Emre kafayı bulmuş ikiliyi zorla mekandan kaldırdı. Bora her ne kadar içmiş olsa da sakin ve sessizce yürüsede aynı şey Mehmet için geçerli değildi. Sürekli şarkı söylüyor bağırıyor be gülüyordu. "Bir taş attım pencereye" sessizlik "tıhh dedii. ANASI ÇIKTI KIZIM EVDE YOK DEDİİ VAY VAY." Emre buraga sertçe bir tokat attı. "Kendine gel lan artık içmeyi bilmiyorsan içme amına kodugumun karaktersizi." Mehmet acıyan yanağını tutup önüne dönüp hızlıca yürüdü bir süre. Sonra arkasına dönüp boraya "mavi mavi masmavii. Gözleri boncuk maviii. Bir gördüm aşık oldummm. Bu gelen kimin yari." Bora "hay sikecem ama zaten başım kötü adam gelmiş mavi de mavi kim bu mavi amına koyayim onu da bilmiyorum ki. Gidiyom lan ben eve. Bırak sende bunu burda Emre bulur evinin yolunu bu köpek!" Diyerek ara sokağa girip evine doğru yürüdü. Emre derin bir nefes alıp "bak gerçekten bazen sabrım o kadar sınanıyor ki." Mehmeti tutup kolundan evine doğru yürüttü.
Mehmet beş dakikanın ardından "kurban olam bak azciiiiiiikin oturak bak ellerime Karalar indi." Emre artık sabrının sınırındaydı "kalk ya da gidiyorum ben Mehmet yeter amına koyayim anne miyim lan bu senaryoda ben?" Mehmet "gidersen git be aa ne carliyon başımda hem geldik de eve ben çıkarım yukarı git hadi." Dedi. Biraz biraz ayılmış olan Mehmetin eve çıkıp çıkamayacağından emin olmak ister gibi baktı biraz Emre. "İyi tamam bir şey olursa ara bak. Merdivenlere dikkat et, anahtar sol cebinde. Koltukta uyuma boynum agriyo diye söylenip duruyorsun yatağına yat." "Okey mamaa " diye karşılık alınca onu orada bırakıp kendi evine doğru adımlamaya başladı.
Ara sokağa girip cebinden sigarasını çıkarttı. Çakmağı bir türlü ateşlenmeyince "hay sikeyim ." Diyerek çakmağı yere fırlattı. Arkasından bir kıkırtı duyunca dönüp baktı.
Özgür duvara yaslanmış sigara içiyordu. "Sakin ol be Azeri gülü bu ne sinir?" Diyerek çakmağını emreyle attı. Emre havada tuttuğu çakmakla sigarasını yakip geri fırlatırken "sağ ol" diyerek o da arkasındaki duvara yaslandı.
"Ee nasıl gidiyo?" Dediğini duyunca özgürün yerdeki kafasını kaldırıp ona baktı. "Aynı senin?" "Aynı."
Bir kaç dakikalık sessizliğin ardından Toprağın "Can arkadaş diyom neyi anlamiyon ki?" Diye bağırdıklarını duyunca ikili göz göze geldi. Emre, daha az görülen yerde olan özgürün yanına gitti. Gerçekten aralarında bir şey var mı öğrenmek istiyordu.
Can ve Toprak da o ara sokağa girdiklerinde artık daha net görünür olmuşlardı.
Can "la toprak bak bana arkadaş markdaş deme amına koyayim! Hangi arkadaş diğerine sürekli temas eder lan? Beni gördün mü hiç Berk'le kol kola? Yok neden? Çünkü sen varsın amına koyayim!" Toprak yürümeği bırakıp "bana bağırıp durma lan artık! Dövdün çocuğu rahatla artık!" Can pis bir sırıtmayla "öyle rahatlayamam ben bilmiyon mu be? Gel bakim ver bi alt dudak?" Dediğinde toprak güldü "burda mı can sacmalama istersen. Bir gören olur?" Can toprağı kendine çekerken "saat gecenin 2 si yavrum kim gelecek bu sokağa?" Diyerek yapıştı toprağın dudaklarına. Emre aniden özgüre dönüp şaşkın gözlerle ona bakarken Özgür ona sus işareti yaptı.
Can duvara dayadığı toprağı iştahla öperken bir elide kalçalarındaydı. Dudağını ısırınca toprak "ah can, canım" diyerek inlediginde can kendini daha çok bastırdı toprağa.
Emre tam ağzını açmıştı ki Özgür eliyle Emre'nin ağzını kapattı. Emre'nin kulağına fısıldayarak "şimdi ses edersen korkacaklar ve abisine söyleyebileceğinden çekinip bu ilişkiyi bitirecekler. Sessiz ol." Dediğinde Emre kafasını asagi yukarı salladı.
Dibinde olan Özgür, önünde birbirlerini öpüp elleyen toprak ve can Emre'ye hiç yardımcı olmuyordu. Kafası zaten hafiften iyiydi ve bu kışkırtıcı sesler Emre'nin ufakligina iyi gelmiyordu. Özgür ona kendini bastıran Emre'ye bakıp sırıttı. "Rahatlamaya mı ihtiyacın var Azeri gülü?" Dediğinde Emre başını salladı usulca. Özgür boşta olan elini Emre'nin erkekliğine atıp aşağı yukarı okşamaya başladı. Emre kafasını özgürün omzuna bırakıp kendini eline doğru itiyordu.
Özgür "şimdi elimi ağzından çekeceğim ama ses çıkartmak yok tamam mı?" Dediğinde Emre yine usulca salladı başını. "Afferin sana akıllı çocuk." Diyerek sırıtıp elini çekti ve Emre'nin elini tutup kendi erkekliğine getirdi. Emre eline değen erkekligi okşayarak özgürün gözlerinin içine baktı. İkili bir süre buna devam edip ikiside bosalinca durdular.
Emre geri çekilip sokağa baktığında toprak ve canın gittiğini gördü. O an onları bile duymamışlardı.
"Hataydı." Dedi özgürün yüzüne bile bakmadan. "Hataydı." Diye onayladı onu Özgür. "Ee şimdi ne olacak?" Diye sordu Emre. "Bilmem ne olacak?" "Normal olsun, her zamanki gibi. Bu anı unutalım." Dedi elalarını özgürün gözlerine dikerken.
Özgür bir Emre'nin elalarına bir de ödemediği dudaklara bakarken "yok olmaz." Diye fısıldadı . "Ne olmaz?" Özgür Emre'nin dudaklarına biraz daha yaklaşıp "Normal olalım her zamanki gibi. Ama unutmak mı? Asla." Dediğinde Emre sinirle "unutmayacağız da ne olacak?" "Belki arada tekrarlarız. Olmaz mı?" Derken artık tüm odağı Emre'nin konuşurken dudaklarına değen dudaklariydi. Emre dudaklarına değen dudaklarla kendinden geçerken "ne olacak peki? Her aldığımızda birbirimizi mi bulacağız?" "Hıhım. Şimdi seni öpeceğim ve sende bana karşılık vereceksin. " dediğinde Emre başını salladı usulca.
Özgür dudaklarını Emre'nin dudaklarına bastırdı. Emre ağzını açıp kabul etti bu saldırıyı. Özgürün alt dudağını emerken elleri boynuna çıkmıştı. Özgür duvara yasladiği Emre'yi iştahla öperken bir yandan da kendisini istiyordu ona. Emre inlediginde "yapma Emre. Tutamam kendimdi şimdi tam burada dayayacağım yoksa duvara seni." Dediğinde Emre tekrar inlerdi.
Özgür zor da olsa dudaklarını çekip alnını Emre'nin alnına dayadı.
Emre kendine geldiğinde özgürü itip "tamam o zaman. Ben gideyim eve. Sonra görüşürüz." Diyerek yürümeye başladı. Özgür arkadaşından gülerek "görüşürüz Azeri gülüm." Dedi.Şimdi biz kimiz?
Burası neresi?
Ne oldu?
Biz Emre ve Mehmet diyorduk ama bir anda konu baska yere geldi. Fakat zaten onlar olamazdı sevgili okurlarım. Birlikte büyümüş kardeş gibi çocuklar.
Fakat yinede bana çok güvenmemek lazım her an her şey olabilir.Sizi seviyorum ve okuyan gözlerinizden ekranı kaydıran parmaklarınızdan öpüyorum. Çok sevgi doluyum sizeeee hshxjsxjjsd
Ya birde bana önerebileceğiniz b*b hikayeleri var mı? Bir türlü bulamıyorum bunaldımmmmm!!!! Help meeee
Buda günün ikinci ve son bölümü olsun yeto yaniiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Ficção AdolescenteBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel