-1-

3.1K 79 18
                                    

Akın : Kardeşine sahip çıksana oğlum. Bir daha Can'a sataştığını duyayım onun o kemiklerini nasıl kırıyorum iyi izle

Bora : Ne diyon olum sen! Hele bir dene bak ne oluyor nasıl senin o ona kalkan elini tek tek kırıp götüne sokuyorum!

Akın : Bak sen bizim küçük sikliye bana kafa tutuyo yetmedi mi yediğin dayaklar

Bora : Olum sen kim beni dövmek kim nsjdjwjdjw Çok mu gördün sikimi de boyunu biliyon lan göt.

Akın : Uzatma deli fişek

Akın : O Toprağın kulağını mı çekersin götüne şaplak mı atarsın o kadarı beni bağlamaz.
Görüldü...

Sinirle bir nefes aldı Bora. Yıllardır dalaştıkları yetmemiş gibi birde kardeşleri dalaşmaya başlamıştı. " Toprak, gel lan bi" diye bağırdı yan odasındaki kardeşine. Elindeki siyah boncuklu tesbihini çevirip duruyordu sinirden. Ne demekti onun kardeşini tehdit etmek? Mahvedecekti o Akın denen piçi. Kapattı gözlerini daha yüksek bir sesle bağırdı. " Toprak 3 saniyen var geldin geldin gelmezsen ben geliyorum.1,2..." Toprak nefes nefese açtı kapıyı bir telaşla. Biliyordu abisinin huyunu eğer üçe kadar sayıyorum diyorsa 3 dediği an kan çıkardı. " Abim oyundaydım geldim ne böğürüyorsun yine" güldü Bora sinirle. " Otur bakalım Toprak Bey" dedi eliyle gösterdiği karşıdaki sandalyeyi. Paketinden çıkardığı sigarasını ağzına koyup ateşledi. " Derdin ne? Ben seni o okula neden gönderiyorum? Ben sana ne bok yaparsan yap ama o itin it kardeşinden en az 10 metre uzakta dur demiyor muyum?" Dedi ağzındaki dumanı üflerken. Toprak korkuyla baktı yerdeki halının desenlerine. Aynı eve kötü karne getirince babaların kızmasını dinlerken yaptığımız gibi. Gerçi onların bir babası yoktu. Bir yaşlı anaları vardı o kadar.Bora sigarasının son dumanını üfleyip küllüye bastı. Toprak abisinin yeşil gözlerine baktı. Gittikçe koyulaşıyor cevap alamadığı için daha da sinirleniyordu. " Abi piç Can gelmiş benim manitaya bakıyor. Bende omuz attım buna. Sonra diklendi bana neymiş kör müymüşüm bir de şey neyse abi işte sinirlendirdi bende çaktım kafayı " Toprak genelde bir şey yaptıysa yere bakmaz, utanmaz veya çekinmezdi. Abisi onu öyle büyütmüştü. " Toprak manitanı bana bahane etme abim. Ne dedi sana açık konuş " Toprak Bora'nın şuan sinirden haki olan gözlerine baktı " Abi yok bir şey sen boşver ben hallettim kestim işte fişini"Bora elindeki tespihini sıkarak " Toprak bir daha sormam gidip kendim öğrenirim" derince yutkundu Toprak. Abisi için bu hayatta en değer verdiği canından can olan 4 kişi vardı. Yaşlı anası , daha kendi çocukken elleriyle büyüttüğü, kendi yemeyip yadirdiği ,okumayıp okuttuğu kardeşi, candan öte gördüğü arkadaşları Emre ve Murat vardı. Onlara gelecek tek söze, ayaklarına değen tek taşa canından canı gider bunu yapanın canını alırdı. " Abi kızma ama ben gerekeni yaptım. "Bora bir sigara daha ateşlerken yaslandı dizlerine doğru. Bu onun " sabrımın sonundayım" deme şekliydi. " Kör müsün annen gibi baban seninde mi gözlerini aldı diyince ben delirdim." Bora duydukları ile sigarasını ağzına götürürken dondu kaldı. Babası alkolikti. Bundan yıllar önce Toprak daha 6 Bora da 16 yaşındayken yine alkollü olduğu bir zamanda annesi rakısının buzunu geç getirdi diye bardağı kırıp annesinin gözlerine derin kesikler atmıştı. O zamandan sonra babası hapse düşsede annesi gözlerini kaybetmişti.Bora liseyi bırakmış annesine ve kardeşine bakmak için işe girip köpek gibi çalışmıştı o zamandan bu zamana kadar. Sigarasını küllüye basıp kalktı oturduğu yerden Bora. " Evde dur Toprak.Çıkma sakın evden." Dedi bir hışımla dış kapıya adımlarken. Toprak arkasından koştu " Abi gitme halletim diyorum " dese de Bora çoktan deri montunu üzerine geçirip ayakkabılarını giymişti. Evinin merdivenlerinden koşarcasına inip alt mahalleye doğru adımladı. Direkt Akınların evine gidip zile bastı art arda defalarca. Açılmayan kapı ile de yumruklamaya başladı. Sesleri duyan mahalleli toplanmaya başlamıştı. Sesleri duyan Akın mahallenin başındaki kahvehaneden koşarak geldi. "LAN PİÇ! NAPIYON LAN" diye yapıştı yakalarına Bora'nın.Bora , Akını sertçe itip " Nerde o it?" Akın anlamsız gözlerle Boraya baktı. Bilirdi bu deli fişeğin fitilini her şey ateşlemezdi. Bir kendisi deli eder çığrından çıkarır sürekli bir olay çıkarır bir de en sevdiklerine gelen zararlar. Arkasından kardeşi Can'ın " Hassiktir kökledim yarra" dediğini duydu. Bora hakilerini Akına dikip " Çekil Akın kardeşinle hesaplaşmamız gerek." Dedi sabrının son kırıntılarıyla. Akın bir Boraya bir de çevreye baktı. " Tamam sevgili mahallem olay var izlemek keyifli ama hadi dağılın. Can eve gir ben gelene kadar çıkma ne boklar yediğini soracam sana." Diyip Borayı kolundan tutup sürüklemeye başladı. " Bak Akın bırak şu kolumu sikecem şimdi götünü. Sal lan beni" diye sertçe kolunu çekti. Bora onu omzundan tutup yandaki inşaata soktu. "Bak deli fişek dur lan normalde taşak geçerim ama çek o patileri içeri ne demiş o haysiyetsiz Can neye ateşlendin lan bu kadar" dedi. Bora duvara yaslanıp cebinden çıkarttığı paketinden bir da sigarayı ağzına koyup "Ulan çocuğu annesinden vurmak ne lan senden mi öğreniyor bu delikanlılığı" diye alayla sırıttı. Akın kara gözlerini onun yeşil gözlerine dikip hırladı " Bak adam gibi konuşuyorum benim sabrımı sınama küçük pipi koyarım kafayı o küçük burnuna" Akın her zamanki gibi bulaşmadan duramıyordu Boraya. Bir zamanların en iyi dostuydu onlar. Nedense asla ikisinin de araları bozulmuş iki can dostu birden iki ezeli düşman oluvermişti. Alayla sırıttı yeşil gözlerini Akının karalarına dikerek " Valla ben anlamam Akın kardeş. Ya küçük kardeşin sahip çıksın diline ya da ben öğretirim ona." Omuz atıp geçti gitti yanından. Akın gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. "Bebeye bak bana atarlanıyor. Akıllısı mahallede bulunmaz ki ellam"

****



başlama tarihim 15 Nisan 2024 umarım seversiniz ballarım 🖤

Gidelim düldül sndhejs

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin