"Čo sa s tebou deje?" Opýta sa samo. "Čo?" Pozriem naňho. "Mojko čo s tebou je?" Zamračí sa. "Nič." Zakývem hlavou. "Ale picu nič. Rozprávali sme spolu tri krat dnes a si úplne v hlavou v oblakoch. Kto ti čo urobil?" Opýta sa Fero. "Chlapci prehrali ďalší zápas a aj tomas je z toho úplne mimo a ja mu chcem pomôcť ale keby s ním teraz hovorím tá sa zrútim na mieste. Samo môžme sa prosím porozprávať o samote?" Utriem si tvar. S povzdychnútim sa postaví a odchádza vedľa. "Tak čo sa deje princezná?" Posadí sa na posteľ v mojej izbe. "Chýbaš mi. Všetci mi strašne chýbate. Ja som si tak zvykla byt s vami denno denne a teraz keď mi daktory poodchadzaju do iných tímov. Samo ja to bez vás nezvládnem." Chveje sa mi hlas. "Drobec no tak. Zvládneš to. Za ferom budeš dochádzať vlakom aby ste sa videli a s nami budeš. Už vymýšľame spoločný výlet niekam aha rodinami. Teraz si tam s Tomášom ktorý aj keď to ma ťažké teraz tak pri tebe bude. Utekaj za ním nech teraz niesi sama. Pár dni a budeme znovu spolu. Ver že keby nemám alexa leteli by sme aj s Viky rovno s tebou. Za chvíľu dôjde Alex so Sebom počkáš či si pôjdeš ľahnúť?" Usmeje sa na mňa. "Počkám. No radšej by som išla domov." Vydychnem. "Drobec. Ideš domov v utorok večer." Snaží sa ma povzbudiť a ide k dverám otvoriť chlapcom. "Chcela by som ťa objať samo." Zopnem si vlasy v cope. "Aj my ťa chceme objať." Usmeju sa chlapci do kamery. "V utorok žabka. Budem na letisku áno?" Otočí kameru naspäť na seba.
"Láska si v poriadku? Volal mi samo." Nabehne mi do izby tomas. "Som." Pozriem naňho. "Joj láska. Vieš že na nič niesi sama. Mohla si prísť. Nechcem aby si bola smutná. Ale keď už mas byt smutná tak o tom chcem vedieť a chcem byt pri tebe." Sadne si ku mne a vtiahne ma do objatia. "Čo sa deje?" Začne ma hladkať po vlasoch. "Chýbajú mi chlapci. Chcela by som byt doma. Nikdy som nebola tak ďaleko od svojich najbližších. Nie že by som nechcela byt s tebou. Ale chcela by som aby tu boli aj oni. A štve ma že beriem všetku pozornosť na teba keď si v pici z MS." Opriem si hlavu o jeho rameno. "Rianka ty si prvoradá teraz. Nechcela by si si dať vaňu? Vypnes na chvíľku." Opýta sa. "Ale pod podmienkou že pôjdeš so mnou." Zdvihnem hlavu. "A to ti to nevadí?" Zdvihne obočie. "Tomas spali sme spolu. Čo by mi malo vadiť." Zasmejem sa. "Tak pod." Chytí ma za ruku a dotiahne do kúpeľne.
Samko: čo porábate decká?
Ja:Samko: spolu?!
Ja: samozrejme problém?
Samko: určite nie ja som rad že sa máte radi.
Ja: aj teba máme radi to sa neboj
Samko: och to si vážim decká, zajtra máme autogramiádu skoda ze tu nieste s nami
Ja: aj nás to mrzí no tomiho pozajtra čaká veľmi dôležitý zápas... bude možné ostať tu dlhšie ak by to zvládli? Čo verím že zvládnu?
Samko: áno je možnosť letenku posunúť a izbu mas cez nich vybavenú takže bude tak dlho ako budú oni
Ja: pecka ideme už do postele aby Tomi zajtra poriadne potrenoval a Nórov rozjebu jak nič
Samko: slovník.
Ja: sa neposer to ty ma učíš
Samko: Dobru deti budeme Tomášovi drzat palce na zápase a asi aj u nás kukneme zajtra sa dohodneme kto príde
Ja: dobre veď si ešte zajtra voláme, Dobru Samko pozdrav aj Viky
Samko: pozdravím"Ideme si ľahnúť?" Opýtam sa keď vyjdeme z kúpeľne. "Ešte nie." Zakyve hlavou a vytiahne ma na balkón. Pritiahne si ma k sebe a Obtoci okolo môjho tela ruky. Ja mu obtocim ruky okolo pasu. "Ste tu?" Nakukne na balkón Tobi aj s Lukou. "No to ma poser vy ste jaky dokonaly." Usmeje sa Luka. "Idete ešte k nam? Zahráme playko. Možno kukneme dačo máme tam aj karty. Budú zjeby." Opýta sa tobi. Kuknem na Tomáša ktorý prikývne. Obaja sa usmejeme a ideme s nimi. "Keď budeš chcieť ísť bubat tak povedz áno?" Pritiahne si ma k sebe keď si sadneme k ním na posteľ. Len sa naňho usmejem a pripájame sa do debaty s chalanmi.