43

152 5 4
                                    

"Plavky mas?" Spýta sa Fero. On aj s Matom , jurim a Šimonom sa mi váľajú v izbe. "Mám áno. Prečo?" Kuknem naňho z kúpeľne. "Lebo sa ideme dole kúpať. Tak žeby si išla s nami." Usmeje sa na mňa Slafko ktorý je pred zrkadlom. "Takže švihaj sa obliekať. Za 10 minút po teba prídeme." Vstane Maťo a všetci odídu. Toto sú moje plavky. Cez ne si ešte hodím biele nitrianske tričko.

"Ej tebe to sekne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ej tebe to sekne." Usmeje sa na mňa Fero keď dôjde do izby. "To za to že mám nitrianske tričko že hej?" Zasmejem sa. "Áno áno preto." Spolu teda ideme dole kde už sú aj ostatný chalani. "Ty mas tetovanie?" Zdvihne obočie Peťo. "Ja? Tá kde." Zasmejem sa. "To kedy si si dala urobiť? Vie o tom samo?" Príde ku mne Fero. "Ty somár bol tam so mnou." Zasmejem sa.

Máme spoločne tetovanie so samom ale nemáme to na ruke ale na rebre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Máme spoločne tetovanie so samom ale nemáme to na ruke ale na rebre. "Náhodou je to dosť cool." Pripojí sa Maťo ktorý leží na lehátku. "Jasne že je len ma to prekvapilo dosť. To aj samo tam niečo ma?" Opýta sa. "Áno." Ukážem mu fotku oboch našich rebier. "To je rozkošné." Usmeje sa juro.

"Aaa ty chuj!" Vykríknem a v zápätí na to som ponorená vo vode. "Problém?" Zasmeje sa Maťo ktorý so mnou skočil do vody. "Hej problém." Zamračim sa naňho. "Ale usmej sa. Viem že ma mas rada." Dá mi vlasy za ucho. "Mas šťastie že ťa mám rada." Zasmejem sa. "Hneď ti to viac sekne." Znovu ma ponorí. "Ale už Martin!" Stiahnem ho zo sebou.

"Bábika?" Vojde mi do izby Fero. "Ano?" Vojdem do izby z balkóna. "Si krásna. Nejak si opeknela. Tak dlho sme spolu neboli." Vtiahne ma do objatia. "Lebo môj najdokonalejší najlepší kamarat je práve v reprezentácii. Ale som rada že tu môžem byt s vami. Naozaj si mi extrémne chýbal." Viac si ho k sebe pritiahnem. "Aj ty si mi chýbala princezná." Dá mi pusu na čelo. "Zajtra po zápase. Spolu my dvaja pôjdeme niekam áno? Ako kedysi a večer si mrkneme niečo tu u teba. Môže byt?" Chytí ma za tvar. "Rada Ferko rada." Usmejem sa. "Milujem tvoj úsmev." Pohladká ma po tvári. "Aj ja tvoj tak mi ho ukáž ty trúbka. Ešte si sa na mňa neusmial." Prehrabnem mu vlasy. Konečne sa na mňa aj on usmeje a ukáže mi tým jeho zúbky. "No jaky si fešny." Dám mu pusu na tvar. "Pôjdem už keďže mám ešte masáž. Ráno po teba pridem na raňajky. Dobre žabka?" Ešte viac sa usmeje. "Dobre ďakujem Ferko." Ešte raz ho obimem a odchádza.

"Spis?" Otvorí dvere Maťo. "Nespím." Usmejem sa. Hneď sa začne smiať keď ma uvidí keďže ležím úplne zabalená v paplóne. "Je ti zima?" Spýta sa. Len prikyvnem. Pokýve nadomnou hlavou a ľahne si na mne. "Už ti je lepšie?" Zasmeje sa. "Áno je." Tiež sa Zasmejem. Pretočí sa na chrbát a mňa vezme na seba. "Kto že nám volá." Natiahne sa pre môj telefón. "Tobiasko? To kto je." Zamračí sa. "Sak Tobias tomik. Na osemnástkach hral s Tomim." Zdvihneme hovor.

Ja: ahoj tobiiiiiii
Tobias: ahoj drobec
Maťo: čauko
Tobias: co vy dvaja
Maťo: zahrievam nám ju lebo jej je zimka
Tobias: aha to aj ja som robil keď sme boli vo finsku taak som nevedel že si v Ostrave som ťa chcel niekam zavolať
Ja: bohužiaľ chlapci si ma tu privlastnili takže budem s nimi v Ostrave
Tobias: nevadí doraz budú prázdniny pôjdeme sa niekam kúpať. Nechám vás teda. Cinkni mi zajtra žena
Ja: cinknem a zavoláme spolu aj tomimu lebo som s ním dnes ešte nehovorila
Tobias: ahojte
Ja,Maťo: cauko

"To jaky zlatý chlapec." Usmeje sa a odloží môj mobil. "Je to tak. Tobino je zlatíčko." Tiež sa usmejem. "A ja niesom?" Zamračí sa. "Bože ty si žiarliví Martin." Zasmejem sa. "A nehanbím sa za to." Vydýchne. "Maťko aj ty si zlatíčko." Prehrabnem mu vlasy. "Ja si vytvorím private účet kde budem môcť dávať úplne všetko. Bo to kokotina na tento nemôžem pridať napríklad totu našu spoloční fotku." Rozhodnem sa po chvíli. "Ale chcem ho sledovať." Zdvihne prst. "No jasne že budeš." Zasmejem sa. Poposielam to všetkým mojim blízkym a idem tam rovno dať fotku.

Bucek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bucek.priv: tzv únos @matespospisil24

season with Nitra/T.P.Where stories live. Discover now