11.11 a já sedím v byte Seba. Je tu aj samo, bubela, Gajdoš, bača, Slovák, hrnka a mezei. Prečo? O 30 minút sa začína zápas Slovenska u20 proti švajčiarskej u20. Zápas v ktorom bude hrať aj Tomas s Milanom. "Kolko gólov ti streli tvoj budúci muž?" Zasmeje sa Miloš. "Haha si vtipný." Zamracim sa. Kým sa smejeme mne zazvoní telefón. Ihneď hovor prijmem a na mňa sa na obrazovke usmieva Tomas. "Ahoj riuš. Chýbaš mi." Usmeje sa na mňa. "Aj ty mne Tomi." Usmejem sa. "Hej to si nechajte na neskôr aj my sme tu." Nakloní sa mi do telefónu Fero. "Ty kde si?" Opýta sa ma. "Sme u Seba a čakáme kým ti začne zápas." Ukážem na všetkých čo tu sú. "Jojj teraz budem nervózny." Zasmeje sa. "Ale ne ty to dáš." Nakloní sa ku mne Samo. "Večer ti môžem zavolať?" Opýta sa ma. "Určite Tomi." Usmejem sa. "Počul som Riu?" Nakloní sa do kamery Milan. "Ahooj!" Zakýve mi s rukavicou. "Ahoj." Tiež sa naňho usmejem. Pár minút spolu ešte hovoríme no chlapci musia ísť na ľad tak sa rozlúčime a my ideme pozerať. Tomi si zo zápasu vzal tri body. Chalani poodchadzali a ostala som tu len so samom a sebom. "Ja už tiež pôjdem. Mám sa stretnúť s kamarátmi." Začnem sa zdvíhať. "Idem s tebou." Zdvihne sa aj samo. Rozlúčime sa so sebom a odchádzame. "Chyba ti?" Opýta sa ma. "Joj a jak." Vydychnem. "Neboj za chvíľu spolu znovu budete." Obime ma.
-
21.1 a my sme znovu v Košiciach. "Ahoooj!" Roztiahne náruč Tono Bartoš. "Ahoj Toni." Usmejem sa a obimem ho. "No čo už je medzi vami niečo viac?" Opýta sa ma. "Nie teraz sme sa často ani nestretávali." Zakývem hlavou. "Daj tomu čas malička." Rozcucha mi vlasy. "Musím ísť zháňajú ma." Pozriem sa do telefónu. "Utekaj utekaj." Usmeje sa a stráca sa v kabíne. Ešte po ceste stretnem Chovana s ktorým chvíľku rozprávam a potom utekam za mojimi. "Tu mas." Vyľaká ma tomas s mikinou v ruke. "Ďakujem." Obimem ho. "Chýbaš mi." Zasepka a dá mi pusu na tvar. "Aj ty mne Tomi." Trochu sa odtiahnem. "Si krásna." Pohladká ma po tvári. Nakloním sa k nemu a dám mu pusu na ústa. "Môžem ru našu fotku dať na Instagram?" Opýtam sa keď sa odtiahnem. "Určite áno drobec." Dá mi pusu. "Mohla by si ju tam dať aj mne a natočiť mi nejaké video počas zápasu." Podá mi jeho telefón. "No dobre. Ale tu fotku si tam daj ty aby som ti neliezla so mobilu." Usmejem sa. "Nie drobec. Heslo je 4807." Usmeje sa. "Ty mas môj dátum narodenia?" Zdvihnem obočie. "Samozrejme drobec. Ty snáď nie?" Zasmeje sa. "No jasne že mám 1896." Zasmejem sa. "Vieš čo daj si tam rovno aj faceid. Ja už musím ísť." Dá mi pusu a odchádza. "Tomas to myslíš vážne?" Opýtam sa keď vyjde z kabíny už oblečený. "Áno." Dá mi ďalšiu pusu a odchádza. "Čo či mysli vážne?" Zastaví sa u mňa samo. "Chcel aby som si sála faceid do jeho mobilu." Poviem. "Joj to je rozkošné." Usmeje sa. Tiež odchádza a ja idem dať tu fotku.
Ria.stranska: my boy @tomas.pobezal
@tomas.pobezal: my Princess
@kultanenkahva: prettyy
@ferogajdos: naši favoriti
@sebastiancederle: jjoooj zlaticka
@milosbubela_92: jaky usmievavý
@samuel_bucek25: moji milovaný
@pisoja_3: favv