"Pod ku mne." Natiahne ku mne ruky Tomas. "Už už." Zdvihnem sa z tribúny a idem za ním. Obtočím mu ruky okolo pasu a Opriem si hlavu o jeho rameno. "Nejdes ku mne? Aby sme zajtra spolu išli k bus?" Opýta sa. "Veľmi rada. Našťastie nemusím ísť do školy." Zasmejem sa. "Môžeme si pospinkat pekne do deviatej. O desiatej nám ide bus od štadiónu a ešte v buse dáme napík." Pohladká ma po chrbte. Spolu teda ideme ku mne. Tomas sa rozpráva s mojou babkou s ktorou si úplne dokonalo sadli. Ja si medzi tým balím veci. "Môžeme ísť. Babi zvládneš to?" Opýtam sa. "Áno neboj sa zlatíčko. Keby niečo volám ti." Obime ma a ide sa s nami rozlúčiť. "Ahojte deti." Usmeje sa na nás Tomiho oco ktorý po nás prišiel lebo začalo pršať. Pozdravíme ho a tom si sadne do predu.
"Prečo nespis?" Opýta sa a zapali svetlo. "Pred chvíľou som sa zobudila a dajak mi nejde zaspať." Otocim sa k nemu. "Pod ku mne viem čo pomôže." Natiahne ku mne ruky. Ľahnem mu teda na hrud. Ruky mi položí na chrbát a vyhrnie mi tričko v ktorom spím. Začne ma škrabkať po chrbte. "Dobru nocku." Dá mi pusu do vlasov.
-
"Ahojte." Usmejem sa na chlapcov ktorý stoja pri buse. Je tu Gajdy, Čederle, Mezei, okoličany a hrnka. Ostatný už sú asi v buse alebo ešte niesu. "Cus mladá." Všetci ma vystískaju. "Si spala u Tomáša?" Opýta sa Hrnka. Len Prikyvnem. "A bolo niečo?" Rozžiari sa Gajdy. "Ty ma strašne serieš." Zamracim sa. "Na to som tu. Ale aj tak viem že ma mas rada." usmeje sa. "Čo sa to tu vlastne deje? Počul som že vy dvaja spolu niečo máte." Opýta sa Sebo. "Ja to hovorím vy ste strašne sliepky." Zamračím sa na akurát prichádzajúceho Bučeka a Bubelu. "Aha takže takto sa mi zdravíme?" Opýta sa. "Keď vy vkuse všetko rozkecáte." Zakňučím. "Lebo my si nič netajíme. Teda len túto Pobežal je tajomný ohľadom svojej vyvolenej." Zamračí sa na Tomáša Bucek. "Ale bože je to moje súkromie. Sak veľmi dobre viete že vám poviem keby dačo ale ked do nás budete furt jebat tá čo si myslite že dosiahnete? Nič." Rozhodí rukami tomas. Pomaly ho chytím za ruky aby si nikto nič nevšimol. "Ukľudní si ho." Zamračí sa Fraňo. Tomas chce ešte niečo povedať a šťuchnem doňho tak je ticho. Odchádzame si teda sadnúť do autobusu. Ja sedím s Tomášom niekde v strede. Vzadu v 5 sedí Fero, Buček, Mezei, Cederle a Bubela. Tomas hneď ako vyrazíme zaspí oprety o vankúš ktorý je oprety o sklo. Ja sa rozhodnem konať a preto odchádzam k pätici do zadu. "Gajdy čo musíš baviť debila a hádať sa s ním. Veľmi dobre všetci viete že by ste ako prvý vedeli keby medzi nami niečo je. To čo sa deje medzi nami keď sme sami je čisto naša vec. Fakt prosím už toho máme obaja dosť. V škole do mňa s tým každý jebe a nechcem to riešiť ešte s vami keď som pri vás každý bozi deň. Proste už stačilo." Zakývem hlavou. "Ale keď nás to strašne teší. Tomas je najmladší z nás a nás extrémne teší keď je šťastný on. Aj na ľade mu to ide lepšie. Ešte k tomu keď ťa poznáme a vidíme tu radosť aj na tebe. Proste len chcem aby ste boli šťastný." Položí mi ruku na rameno gajdy. "Ja viem chlapci ale tym že do nás budete nonstop jebat. Tak to neurýchlite." Zasmejem sa nad sebastianom ktorý dosť vtipne spí. "Pod so mnou na chvíľu." Zdvihne sa Samo a zatiahne ma kúsok od nich na prázdne dvojsedadlo. "Prehanaj ako to medzi vami je. Dali ste si už pusu aspoň? Nepoviem im to. Chcem aby si sa mi zverila ako kamarátovi." Usmeje sa na mňa. "Hovoril ti ako sme sa prvý krat stretli?" Opýtam sa. Zakýve hlavou na nesúhlas. "Na tréningu tom prvom čo som bola som sa s ním nestretla. Až keď som vysla zo štadiónu a pridávala príbehy. Vyľakal ma tým že ma začal bozkávať." Usmejem sa nad tou spomienkou. "To fakt?" Zdvihne obočie. "Áno. Stala tam dajaka caja ktorá ho nenechála na pokoji a on sa jej chcel zbaviť a bola som najlepsia možnosť ako sa jej zbaviť. Samozrejme mi tým zobral prvý bozk. Nikdy som sa s nikým nebozkavala. Strávili sme v ten deň spolu dosť dlho a potom ma bol odprevadiť keďže som išla vonku s kamarátmi. Vtedy mi dal ďalšiu pusu a po zápase s Popradom keď som uňho spala som mu dala pusu ja. Od vtedy už nič. Príde mi to strašne narýchlo. Poznáme sa iba chvíľku. Áno vieme o sebe dosť veď sme spolu stále ale aj tak nechcem aby sa niečo posralo keď na to pôjdeme rýchlo. Tomiho mám rada. Je skvelý. Dokonca aj s jeho rodičmi sme si dosť sadli aj on s mojou babkou ale nechcem aby sme sa náhodou pohádali alebo dačo keď mám byt s vami celú sezónu." Poviem mu celý príbeh. "Neboj sa toho hlavne. S Tomášom sa poznám už nejakú dobu a určite ti nechce ublížiť. To ako sa na teba pozerá. Je až nemožné že chalan ktorý ťa pozná takú mali chvíľku na teba tak krásne zamilovane pozerá. Sú chvíle kedy to ty nevidíš. Napríklad na tréningu. Keď stojíš medzi striedačkami a sústredíš sa aby tie videa boli dokonale a on sedí na striedačke úplne mimo realitu. Prilbu drží v ruke a hľadí na teba s úsmevom cez celú tvar." Usmeje sa na mňa. "Je skvelý." Prikyvnem. "Hocičo sa bude diať som tu pre teba." Vtiahne ma do objatia. "Ďakujem Samko. Idem naspäť k nemu možno si ešte na chvíľu pospať keďže to dnes nejak nešlo." Usmejem sa. "Spala si uňho nie?" Opýta sa. "Áno. Ale v noci som sa prebudila a nevedela som zaspať. Potom sa zobudil aj on a uspal ma škrabkaním po chrbte." Začnem sa červenať. "Tak to je dokonale." Pohladká ma po vlasoch a vráti sa naspäť. Ja teda idem k tomimu ktorý stále spí.