-75-

285 18 60
                                    

Mehmet bir koltukta elindeki sekizinci kahvesi ile oturuyor Emre ve Özgür sandalyede akın tekli koltukta Burak mehmetin yanında Bora ise ayakta duruyordu. Bora "ULAN OROSPU COCUGU BAK KAFAN GÜZELKEN DEKİ SEVİSTİM DE Kİ BİRİNİ HAMİLE BİRAKTİM DE Kİ HIRSIZLIK YAPTIM AMINA KOYAYİM DE Kİ ADAM ÖLDÜRDÜM ANLARIM. AMA KARŞI KOMŞUNUN BEBEĞİNİ ÇALMAK NE LAN?" Diye kükredi. Mehmet "bağırmazsak yalnız başım kazan da." Dedi ellerini sallayarak. Bora "ULAN BEN SENİN." Diyerek mehmeti yakasından tutup havaya kaldırdı. Yerden ayakları beş santim kadar yükselirken elindeki kahve de üstüne dökülmüştü. "ÇOCUK ÇALMAK NE? BUNU HANGİ KAFAYLA YAPTIN LAN? NE İÇTİN OĞLUM? HAP Mİ ATTIN?" Dediğinde Mehmet Kocaman olmuş gözlerle kafasını iki yana salladı. Akın gülerek oturduğu yerden kalkıp Bora'yı kendine çekince Mehmet koltuğa geri düştü. "BANA BAK ÇOCUK. BİR DAHA İÇTİĞİNİ DUYARSAM GÖRÜRSEM SENİN SİKİNİ KESER MAHALLE KÖPEKLERİNE YEDİRİRİM. KADIN SENİ POLİSE ŞİKAYET EDECEKTİ ZOR İKNA ETTİM LAN." Dediğinde akın oturmuş Bora'yı kucağına çekmiş kalkamasın diye de kollarını sarmıştı.

Burak dolu gözleriyle "ama bebek çok tatlıydı. Onlar bir tane daha yapardı yahu birini bize verseler nolurdu?" Dediğinde akın kahkahalara boguluyor bora sinir krizleri geçiriyordu. "YEMİN EDERİM SABRIMI SİNİYORSUNUZ. YEMİN EDERİM HEPİNİZİ VURMAK İSTİYORUM O KÜÇÜK BEYİNLERİNİZDEN." Dediğinde Emre bakışlarını özgüre çevirdi. Kısık sesle "aldın değil mi silahini?" Dediğinde Özgür kafasını salladı.

Akın kahkahalarını durdurup "sizin yüzünüzden dün biz çocuk yapamadık. Ben baba olmak istiyordum belki." Dediğinde bora sinirle ayağa kalktı. "BASIMDA BİR SÜRÜ ÇOCUK VAR DAHA NEYİNE ÇOCUK?" Dediğinde Emre tutamadığı siritlmasi ile "ha bunlar olgun olsa dogurcan bir tane öyle mi?" Dediğinde bora bu sefer sinirden kıpkırmızı olmuş gözlerini ona dikti. "Yok seni sikecem sen hamile kalacan olmaz mı Emre?" Dediğinde Özgür "sus giren sana girecek " diyerek güldü.

Mehmet "ayy yeter tamam başım çatlıyo hadi gidin be. Eviniz yok mu sizin? Uyucam ben." Diyerek koltukta iyice yayıldı. Diğerleri ona çok yaratıcı küfürler eşliğinde evden çıktıklarında rahat bir nefes aldı. "Ay neymiş bu be? Biri bebek der biri bilmem ne götüm acıyor diyorum kimse takmıyor beni." Diyerek başına bir yastık yerleştirdi. Telefonu arka arkaya titrediginde "orospu çocuğusunuz lan siz. Yeminime kuran. Yeter lan uyutmadınız bi." Diyerek telefonu eline aldığında mesaj gruptan değil kayıtlı olmayan bir numaradandı.

0556 872... : Yakışıyor mu lan sana gece sevişip sabah kaçmak
Para bıraksaydın bari iyi siktin beni yazarak
Şerefsizsin lan sen
Seni bir elime geçireyim var ya
Mahvedecem

MEHMET : sen kimsin be?

0556 872... : ben mi kimim?
Ya taşşak mı geciyon Mehmet
Dün gece içine gelen adamı mı hatirlamiyon

MEHMET : içime mi?

Bir an durup düşündü Mehmet. Dün gece ne olmuş olabilirdi ki? Peki poposundaki bu acı bu adam yüzünden olabilir miydi? Kafası güzelken biriyle yatacak biri miydi ki Mehmet? Hem de erkekle? Beynini zorladı. Geçmişe dün geceye gitmeye çalıştı.

' Işıl ışıl bir mekandı. Mekana girdiğim gibi içerideki leş gibi ağır sigara kokusu midemi çok bulandırıyordu. Direkt mekanın içine doğru yürüyerek barmenin önündeki sandalyeye oturdum. Barmen yirmilerinde genç bir adamdı. Bana sevecen bir gülümseme ile bakıp "ne istersin?" Diye sorduğunda "fark etmez takıl kafana göre." Dedim. Kafamı resetleyecek herhangi bir şeye razıydım şuan. Genç adam kafasını sallayarak önüme bir bardak koyduğunda sorgulamadan kafama diktim. Boğaz yakan tuhaf bir tadı olsa da kötü değildi. Boş bardağı adama doğru geri itince o da tekrar doldurup bana itti. Kaç bardaktı içtiğim artık hatırlamayacak kadar içmiştim. Yanımdaki sandalyeye biri oturduğunda görmeyen gözler ile ona bakmaya çalıştım. Işıklar gözlerime çok parlıyor karşımda olan adamı göremiyordum. "Sencede biraz hızlı değil misin?" Dedi barmenin önüme koyduğu bardağı kendi önüne çekerken. Kaşlarımı çatarak ona baktım. "Sen kişmsin de kaşrıcak hakkı buliyosun?" Diye sorduğumda adamın kahkaha sesi kulaklarıma dolmuştu. Adam elini önüme doğru uzattı. "Tanışalım istersen." Dediğinde elini ittim. Kimdi ki o ben onunla tanışacaktım? "İstemez" dediğimde o gülme sesi tekrar kulaklarımda çınladı.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin