Bora ve Akın, akınlara gelmişlerdi. Uzun zamandır yalnız kalmamalarının acısını çıkartmak için.
Bora bir koltuğa akın bir koltuğa uzanmış fifa oynuyorlardı. Bora her gol attığında akın ona sövüyor daha da hırslanıyordu. "SİKERİM LA SENİN ŞEREFİNİ! ŞEREFSİZ HİLE YAPMA BAK!" Dediğinde bora kahkaha attı. "Lan mal oynamayı bilmiyorsan oynamıcan. Skora bak amına koyayim 8-2" diyerek daha çok güldü. "SENİN BEN GÖTÜNÜ SİKEYİM BORA GÖTÜNÜ. ULUSTAN MAMAĞA KADAR SİKE SİKE TÜM ANGARAYI GEZDİREYİM SANA OROSPU RUHLU GÖT VEREN!" Diyerek elindeki oyun kumandasına daha sert basmaya başladı. Bora onun bu sinirine gülmekten karnına ağrılar girmişti. Bora "bak tamam sadece savunma yapcam. Bana bir gol at kazanmış sayıyorum seni." Dediğinde akın "iyi izle içinden nasıl geçiyorum." Dedi.
Tamı tamına on beş dakikalık bir sürenin sonunda skor hâlâ aynıydı. Akın elindeki kumandayı koltuğa fırlatıp "kol bozuk amına koyayim." Dedi. Bora artık gülmekten çatlayacak duruma gelmişti. "Ya da sen çok güçlü takım seçtin. Hileci ibine seni. Sevmiyorum la artık. Kenafir gözlü." Diyerek paketinden bir sigara alıp tutuşturdu. Bora "amına koyayim suç benim mi? Her seferinde Ankara gücünü alıyorsun. Ne alıyım karşına mal." Desede akın artık ona cevap bile vermiyordu.
Bora akının yanına oturup "küstük mü len?" Diye sorduğunda akın omuz silkti. Bora kahkalarinin arasında akının ensesinden çekerek göğüsüne yapıştırdı. "Küçükken de böyleydin lan sen. Yenilince hep küserdin." Dedi. Akın boranın göğüsünden kurtulup "hile yapardın çünkü orospu. Hep en güçlü en güzel oynayanları kendi takımına alıyordun." Dediğinde bora kafasını iki yana salladı. "Alakası yok. İlk sen seçtiğinde bile mızıkçılık yapardın. Lisede senin bu huyun yüzünden okullar arası turnuvayı kaybettik." Dediğinde akın güldü bu sefer. "Ponpon kızlar yüzündendi o. Bir tane kız vardı hatırlıyon mu?" Dediğinde bora kaşlarını çattı. "Okulda zibilyon tane kız vardı akın hangi kız?" Dediğinde kaş çatma sırası akına geçmişti. "Hani tüm lise boyunca peşinde dolanan hani beyni eteğinden daha kısa olan. Hani kenafir gözleri ile her gün seni yiyecek gibi bakan hani götü-" "tamam lan sus hatırladım. Sudeyi diyon sen." Dediğine akın sertçe vurdu. "Unutmamış da ismini. Şerefsizsin oğlum sen. " dediğine bora güldü. "Ee hadi nolmuş o kıza?" "Turnuvaların olduğu gün giymiş minicik eteğini baktım bana seni soruyo. Biriyi girdin mi ikin ini sinis dilicim." Dedi sesini inceleterek. "Anladım yani kızın niyeti şans dilemek değil sana kendini göstermek. Bende iptal ettirdim işte." Dediğinde bora kahkaha attı. "Vay orospu vay senin yüzünden azarı ben yedim. Nasıl kaptansın sen sahip çıkamadın takımına diye. Lan sen çıkışta o yüzden mi kavga çıkarttın?" Diye ani gelen bir aydınlanma ile sordu. Akın gülerek kafa salladı. "Ne şerro adamsın lan. Benim suçum yok benimle niye kavga ediyon?" Dediğinde akın "kızla mı etseydim?" Dedi gülerek.
Kapının zili çaldığında ikili birbirine bıkkınca baktı. "Bence Burak ve Mehmet." Dedi bora. Akın "yok özgürler bence." Dedi. İkiside kapıyı açmak için bir gayette bulunmayınca kapı bir daha çaldı. Akın "kalk kapıya bak hadi gülüm." Dediğinde bora "niye ben bakıyom lan sen bak." "Taş kâğıt makas?" Diye sordu akın. Hızlı bir oyundan sonra bora kaybetmiş oflaya puflaya kapıya gitmişti. Kapıyı açtığında karşısında Korhanı görmeyi beklemiyordu. "Buyrun Korhan bey?" Diyerek soran gözlerle baktığında Korhan "müsaitseniz girebilir miyim?" Diye sordu tek kaşını kaldırarak. Bora "buyrun tabi." Diyerek kapıdan çekildi. Korhan içeriye girip akınla tokalaştıktan sonra geçen oturduğu tekli koltuğa oturdu. Akın "bir durum mu var?" Diye sordu gözlerini korhanin gözlerine dikerek. Korhan "yok hayır her şey yolunda. Kanıtlar ortadan kalktı. Videolar silindi. Size dair hiç bir iz kalmadı. Meleği de yurt dışına gönderdim. Temizsiniz yani." Dediğinde ikiside derin bir nefes verdi. Bora "gerçekten çok teşekkür ederiz. Kral adamsınız Korhan bey." Dediğinde Korhan hafifçe gamzesini göstererek gülüp kafa salladı. "Fakat bende sizden bir iyilik isteyeceğim." Dedi ellerini birleştirerek. Bora ve akın birbirine baktı. Koskoca Korhan Aslan onlardan ne isteyebilirdi ki? Akın "he buyrun?" Dedi tereddütlü gözlerle. "Korkmayın ben Aydın gibi manyak bir adam değilim. Sadece oğlum Mehmet'le ilgili bir şey isteyeceğim." Dedi. Bora başını sallayarak konuşmaya devam etmesini istediğinde "ikinize de teşekkür ederim öncelikle. Özellikle bora sana. Oğluma daima babalik ettin abilik ettin. Benim yapmadığımı yani. Bundan sonra da bunu yapmanızı istiyorum. Ben artık buradayım. Oğlumun istediği her an yanındayım. Ama ben yokken veya beni istemediğinde sizin yanınızda olmanızı ona göz kulak olmanızı istiyorum." Dediğinde bora "bunu hep yaparız. Ama siz istediğiniz için değil. Mehmet benim kardeşim olduğu için." Dediğinde Korhan gülümseyerek başını salladı. "Bunu biliyorum." Dedi. Oturduğu yerden kalkıp "ben gideyim artık. Sizi de rahatsız etmiyeyim." Dediğinde akın da ayağa kalkarak "ne rahatsızlığı la? Oturun oturun." Dediğinde adam akının şive ve kibarlığı ile ortaya çıkan cümleye güldü. "Sık sık oturucaz bundan sonra merak etmeyin." Diyerek evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Fiksi RemajaBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel