-49-

511 25 121
                                    

Akın yatakta yana doğru döndü. Bora'yı yanında hissedemeyince gözlerini kapalı kaşlarını çatıp "bora" dedi uykudan uyanmış sesiyle. Bir kaç saniyeden sonra "hay sikecem ha." Diye açtı gözlerini. Odada tek olduğunu görünce boranın yastığına sarılarak uyumaya devam etti.

Akın tam kendini uykunun kollarına bırakmıştı ki odaya mevzuya girer gibi girdi Can. Akının üzerine atlayıp "UYAN LA BEBE. ALOOOO." Diye kulağının dibinde bağırdığında akın üzerinden attı onu. Yaptığı ani hareket yüzünden vücudunda dün gecenin izi olan kalçası acıyınca " Can sonra söz sözüm olsun dövecem la seni. Ağzına ağzına depiği koyacam la senin. " dediğinde Can onun halini fark edip koca bir kahkaha attı.

Düştüğü yerden kalkıp hayali ceketinin hayali düğmesini ilikledi. "Çok sevdiğim bir sanatçı vardır bilirsin. İsmi Angaralı Namık. Ne demiş onu da bilirsin." Derin bir nefes alıp "ZAMANINDA YEDİĞİN HURMALAR ŞİNDİ YAVRUM TIRMALAR." Diyerek şivesini değiştirerek söyledi şarkının ilk başını.

Akın derin bir nefes aldı. "SENİ BANA GARDAŞ DİYE MÜJDELEYEN EBEYNİN AMINA GOYDURTMA BANA BEBE. LA SENİ ULUS MEYDANINDA BAĞIRTA BAĞIRTA SİKERİM LA BEN. LA BAK ÖLDÜRECEM LAN SENİ NERDE BENİM TABANCAM?" Diyerek sağı solu kurcalamaya başlayınca Can kahkahalar eşliğinde kaçtı odadan.

Akın artık can acısını falan unutmuş sadece Canı öldürmeye odaklanmıştı. Canın arkadasından koşarak çıktı odadan. Mutfağa geldiğinde can özgürle Bora'yı kendine siper almış hala gülüyordu. "LA GODOŞ LA! SİKECEM LA BEBE SENİ. GARDAŞ DERSEM NAMERDİM BEN VURACAM LAN SENİ!" Dedi biran susup Bora'ya dondu. "Benim silahım nerede sevgilim?" Diye sessiz ve kibarca sorduğunda Can daha çok kahkaha attı. "BİR ASLAN GİBİ GÜGRÜYODUN ŞİNDİ NE OLDU SAĞA?" Dediğinde arkasından Mehmet "DAR GELDİ SANA ANKARA." Dedi. Can ona dönüp "Ankara demeyecen la bebe. Değiştirecen az şiveyi bak bana ben nasıl söylüyom. Şöyle bak dinle. DAR GELDİ SAĞA ANGARAA." Diye son sesiyle bağırdığında akın canın üstüne uçtu. Bu gerçek manada uçmak olmasada olayı izleyen özgür uçtuğunu yemin bile edebilirdi.

Akın canın kafasını ocağa yaklaştırıp "YAKAYIM LAN GAFANI? YANA YANA ÖLCEN Mİ LA?" Dediğinde can hala dalga geçerek "İMİDAAAT KOMŞULAR İMİDAATTT GARDAŞ GARDAŞI YAKIYO." Diye bağırıyordu.

Bora canı akının elinden kurtarıp "oğlum sakin ol bir. Noldu anlat hele birlikte döveriz." Dedi. Can ona gözlerini kısarak "hayinsin sen. Enişte dedik kayınco dedik yetmedi Enka dedik. Ayıp yaptın beni kaybettin Bora bey ." Dediğinde özgür onu kulağından çeke çeke mutfaktan dışarı yürüttü. "Lan bir dur lan artık. Bak bir gün gerçekten öleceksin şu adamın elinde. Ne uğraşıyon sabah sabah adamla? Düzgünce dur lan biraz." Desede Can banane anlamında omuz silkiyordu.

Boranın sayesinde sakinleşmiş bir şekilde geldi salona akın. "Seni bugün vurmuyorum. Ama elbet bir gün vuracam. Cansız can." Diyerek dik dik ona baktı. Can ise dil çıkararak karşılık verdi ona.

Toprak uyku mahmuru bir halde salona gelip cana bıkkın bir şekilde baktı. "Ne zaman büyüyeceksin can sen?" Diye sordu. Can bu dediğine biraz gücenmişti. "Beğenemediniz mi toprak bey?" "Beğenmemekle ilgili bir şey mi söyledim şimdi sana? Sadece biraz artık büyü dedim." Dediğinde Can öfkelendi. "Git kendine uygun birini bul o zaman Toprak. Belliki ben senin için uygun olan olgunlukta biri değilim." Dediğinde ikili arasında alevler yükselmişti. "SANA BÖYLE BİR ŞEY DEMEDİM CAN. KONUYU İŞENE GELEN TARAFA ÇEKME." "Toprak bir şey demiyorum sana. Tamam diyorum git kendine layık olan birini bul. Ben çocukça hareketleri olan biriyim. Belli ki sen bunca yıl fark edememişsin böyle olduğumu." Diyerek sandalyeye astığı ceketi üzerine geçirdi. "Gidecek misin Can? Bu kadar kolay mı senin için gitmek?" "TAŞŞAK Mİ GEÇİYON TOPRAK? ÇOK KOLAY GİBİ Mİ GÖRÜNÜYOR AMINA GOYAYIM? HİÇ KİMSE ANLAMADI Kİ BENİ SEVDİGİM ADAMIN ANLAMASINI BEKLEMEKLE BEN HATALIYIM ÖZÜR DİLERİM." Diyerek kapıyı çekip çıktı evden. Toprak abisine dönüp "Akşam gelirim eve." Diyerek o da canın arkasından çıktı evden.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin