Liebster Awards

5.8K 270 11
                                    

Nie, niestety to nie rozdział. Dodam jutro, prawdopodobnie rano...

No i po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Awards... Bardzo dziękuję SweetKaro za nominację!

No i po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Awards... Bardzo dziękuję SweetKaro za nominację!

1. Kto wie, że piszesz opowiadania?
Internetowa przyjaciółka, ludzie poznani na Twitterze. Przed rodziną i przyjaciółmi ze szkoły raczej to ukrywam.

2. Kiedy coś sobie postanowisz, trzymasz się tego, czy poddajesz z czasem?
To zależy... Staram się trzymać swoich postanowień, ale nie zawsze mi to wychodzi. Poddałam się przy przejściu na dietę i codzienne ćwiczenia... haha.

3. W jakim województwie mieszkasz?
ups

4. Ulubiony kolor?
Lubię dużo, ale najbardziej chyba niebieski (i wszystkie jego oddcienie) i czarny.

5. Jak trafiłaś na Wattpad'a?
Przy ostatniej nominacji o tym pisałam, więc pozwólcie, że skopiuję tą odpowiedź: Wielokrotnie widziałam nazwę na twitterze, czy facebooku, ale dopiero ponownie przez przypadek w Sklepie Google znalazłam... jakoś tak, ha!
No więc przez przypadek, ale też chciałam zobaczyć co i jak.

6. Miejsce, które koniecznie musisz zwiedzić, zobaczyć to...
... definitywnie Sydney i cała Australia, a zwłaszcza miasto, gdzie nagrywali H2O.

7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś i jaką zamierzasz przeczytać?
Ostatnio przeczytałam "Więźnia labiryntu", a zamierzam "Nigdy nie gasną" oraz "Po zmierzu".

8. Jak dorośniesz planujesz wyjechać za granicę, czy zostać w swoim kraju?
Oczywiście, że za granicę.

9. Masz rodzeństwo?
Tak.

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Żoną Luke'a Hemmings'a i hodowcą kangurów, a jeśli chodzi o poważniejszy zawód... to nie wiem.

11. Opisz swoją osobowość.
Zabawna, dziwna, niezdecydowana, przyjacielska, gadatliwa, szalona lol.

Nie nominuję nikogo.


oppressor .:l.h:.Where stories live. Discover now