Bora bahçe denilen yere geldiğinde arabasını kaydırarak durdurdu. Kontağı kapatıp arabadan indi. Karşısında arabasına yaslanmış akını görünce gülümsedi. "Ah be Ankara gülü burda kavga etmeyeli kaç yıl oldu?" Akın sinirle nefes verip "angara gülü ne bebe güle benzer tarafım mı var? Hem sen benim işime karışmasan ne güzel yine devam edecektik ille de Akın gel beni sik ben dayak yemeği özledim diyon be" bora kısık bir kahkaha atıp "hee diyom dovsene beni be akın ." Diyip akının dibine girdi. Akın ellerini boranın yakalarına koyup "lan sen benim işime ne burnunu sokuyon?" "Senin 17lik bebelerle ne işin var?" "La bebe kit misin bacımı emcukluyo diyom gereksiz varlık." Bora yine güldü. "Sen elalemin bacılarını emcüklerken seni dövüyorlar mı lan? Ahlak senin bacına gelince mi işliyor?" Dediğinde akın daha da sinirlendi. Yumrugunu kaldırıp Boranın çenesine indirdi. "Dilini topla bora harcarım seni burda." Dediğinde bora yana düşmüş başını kaldırıp ani bir hareketle kafayı indirdi akının suratına. "Gerçeklerler piç gerçekler." Akın sert yumruklarini boranın karnına ve çenesine indirdikçe bora da boş durmuyor oda akına vuruyordu. Kendince ona olan sinirini atarken konu çoktan alpten ve Aysel'den çıkmıştı onun için. "İnsanlara saçma sapan davranan piçin tekisin lan sen duygudan ne anlarsın." Diyip yere düşmüş olan akının karnına tekmeyi vurdu. Akın boranın diğer ayağını tutup yere çekti ve üstüne çıktı. "Ne mi anlarım sevgiden asıl sen ne anlarsın lan cahil pezo." Diyip yumruklarini indirdi. Bora akının yakalarından tutup kendine çektiğinde ikisinde bir anda kalakaldı. Dudaklarının arasında bir nefeslik mesafe vardı ve Akın boranın tam penisinin üzerinde oturuyordu. Akın burnundan akan kanı umursamadan burnunu çekip "aşkı basit bir bedene bağlayan biri için aşktan bahsetmek çok adice Bora benimle boy ölçüşme." Konuştukça dudakları boranın dudaklarına değiyordu. Bora once dudaklarına değen dudaklara sonra da gözlerinin en içine bakan gözlere baktı. Akını tek hamlede üzerinden atıp ayağa kalktı. "Yaptigin yanlış doğru yola dön aşk dediğin böyle bir şey olamaz." Diyip topallaya topallaya arabasına doğru yürüdü. Akın uzandığı yerden kalkıp "sikeyim doğru yolu bu yolun doğru veya yanlış olduğunu kim biliyo ki? Sevmek ayıp mı?" Diye bağırdı Bora'ya, bora cevap bile vermeden arabasına bindi. Akın burnundan akan kanı koluna silip "siktigimin pezevengi seni yalvartmanı tüm angara siksin." Diyip oda arabasına doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Teen FictionBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel