Bora artık yerinde duramıyor,sinirden bir oyana bir bu yana bulaşıp duruyordu. Onun bu halinden tabiri caizse bıkan Emre "kardeşim noldu? Bak iki saattir sustum sustum sakinleş diye bekliyorum ama yok ağa iki dakika durmuyorsun yerinde." Dedi oturduğu koltukta dikleşerek. Emre'nin evinde buluşmuşlardı, Mehmet boranın sinirinden korkarak en uzak köşedeki koltuğa oturmuş bir yastığı da kendine siper olarak tutuyordu.
"Yok bir şey." Dedi bora aynı düzende yürüyüp durarak. Emre "lan var işte amına koyayim noldu anlat." Dediğinde bora en sonunda durdu. "Biz hastanede akınla- siktir et amına koyayim ben çıkıyorum." Diyerek arabasının anahtarını sehpahadan alıp çıktı evden.
Duramıyordu evde.
O piç Akının dişlerini eline vermeden içi rahat etmiycekti. Hızlıca çalıştırdı arabasını ve akınlara doğru sürdü. 10 dakika sonra geldiğinde ani bir frenle durup kontağı kapattı ve indi.
Kapıyı yumruklarken bir yandan da "AÇ ULAN KAPIYI. AKIN ALOO!" Diye bağırıyordu. Kapıyı açan mert olunca siniri daha da arttı. Merti tuttuğu gibi boynundan kapının karşısındaki duvara dayadı. "Sana basit bir soru soruyorum. Cevaplamak için tek hakkın var. Akın nerde?" Dediğinde korkudan konuşamayan çocuk eli ile koridoru gösterdi. Bora gösterdiği yere bakınca onun kadar sinirli Akını buldu.
"LAN SEN BENİM EVİME BÖYLE NASIL GİRERDE BENİM EVİMDEKİ İNSANA BU ŞEKİLDE DAVRANIRSIN?" Diye kükredi adeta.
Bora tuttuğu merti bırakıp bozulan yakalarını düzeltti. "Şimdi mert kardeş. Neden burdayım ben biliyor musun? BU SENİN SEVGİLİN DÜN BENİMLE ÖPÜŞTÜ BANA DOKUNDU BUGÜN DE SENİ KOYNUNA ALAN RUHU OROSPU BİR İNSAN. İzninle onu biraz hırpalayacağım." Dedi psikopat bir sırıtmayla.
Mert şaşkın gözlerle ikiliye baktı bir süre "Akın?" Diyerek akına soran gözlerle baktı. "Anlatacağım Mert ama suan değil içeri geç sen." Dediğinde mert "neyi anlatacaksın lan noluyor burda? Bu çocuk ne saçmalıyor sen ne saçmalıyorsun? Kim kimi koynuna alıyor olum?" Diyerek daha da öne çıktı.
Akın sinirli bir nefes verdi. "Amına koduğumun müptezel orospu çocuğu Bora siktir git şu evden seninle yarın konuşcaz." Dediğinde Bora kendi kendine güldü. "Yarın konuşacağız." Ellerini birbirine çarptı "çünkü aranızı bozduğum sevgilinle aranı düzeltmen lazım." Diyerek tekrar güldü. "Ama sen beni çok yanlış tanımışsın. Ben senin arada gelip öpeceğin eskortun değilim. " daha da yaklaştı Akına. "Bir daha..." işaret parmağı ile kolunu dürttü. "Bir daha karşıma çıkma. Çıktığın gün öldüğün gündür. İyi izle bundan sonra piyasa nedir nasıl yapılır iyi öğren." Diyerek Mert'e omuz atarak çıktı evden.Boranın içindeki alev sönmüyordu. Ne karşısına geçip ona bir yumruk sallayabilecek gücü buluyordu kendinde ne de içindeki alevi söndürecek gücü. Hızlıca Emre'yi aradı.
_______
B: Alo
E: he kardeşim
B: al mehmeti piyasa yapıyoruz
E: ne piyasası
B: gay piyayası...gelmek isterseniz tabi.
E: (Mehmet arkadan bağırdı) gay barları hep merak etmişsindir hemen geliyoruz ağam paşam.
B: tamam.
_________Şimdi diyeceksiniz ki ne anlattın burada?
Vallahi bende bilmiyorum ama oluyor bir şeyler
Hastaydım bolum gelmedi ama yarın falan aynı günde 2-3 bölüm atarak telafi ederim
Sizleri çok seviyor ve öpüyorummmmBirde bu saatte bölüm mu atılır amk dediğinizi duydum ama hemen özür dileyin amk falan olmadı yani sjdjsjxiajsisisiiasjwjdjwj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Teen FictionBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel