52

49 4 0
                                    

"Ty so mnou fakt nejdes?" Zdvihne obočie tomas. "Nejdem." Zakyvem hlavou. "Jak že ne. Veď aj chalani sa na teba pýtali a som im hovoril že prides." Sklopí hlavu. "Prepáč láska." Prejdem k nemu a pobozkám ho. "To je v pohode. Len ja nechcem aby si tu bola sama." Pritiahne si ma k sebe. "Ja to zvládnem láska. Neboj nič." Pobozkám ho. "Budeš mi chýbať." Večer strávime v objatí. Tomi zajtra odlieta tak ako samo a Marko. Robby ide do talianska. Lenka tiež niekam odlieta, Ivan tiež nebude doma, Brett ide na výlet s rodinou. Sebo ide aj s priateľkou k rodičom, Alex odlieta za Julkou s ktorou idú pozrieť rodinu, Robo ide do Košíc, ani len Adam Nemec mi tu neostáva ten bude doma v liptovskom. Takže tu ostávam naozaj sama.

Chlapci mi už poodlietali a ja sedím doma nad knižkami. Zajtra mám toho celkom dosť do školy takže sa učím.

Domov zo školy idem s radosťou a nehorázne unavená. Doma sa len prezleciem a vezmem svoj kufor a kabelku. Dole ma už čaká Alex. "Buď prosím ťa opatrná." Vtiahne ma do objatia keď vystúpime na letisku. "Neboj nič Alex." Usmejem sa. "Bojím sa o teba. Ideš do cudzej zeme. Daj mi vedieť keď doletíš a keď budeš s Tomášom áno?" Usmeje sa. "Dám ti vedieť sľubujem." Dá mi pusu do vlasov a už odchádzam k lietadlu. Let celý prespim. V Imatre si vyzdvihujem svoje veci a idem na taxík ktorý ma odnesie k hotelu. Veci si nechám v izbe a už ma len čaká pohodová cesta po zasneženom finsku smerom na štadión. Šál ktorý mám okolo krku ma fajne zohrieva. Pomalým krokom sa dostávam na štadión kde akurát trénujú chalani. "Ria?" Zdvihne obočie Milan ktorý tu sedí. "Ahoj." Usmejem sa. "Ježiš ahoj." Zdvihne sa a obima ma. "Veď si nemala prísť." Trochu sa odtiahne. "Mala. Len Tomi to nevie." Zasmejem sa. "Ty si potvora." Obaja sa zasmejeme. Na konci tréningu ideme ku kabíne. "Čo si to tam mal za kocku?" Spýta sa tomas Milana. Mňa si ešte nevšimol. "Tá kocka je tvoja žena." Zasmeje sa Milan. "Ahoj." Usmejem sa. "Láska." Ihneď ma obima. "Prečo si mi nepovedala že prides?" Zamračí sa. "Prekvapko láska moja." Dám mu ruky okolo krku. "Krásne prekvapko." Začne ma bozkávať. "Spomaľte vy dvaja." Zasmeje sa Samo Barcik. "Ahoj Samo." Obimam aj sama. "Si bola za matesom ne?" Spýta sa. "Jo boli sme spolu a bola to pecka." Prikyvnem.

"Dúfam že sem nikto nepríde." Usmejem sa. "Neboj nič." Nahmatá podomnou zámok a zamkne. Posunie sa so mnou k posteli. "Nie že mi zamrzneš." Pritiahne si ma bližšie k sebe. Prekryje nás paplonom a hladká ma po odhalenom chrbte. Natiahnem sa cez neho po mobil a idem pridávať fotku na príbeh. "Môžem?" Ukážem mu fotku. "Samozrejme miláčik." Pobozká ma.

Ria

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ria.bucek: my love @tomas.pobezal

@matespospisil24: úplne najdokonalejší
@samuel_bucek25: jeeej moji krásny
@alexcottonn: 🥰
@juliacottonn: milujem
@adamnemec_: dig more favv

"Všetci nás majú radi." Usmejem sa na tomiho. "Kto by teba nemal rad láska." Tiež sa usmeje. "Mali by sme ísť na veceru." Pozrie na hodinky. Len Prikyvnem. Obaja sa oblečieme a ideme dole. "Vy dvaja čo." Zasmeje sa Samo. "Oni jebali." Zasmeje sa Milan. "Nie prečo?" Zakývem hlavou. "Si sa videla v zrkadle? Si totálne nádržaná." Obaja vybuchnú smiechom. Ja sa pozriem na Tomáša. "Možno trošku hej láska." Zasmeje sa a dá mi pusu na tvar. "Hlavne že ste šťastný a užili ste si." Pohladká ma po chrbte samo.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 14 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

season with Nitra/T.P.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora