-69-

299 16 45
                                    

❗️ BU BÖLÜMDE OLUMSUZ SAHNELER BULUNMAKTADIR. RAHATSIZ OLACAKLARIN DİKKATİNE! 🔥 İŞRETLERİNİ TAKİP EDİNİZ. ❗️

🔥
Bora akının söylediklerine kafa salladı. Şuan ağzı lal olmuş konuşamıyor sadece şiddetli kalp atışları ile akının ne yapacağını merakla bekliyordu.

Akın yavaşça boranın pantolonunu çıkartıp odanın bir köşesine attı. Sevdiği adamın tamamen savunmasız bir şekilde karşısında çırılçıplak görmek onu ve önündekini fazlasıyla heyecanlandırmıştı.

Elindeki aleti yavaşça boranın dudaklarından başlayarak aşağı doğru sürükledi. Boranın aletine geldiğinde etrafında döndürdü. Bora heyecanla derin soluklar alıyor aldığı soluklar ise sanki ciğerlerine yetmiyordu. Akın aleti boranın ağzına tekrar götürdü. "Aç ağzını sevgilim." Dediğinde bora komut almış bir robot gibi dediğini yaparak ağzını açtı. Akın aletin önce yarısını sokup çıkarttı. Sonra tamamını sokup bir süre bekletti. Geri çektiğinde boranın dudaklarına eğilip öptü. "Afferin sana." Dediğinde bora nefesiz bir şekilde başını salladı.

Akın aşağı doğru eğilerek boranın kalçalarını ikiye ayırdı. Dilini baştan sona gezdirdi. Bora'dan derin bir ah sesi duyduğunda gülümsedi. Onu çıldırtmak hoşuna gidiyordu. Küçük deliğe dilini sokup çıkartıyor bir yandan bir elinin orta parmağını sokuyordu. Boranın mırıldanmaları derin inlemere döndüğünde son kez baştan başa yaladı buruşuk deriyi. Geri kalktığında eline aldığı aleti tek seferde içine itti. "SİKT-" boranın konuşmasına izin vermeden yapıştı dudaklarına.

Bir yandan hızlıca aleti sokup çıkartıyor bir yandan da dudaklarını vahşice öpüyor ve emiyordu. Dudaklarını geri çektiğinde boranın zaten dolgun olan dudaklarının daha da şiştiğini ve akının sıvısıyla ıslak ıslak parladığını görünce derince inledi. Boranın saçlarını tutup geriye çekti ve eğilip kulağına erkeksi bir tonda fısıldadı. "Beni deli ediyorsun Bora. Seni ağlata ağlata sikmek istiyorum. Seni komple kendi dölümle kaplamak istiyorum." Dediğinde bora hem içinde sertçe hareket eden alet hemde akının ahlaksız lafları ile iyice zevke geldi. "Yap Akın. Ağ-lat bu ge-ce beni." Dediğinde akın elindeki saçları daha sert bir şekilde geriye çekti. Ortaya çıkan boynu öpüyor yalıyor ve sertçe emiyordu.

Boranın göğüs kafesine doğru ağırlığını vermeden çıktı. "Aç ağzını." Dediğinde bora ikiletmeden açtı. Akın bir eli ile yatak başlığından kuvvet alırken bir eli ile tuttuğu erkekliğini boranın ağzına soktu. Köküne kadar sokuyor biraz bekletip geri çekiliyordu. Bora ritme alışınca daha da hızlı bir şekilde sokup çıkartmaya başladı.

Ağzından çıkarttığında "dilini çıkart." Dedi akın. Bora dediğini yaparak sonuna kadar dilini çıkarttığında erkekliğini diline vuruyor arada yanaklarına vuruyordu. Bora dilini başında gezdiriyor emiyordu. Akın toplarını da ağzına yaklastirdiginda sorgusuz bir şekilde onları da emmeye yalamaya başladı. Akın zevkle inliyordu. Boranın ustaca ağzını kullanması onu zirveye doğru çok hızlı bir şekilde götürüyordu. Erkekliğini tekrar ağzına sokup bir kaç ileri geri hareketten sonra kendini bıraktı. Bora ağzına dolan tuzlu tatla inleyerek büyük bir zevkle yuttuğunda akın geri çekildi.

Akın tekrar ayağa kalkıp plastik aleti boranın içine soktuğunda gözleri buruşuk derideydi. "acaba bu küçük deliğin beni de alabilir mi?" Diye kısık sesle sorduğunda bora başını iki yana salladı. "Ol-maz." Dediğinde akın gülümseyip "çok güzel olur." Dedi. Kendini de aletin yanına hizalayıp aynı ritimle içine girdiğinde bora nefessiz kalmıştı. İlk başta canı çok yansa da bu acı ona zevk vermeye başlayınca inliyor ve hatta çığlıklar atıyordu. Akın hızlandıkça elindeki aleti de hızlandırıyordu.

Bora titremeye başladığında akın boşta olan elini boranın erkekliğine atıp ucunu kapattı. Bora yalvarır bir tonda "bo-şalmam ge-rek." Dediğinde akın "ben sana söylemeden boşalmak yok." Dedi.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin