-19-

827 32 6
                                    

Nişan hazırlıkları tüm mahalleyi birbirine karıştırmıştı. Cenan bir oraya bir buraya koşup duruyordu. Bora bir köşede oturmuş sigarasını içip gelen geçen kalabalığa bakıyordu. Yanına oturan kızla caddeden gözlerini çekip kıza dikti yeşillerini. Kız utana sıkıla "merhaba Bora ben Gülçiçek. Melehatın kızıyım." Bora kafasını sallayıp "merhaba Gülçiçek bir şey mi diyecektin?" " ya şey aslında şu ileride ağaçların orada konuşsak olur mu özel bir mevzu çünkü." Bora tamam manasında başını sallayıp kızı takip ederek ağaçlık alana gitti. Onları gören Akın gizli gizli arkalarından gitti. Gülçiçek Boranın gözlerine bakıp "şey Bora ben senden hoşlanıyorum da istersen yani iste ne bileyim uygunsan bir çay içsek müsait olduğunda. İstemezsen anlarım ama istersen beni çok mutlu edersin." Bora duydukları ile şaşırıp kızın utanan yüzüne baktı. Akın duyduları ile sinirden kıpkırmızı oldu. Ne diyordu bu kız ? Akın tam Bora ağzını açtığı an yanlarına gidip "Bora bir baksana bana bir şey diyeceğim." Bora aniden gelen sesle akına döndü. "Bir şey konuşuyoru Akın kardeş. Sen git ben seni bulurum." Akın ısrarla "Bora acil diyorum bırak konuşmayı etmeyi bak hele bana." Bora nefesini dışarı bırakıp "Gülçiçek seninle sonra konuşalım bu konuyu olur mu sen git şimdi mahalleli yanlış anlamasın." Gülçiçek sinirli gözlerle Akına bakıp "tamam Bora nasıl istersen haber bekliyorum senden." Diyip mahalleye doğru yürüdü. Akın Boranın yakasından tutup çıkmaz sokağa soktu onu. "Napıyon lan sen elalemin kızıyla?" Bora yanlarındaki kolları itip "sanane lan nasıl konuşuyorsun sen benimle ne ile suçluyorsun olum beni?" "Kız gelmiş sana yok hoşlanıyorum diyor sen niye terslemiyorsun ki?" Bora alayla gülüp "sanane lan sana mı soracağım beğendim de kızı güzel kız. Benimkiler gibi yeşil gözleri var çocuğumuz çok güzel olur." Akın sinirle "sikeyim çocuğunu senin." Diyip sıktığı yumruğu Boranın çenesine geçirdi. Yere düşen Boranın dizlerine oturup " sokayim lan sana orospu cocugu. Beynimi kalbimi saçma sapan hallere sokuyorsun." Bir yumruk daha attı. "İbne dedin lan bana ibne." Bir tane daha. "Naptım lan ben sana da ibne diyon o gün zevk alan da sen değil miydin?" Ağzı yüzü kan içinde kalan Bora yana doğru dönüp ağzındaki kanı tükürdü. " İyi izle Akın Göktürk bak o kızı nasıl nikahıma alıyorum iyi izle." Akın "sikeyim seni amına koyduğum hiç bir şeyi hak etmiyorsun." Diyip kalktı üstünden. Titreyen elleri ile sigara yakip "yap lan azıcık o götün yiyorsa. O düğünde kan çıkmazsa adam değilim." Bora yaralarının izin verdiği kadar gülüp " değilsin zaten be angara gülü." Dedi. Bora yattığı yerden kalkıp üstünü silkeledi. Cebinden sigarasını alıp kanlı dudaklarına koydu. " iyi izle bakalim." Diyip Akını oturduğu yerde bırakıp gitti.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin