-65-

302 18 102
                                    

❗️❗️ BU BÖLÜMDE BOLCA KAN VARDIR. ŞİDDET VE ÖLÜM MEVCUTTUR. RAHATSIZ OLACAKSANIZ ŞİMDİDEN BELİRTEYİM Kİ ATLAYA ATLAYA OKUYUN İYİ OKUMALAR BOL YORUMLAR VE BEĞENİLER BEKLİYORUUUMMMM ❗️❗️

Aydın anlamayan gözlerle Bora'ya baktı. Bora kafasıyla arka tarafı işaret ettiğinde yavaşça başını döndürdü arkaya doğru. Sağ kolu Sergen, Yusuf ve Adnan dışındaki tüm adamları aydınlara silah çekmişti. Aydın "SİKTİR! NOLUYOR LAN BURDA? SİZ BENİM ADAMLARIMSINIZ!" Dediğinde akın cık cıkladı. "Senin adamlarındı Aydın Yıldırım . Öyle adamlar seçmişsin ki kendine bazıları paraya bazıları da bilgiye sattı seni." Dediğinde Aydın kafasını şiddetle iki yana salladı. "Bu olamaz! Hayır! Yanlış bu! Planlarım bozulamaz benim! " dediğinde bora kahkaha attı. "Valla bende seninle aynı fikirdeyim ya. KOSKOCA AYDIN YILDIRIMIN PLANLARI NASIL BOZULUR LAN? BİR FİKRİ OLAN VAR MI ?" Diğerek ellerini açıp kalabalığa seslendi. Kimseden çıt çıkmıyordu. Özgür ve Emre kafalarına silah dayayarak getirdiği Efe ve kenanı aydının önüne attılar. Emre " BİZİ HAFİFE ALDIN." Diyerek kalkmaya çalışan efenin başına silahın kabzasıyla vurdu. Özgür "BİZİ CANIMIZLA VURMAYA KALKTIN." Diyerek kenanın kanlar akan suratına silahı dayadı. Akın aydının yanına yürüyerek kolunu omzuna koydu. Kulağına doğru yaklaşıp "bizi birbirimizden vurmaya kalktın. Hata ettin la aydın. Sen değil tüm ceddin gelse ölünü dirini sikeriz." Dediğinde Aydın deldirmiş gözlerle ona bakıyordu. Korhan giydiği siyah gömlek ve kumaş pantolonu ile yavaş yavaş yürüyerek aydının tam önüne geldi. "Ve bingo. Benim oğlumu benim oğlumun canından çok sevdiği arkadaşlarını üzdün." Dediğinde Aydın daha da delirdi. Belinden çıkarttığı silahı korhana doğru çevirip "SEN YAPTIN LAN BUNU. BENİM ADAMLARIMI KENDİ TARAFINA ÇEKEN SENSİN. SENİ HAFİFE ALMIŞIM KORHAN." Dediğinde Korhan gamzelerini göstererek gülümsedi "aynen öyle." Dedi. Aydın silahın emniyet kemerini indirdiğinde boş alanda birden çok silahin emniyet kemerinin inme sesi duyuldu.

Akın "OFFFF ÇOK SIKILDIM. HADİ EĞLENELİM." Diyerek belinden çıkarttığı silahı ile Sergen, Yusuf ve Adnanın kafalarına birer el sıktı. Tüm bakışlar ona döndüğünde "ne eğlenmeyecek miydik?" Diyerek silahin ucuna üfledi. Silahı aydına doğru çevirdiğinde aydının gözlerinden okunuyordu hüzün. "Şimdi sana bazı sorularım var. Doğru cevap verecen yoksa ibreti alem için seni Ulusta sikinden sallandırırım. İlk soru meleğin planınla alakası ne?" Dediğinde Aydın hüzünlü gözlerini bir an olsun akının nefret saçan gözlerinden çevirmedi. "Bora'yı etkilemek içindi." Dediğinde bora kahkaha attı. "Biliyor musun be aydın. Sen evime meleği gönderdiğin günün gecesi biz akınla bir sevişmişiz." Dediğinde aydının gözleri dolmuştu. Bu sinirden bir dolmaydı. Şuan Bora'yı ellerine verseler çıplak elleri ile öldürürdü onu. Korhan boranın dediğine göz devirdi. "Özel hayatınızı duymak benim midemi bulaniyor çocuklar." Dediğinde bora da ona göz devirdi.

Akın silahın namlusunu biraz daha bastırarak "soru iki. Mehmet ve Burak senin yüzünden tek damla yaş akıttı mı?" Dediğinde aydin şeytani bir sırıtma ile ona baktı. "Hala bulamadınız değil mi onları? Hala bana ihtiyacın var aşkım." Dediğinde bora akının elindeki silahı alıp aydının ayağına sıktı. "HALA AŞKIM DİYORSUN BENİ DELİ EDİYORSUN." Dediğinde aydın bağırarak yere düştü. Ayağından oluk oluk kan akıyordu. Akın "sence bulamamış mıyızdır?" Dediğinde aydının görüş açısında iki çift ayak girdi. Aydın başını kaldırdığında ayakların sahiplerini yani Mehmet ve Burağı gördü. "Benim sorum sana şu Aydın. Benim kardeşlerim senin yüzünden göz yaşı akıttı mı?" Dediğinde Aydın başını salladı. "Son soru. Boranın videosunu senden başka bilen biri var mı?" Dediğinde Aydın başını iki yana salladı. Korhan "nerede saklıyorsun videoyu?" Diye sordu elleri cebinde bir şekilde. "Evimde" cevabını aldı. Korhan bakışlarını Emre'ye çevirip "Canlara söyle evini ateşe versinler." Dediğinde Emre başıyla onayladı onu.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin