nad hlúposťami. Tu aspoň budem bližšie môjmu otcovi." Vydýchnem. "Poriešime to inokedy." Usmeje sa a trochu ustúpi kvôli chalanom ktorý idú na ľad. Potom prejdeme na striedačku. "A ty si čia?" Opýta sa Samo Buček s úsmevom. "Samo toto je naša nová posila. Volá sa Ria. Bude nám spravovať sociálne siete." Predstaví ma Andrej. "Tak to ma teší Ria. Som samo." Dá si dolu rukavicu a podá mi ruku. "Aj mňa teší." Usmejem sa. "Vezmi si ju pod krídla prosím ťa a daj nám na nu bacha." Povie mu Andrej a odchádza. "Keby niečo. Pýtaj sa som tu." Usmeje sa a ide trénovať. Ja urobím pár videí.
Kráčam pred štadión kde sa ešte na chvíľu zastavím aby som si dala dolu mikinu a dopozerala príbehy či su dobre. Keď v tom zrazu ma začne niekto bozkávať. Keď sa odomna odtiahne len naňho prekvapené hladim. "Pre boha čo to robis?" Rozhodím rukami. "Prepáč tam je jedna čaja ktorá ma strašne chce a mne už lezie na nervy." Ukáže zaňho. "Preto ma musíš bozkávať? Veď ani neviem kto si." Zamracim sa.