-52-

456 21 146
                                    

❗️❗️DİKKAT BU BÖLÜMDE OLUMSUZ İÇERİKLER, ALEV ALEV SAHNELER BULUNMAKTADIR. LÜTFEN TAHATSİZ OLACAKSANIZ 🔥 SEMBOLLERİNE DİKKAT EDİNİZ❗️❗️

🔥🔥🔥
Akın boranın dudaklarını ona ait olduğunu göstermek ister gibi ısıra ısıra, eme eme öpüyordu. Bora aldığı zevkten izlemekten geri duramıyor daha fazlası için yalvaracak kıvama geliyordu. Akın kendini geri çekip boranın gözlerine baktı. Bora öpmek için tekrar uzansada akın onu sabitledigi duvardan ayrilamiyordu. "Akın lütfen." Diyerek gözlerini dudaklarına dikti. Akın "ne lütfen bora. Konuş ne istiyorsun?" "Seni akın sadece seni istiyorum. Senin olduğumu kanıtla bu gece." Dediğinde akın hafifçe gülümsedi.

Bora'yı yaslandığı duvardan ayırıp yüzünü duvara yaslandırdı. Kulağının altına bir öpücük kondurup "kanıt istiyorsun demek. Bu geceyi asla unutmamanı sağlayacağım sana." Diyerek boranın pantolonunun kemerini ve düğmesini açtı. Pantolon yavaşça boranın bacaklarından aşağı indiğinde akında dizleri üstünde yere çöktü.

Boranın baksırını da indirdiğinde derin bir iç çekti. "Bora beni mahvediyorsun. Bora sana tapıyorum." Diyerek kalçasında gezdirdi elini. Bir kaç kez sertçe vurduğunda bora inleyerek kafasını duvara dayadı.

Akın, boranın kalçasının her yerini öpüp ısırdıktan sonra iki lobu ayırıp ortaya çıkan deliğe baktı. Bora artık sabırsız bir şekilde "ne yapacaksan yap artık amına koyayim. Dayanamıyorum." Dediğinde akın sert bir şekilde vurdu boranın deliğine. Bora inleyerek kalçasını geriye doğru ittiğinde akın gülümsedi.

Dilini çıkarıp baştan aşağı yaladı akın. Yalarken bir eli lobları birbirinden ayırıyor diğeri diliyle uyumlu bir şekilde deliğe girip çıkıyordu. Uzun uzun emdi akın o buruşuk küçük deliği.

En sonunda ayağa kalkıp boranın elinden tutarak odasına sürükledi onu. Bora'yı yatağa oturttu. Üzerindeki tişörtü çıkartıp odanın bir köşesinde fırlattı. Akın boranın ellerini tutup pantolonun üzerinden erkekliğine koydu. Bora zevkten koyulaşmış gözlerini akının gözlerine dikti. Eline aldığı erkekliği kumaşın üzerinden okşadı. Pantolonu çözüp aşağı gönderirken akın da kendi tişörtünü çıkartıp bir tarafa fırlattı.

Akın boranın kafasını tek eliyle tutunca bora ellerini kucağına indirdi. Akın erkekliğini boranın dudaklarına yanaklarına sürttü yavaşça. "Kiminsin sen?" Diye sordu. Bora "senin." Diye cevap verince akın erkekliğini boranın yanağına sertçe vurdu. "Kiminsin?" "Senin." Dediğinde tek harekette kendini boranın ağzına itti. Tamamını soktuğunda boranın gözleri yaşarmıştı. Akın "burnundan nefes al sevgilim." Diyerek sakince konuşsada hareketleri sesine zıt bir şekilde oldukça sertti.

Boranın kafasından tutup iyice soktu tamamını ağzına. Bora kıpırdasada kendini çekmiyor bir kaç saniye duruyor geri çekiyordu. Boraya tek nefeslik bir hak tanıyor tekrar ağzının derinliklerine kendini itiyordu.
Kendini geri çekip boraya bıraktı bu sefer yalama işini. Bora toplarını ağzına alıp emiyor yalıyor ve öpüyordu. Boranın her hareketiyle akın inliyor daha da gözü dönüyordu.

En sonunda geri çekildi akın. "Kalk ayağa." Dedi. Bora ayağa kalktığında akın yatağa uzandı. Boraya "yüzüme otur." Diyerek kolundan çektiğinde bora başta istesemese de dediğini yaptı. Akın boranın deliğini yalarken bora da akının erkekliğini ağzına almıştı. Uzun bir yalamanın ardından akın iyice ıslandığını düşünerek Bora'yı yana doğru iterek devirdi. Bacaklarının arasına girip erkekliğini kalça arasına sürttü yavaş yavaş. Bora her hareketiyle inliyor tırnaklarını akının sırtına geçiriyor boydan boya çiziyordu.

Akın kendisini onun için açılıp kapanan deliğe ittirdi hızlıca. Tek seferde tümünü sokunca boranın beli yataktan havalandı. "Siktir siktir akın bu-bu çok fazla. Çok büyüksün." Dedi. Akın her çıkıp girişinde boranın boynunu öpüp emiyor kendinden izler bırakıyordu. Boranın gözleri zevkten açılmayacak hale geldiğinde akın yüzünü akının boynundan çekti. Bora yavaşça gözlerini açtığında akın onun sulanmış gözlerine baktı. "Bu dudaklar bana ait." Sertçe girip çıktı. "Bu zevkten koyulaşmış ve sulanmış gözler bana ait." Tekrar sonuna kadar girip çıktı. "Bu burun benim." Diyerek sonuna kadar girdi bir süre durup tekrar çıktı. Elinin birini boynuna götürdü akın. "Bu boyun benim." Tekrar soktu. Elini göğüs uçlarına getirip sertçe sıktı. "Bunlar da benim." Elini penisine götürüp aşağı yukarı bir kez sıvazlayıp toplarını sıktı. Bora acıdan ve zevkten inlerken kendini en derinlerine doğru itip "BENİM." Diyerek inledi. Hızlı hızlı girip çıkmaya başladığında bora "H-hep-psi se-nin. Or-rası sevgilim n-nolur." Diyerek daha çok göz yaşı akıtmaya başladı. Akın "benim için, benim altımda ağlarken o kadar güzelsin ki." Diyerek diliyle düşen göz yaşı damlasını yaladı. Aynı noktaya defalarca girip çıktı.

Bora doruk noktasındaydı. Elini erkekliğine götürürken akın elini tutup başının üstünde sabitledi. Bir elini de erkekliğine götürüp baş parmağı ile deliği kapattığında bora mızmızlandı. "A-Akın no-lur." Dedi. "Ne nolur?" Diye sordu akın vuruşlarını hızlandırırken. "Boş-şalmak is-stiyorum." Dediğinde akın terden ıslanmış saçlarını sağ sola sallayıp "hayır sevgilim daha değil." Dedi. Bora "n-nolur." Diye yalvardıkça akın daha da baş parmağı ile küçük deliği bastırıyor daha da kendini hızlı hızlı en derine doğru gönderiyordu.

Akın boranın içinde biraz daha gel git yaptıktan sonra kendini bıraktı. İçini tamamen doldurup geri çekildiğinde içinden çıkanları da boşta olan eliyle içeriye itti. Eline biraz bulaşan menileri boranın ağzına uzattığında bora iştahla emdi. Boranın hala boşalamadığı için kızaran erkekliğinden elini çekti akın. Boranın bacak arasına girip gözlerini gözlerinden ayırmadan ağzına aldı erkekliği. Bir kaç kez emdiğinde bora zaten sınırda olduğu için kendini daha fazla tutamayıp akının azına bıraktı. Boranın titremeleri bitiğinde akın geri çekilip ağzında sanki dünyanın en lezzetli yiyeceği varmış gibi bir iştahla yuttu.

🔥🔥🔥
Boranın yüzünün her bir köşesini öptü. "İyi misin sevgilim." Dediğinde konuşmaya hali olmayan bora başını salladı. Akın Bora'yı kucağına alıp banyoya götürdü. Onu klozete oturtup suyu ayarladığında Bora çoktan uyumuştu bile. Bir bebeği yıkar gibi nazikçe yıkadı onu akın. Yüzüne, saçlarına, emerek ve vurarak kızarttığı noktalarına bir sürü öpücük bırakarak yıkadı sevdiği adamı. Tekrar kucaklayarak çıkarttı duştan. Koltuğa oturtup hızlıca yatağın örtüsünü temizlerle değiştirdi. Yatırdı sevdiğini göğüsüne. Onun şampuanı ile yıkanmış olmasına rağmen hala buram buram ona ait olan kokuyu koklayarak uyudu o gece huzur içinde.

Sabah olduğunda ilk gözlerini açan akındı. Yanında, göğüsünde uyuyan sevdiğinin dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Onu uyandırmaktan korkarak yavaşça kalkmaya çalıştı yataktan. Onun hareketleri ile uyanan bora "Akın." Dediğinde akın "burdayım sevgilim. Uyu hadi." "Gitme sevgilim. Nereye gidiyorsun?" Dediğinde akın gülümsedi çıkan masum sese. "Sana kahvaltı hazırlamaya aşkım." Desede bora çoktan gözlerini açmıştı. Akını kolundan çekerek yanına yatırdığında kalçasının acısından inledi. "Üzerimden buldozer geçmiş gibi hissediyorum." Diyerek güldüğünde akın da güldü. "İyi misin canım? Canın çok acıyor mu?" Diye sorduğunda bora "Bebek gibi sevip düşman gibi sikiyorsun." Dediğinde akın kahkaha attı. "Rahatsız mısın bundan?" Dediğinde bora "aslaaa. Hoşuma gidiyor." Dedi.

Zilin sesini duyduklarında akın "sence hangi piçtir?" Dedi. Akın "bilemedim. Hepsi birbirinden piç." Dedi. Akın yataktan kalkıp "ben kapıya bakayım. Sende üzerine bir şey giy." Diyerek çıktı odadan.

Kapıyı açtığında karşısında Can ve toprağı gördü. Akın "hayırdır ne işiniz var burda?" Dediğinde can ona ters ters bakıp "la bende bu evde yaşıyorum ya. Sen iyice yaşlandın be abi. Ben Can. Can Göktürk. Gardaşınım. Aynı evde yaşıyoruz." Dediğinde akın yüzünü buruşturup "sabah sabah ne vızıldadın be." Diyerek çekildi kapıdan. Salona gidip oturdu akın başka bir şey demeden. İçeri bora girdiğinde bora toprağın saçlarını karıştırıp " hoş geldin yavrum." Dedi. Toprak da ona sarılınca can "bora abi." Dedi. "He?" "Dün gece yoğun geçmiş sanırım." Dediğinde bora "ne alaka lan?" Dedi. Toprak utançla "abi boynun." Dediğinde salonda duran aynaya baktı bora. Boynunun her yeri morluk içindeydi. Akına dönüp "ULAN AMINA KODUGUM. RESİM DEFTERİ Mİ BU? NE BU RENK RENK ?" Dediğinde akın masum masum gülümseyip öpücük attı ona.

800 kelimelik bir sevişme sahnesi (masumca sadece sevisme) yazınca devamı gelmedi bende hahdsjduwjxusuxuwud

Sizleri seviyor çok çok öpüyorum ballarımmmm

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Şimdi karar vermeliyiz bebeklerim

Mehmet-Kenan çifti mi?

Mehmet -Efe çifti mi?

Mehmet-Burak çifti mi?

Burak-Kenan mı?

Burak-Efe mi?

Yoksa Burak bu iki tatlı çocuktan biriyle Mehmet de bir kızçe ile mi olsun???

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin