Plan gayet basitti Akın'a göre ilgi çekmeden ortama uyum sağlayıp kızıl oğlanın yalnız kaldığı an saldırmak... Akın'ın bir kolu Bora'nın belindeyken Bora rahatsızca kıpırdandı. "Ulan godoş mahallede kavga etmeye yer arıyoruz, burda girdiğimiz şekillere bak. Ocağa almaz olum adım çıkarsa." Sabahtan beri aynı sözleri dinlemekten bıkmıştı Akın. "Ya bebe bi sus be la yeter be ne konustun ya ben cok mu mutluyum senin dibinde olmaya sanki iki dakika sus."
En uzak ama onlari en net olarak görebilecekleri bir yerde oturuyorlardı. Bora'yı tanıyor olabilirdi ve ikiside yakalana bilirdi. Uzun bir süre beklediler, içkiler içtiler , Bora söylendi Akın cinnet seviyesine geldi... "A-akın lan akın." Diye bacagini dürtmeye başladı bora. "He la deldin he!" Basiyla karsi tarafi isaret etti. Kızıl olan onlara doğru geliyordu. "Bora bu yaptigim icin kendimden nefret edicem ama el mecbur götümü seviyorum." Diyip Boranın dudaklarına yapıştırdı dudaklarını. Bora başta ittirse de Akın'ın onu iyice kendine çekmesi ile bıraktı iktirmeyi. Şaha kalkan bir at misali önündekinin de kalktığını hissetti ve karsilik verekten alıkoyamadı kendini. Akın Boranin karsilik vermesi ile inleyip borayi tek seferde üstüne çekti. Bora kucağında oturdugu bedene sürtünmeye başladı. Akın dudaklarini ayirip alınlarını birbirine dayadı. Bora şok olmuş bir şekilde bir kaç dakika nefesini tuttu. Ne yapmıştı böyle? En büyük düşmanını öpmüş, bundan zevk almış. Daha net açıklamak gerekirse bir erkekten zevk almıştı. Nasıl oluyordu bu? Bunca yıllık hayatında daima kızlara kalkmış olan penisi nasıl olurda bir erkeğe, Akına kalkardı? Akın "B-bora gitti eleman" Akında şoktaydı. Boranın böyle istekli olabileceğini tahmin edemezdi. Kendini daha fazlasını isterken buldu. Önündeki çadır Boranın kalçalarına değmekten artık zonkluyor morarmaya başlıyordu. Bora kendine gelip "t-amam çıkalım bizde bu kodumun yerinden." Dedi ve Akının yüzüne bir kez bile bakmadan kalktı oturdugu kucaktan. Dışarı çıktı alelacele bir şekilde. Önünden geçen BMW ile şansına küfretti. Hem adamı kaçırmış hem de olmaması gereken bir biçimde bulmuştu kendini. "Hay sikeyim aklımı. Akına uyup plan yapmak ne bokumaysa benim." Diyip ilk buldugu taksiye atlayip eve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Teen FictionBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel