29

200 4 0
                                    

Tomi sa ohromne zabával keď som mu ukazovala videa z kabíny. "S alexom ste sa dosť zblížili že áno?" Pozrie sa na mňa. "Áno. Ale neboj sa Tomi. Je na mňa starý a aj keď som mu včera povedala že by som po ňom letela tak obaja vieme že sme len kamaráti. Milujem teba." Usmejem sa a dám mu pusu. Pritiahne si ma k sebe a začne ma bozkávať. Ruky mi dá na pas a pomôže mi sa cez neho posadiť. "Ľudia!!" Vbehne ako veľká voda do izby Luka. "Do pici." Zamračí sa naňho. "Kľud Tomi." Dám mu pusu a zleziem. "Pozajtra ideme do helsiniek a vybavil som že môžeš ísť s nami. A teraz poďte na veceru." Usmeje sa. Ruka v ruke sa teda vyberieme dole. "Láska pôjdeme sa ešte prejsť niekam?" Opýta sa keď dojeme. "Môžme len sa prezleciem." Usmejem sa a odchádzam do izby. Prezleciem si niečo teplejšie a pred izbou stretávam tomiho. Spolu teda ideme do nočného fínska.

Nitricka💙🤍
Bucekova: nemôžem tomu uveriť

Bucek: ani ja že konečne moje dve fav deti sa dali dokopy som z vás naaaaaozaj šťastný Gajdoš: ste úplne dokonaly už sa na vás teším domka Cotton: jooj ja mám takú radosť z vás už aby sme vás mali doma Mezei: konecneeee bože môj Cederle: to mne ta...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bucek: ani ja že konečne moje dve fav deti sa dali dokopy som z vás naaaaaozaj šťastný
Gajdoš: ste úplne dokonaly už sa na vás teším domka
Cotton: jooj ja mám takú radosť z vás už aby sme vás mali doma
Mezei: konecneeee bože môj
Cederle: to mne tak chyba tota teenlove
Stacha: už si sa videla s chalanmi?
Bučekova: jop
Jackson: a aký sú?
Bucekova: sú super všetci sú zlatý
Bucek: ale ich zbijem keď na teba niekto bude zlý áno?
Bucekova: ty sa hlavne nič neboj a nikoho nezabíjaj bola by ťa skoda
Gajdoš: nevadí nikto nezistí
Stacha: ty sa venuj svojmu milému teraz áno? Na nás budeš mať čas ale na svojho milého keď budeš v Nitre ani tak ne
Bucek: to je fakt to ťa niekam aj s Viky vezmeme urobíme si rodinný výlet
Bucekova: rodinný? Takže sme familia?
Bucek: halo? To čo za kokotnu otázku dieťa? Mas moje priezvisko jasne že sme rodina
Pobezal: nie ja dlho ma tvoje priezvisko
Bucek: vy sedíte vedľa seba píšete si alebo čo?
Bucekova: oblizujeme sa a medzi tým vám píšeme.
Pobezal: nie nie lezime už u Rii v izbe v objatí a smejeme sa spolu nad tými správami
Cotton: oooooooii to je sladké
Cederle: no dobre ale aj tak choďte bubat zajtra si voláme
Bucek: áno Sebo ma pravdu utekajte hajat
Bucekova: ideme áno, Dobru chlapci
Bucek: Dobru laskykvet
Gajdoš: sladké sny deti
Cederle: dobruuu
Cotton: krásne sny

"Milujem tých chlapcov." Usmejem sa na Tomáša a odložím telefóny na skrinku. "Ja milujem teba." Usmeje sa. "Aj ja ťa milujem tomasko." Trochu sa nadvihnem a dám mu pusu.

Ráno mali chlapci tréningy a teraz nás čaká výlet do helsiniek. Ja sa akurát pripravujem v izbe. Tomimu som poslala čo si obliekam či s tým súhlasí no v zápäti na to mi prišla správa v skupine.

Nitricka💙🤍
Pobezal: chlapci ja mám tu najviac hot ženu

Bucekova: tomas!Bucek: tvll dieťa zlate ja z teba nemôžem Cotton: omgGajdoš: tomaposerStacha: mňamBucekova: vy ste trúbky Bucek: ale sak si dokonala nemôžeme ťa pochváliť?Bucekova: Ježiš môžete len na to niesom zvyknutá Gajdoš: prosím? To ti to ni...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bucekova: tomas!
Bucek: tvll dieťa zlate ja z teba nemôžem
Cotton: omg
Gajdoš: tomaposer
Stacha: mňam
Bucekova: vy ste trúbky
Bucek: ale sak si dokonala nemôžeme ťa pochváliť?
Bucekova: Ježiš môžete len na to niesom zvyknutá
Gajdoš: prosím? To ti to nikdy nikto nehovoril?
Bucekova: len ocko prečo?
Cederle: tak od nás to budeš počúvať stále
Stacha: Sebo ma pravdu
Cotton: ja som ti vravel že si krásna
Pobezal: ale ešte stále je moja<33
Bucekova: je to tak
Gajdoš: jooj vy naše lasky

"No pod už ideme." Nakukne mi do izby tomas. Strčím mobil do včera a idem von z izby. Izbu zamknem. S tomim si prepletieme ruky a ideme von. "Uu tebe to sekne." Usmeje sa Luka keď ho stretávame po ceste. Nasadneme do autobusu. "Ako ste sa vlastne spoznali?" Spýta sa Samo kupec. "Tak ja som začala nahrávať storky pre Nitru a tam som spoznala vlastne Tomáša. Hneď prvý deň sme si sadli." Usmejem sa na tomiho nad spomienkou že sme sa spoznali tak že mi dal pusu kvôli nejakej čaji. "Som rad že som to urobil. Že práve ty si tam stala." Zasepka mi do ucha a dá mi pusu na tvar. "Ja že dajaka lepšia love story to bude. No aj tak ste spolu rozkosny." Usmeje sa na nás Tobias. "Ona to lepšia love story je ale to bohužiaľ ostalo v kabíne v Nitre takže to nepovedia ďalej." Zasmeje sa Adam Nemec. "Adam!" Zasmejem sa nad ním. "Ale nás to zaujíma prosiiiim!" Začnú všetci prosiť. Pozriem sa na Tomáša. Ten prikývne. "Láska náhodou je to pekne. Kľudne im to môžeme povedať." Dá mi pusu. "Ja som vysla zo štadiónu. Hneď prvý deň nahrávala som storky na Instagram keď sa mi úplne random tento magor prisal na pery a začal ma bozkávať. Ani som ho nepoznala lebo som sa v ten deň zoznámila len so samom a ferom. Keď som ho zdžubala povedal mi že tam stoji dajaka čaja čo ho nenechá na pokoji tak som ho čapla za ruku a jak sladký párik sme odišli. Samozrejme som mu vynadala no od vtedy sme najlepší kamaráti a sme si blízky." Prepletie si so mnou ruky. "Takže ty tak ty kanec!" Zasmeje sa Andrej Fabus.

season with Nitra/T.P.Where stories live. Discover now