-SON-

391 18 57
                                    

Dört yıl sonra...

"AKIN YA BAK BEN SENDEN BIKTIM TAMAM MI? KALDIR LAN O KOCA GÖTÜNÜ. ADAMLAR GELCEK SOFRA KURMAK LAZIM YARDIM ET ALOOOO." Diye cıyak cıyak bağırıyordu bora tüm evde. Ama acaba bu Akının umrunda mı?

Bora çatık kaşlarıyla gelip Akının meme ucunu tüm gücüyle sıktı. "Bana bak bir hafta salonda uyuyorsun. Bıktım lan senden. " dediğinde akın sırıttı. "Gülüm hep böyle diyon o bir hafta ikimizde salonda tek koltukta yatıyoruz. Başka bişi mi desen? Hem bu hazırlık neden amına koyayim. Sanki İngiltere prensi geliyor. " dediğinde kapının önünde bir arada durdu. "Aha geldiler. Sus iki dakika be adam." Diyerek kapıya doğru gittiğinde gelenlerin can ve toprak olduğunu anladı.

Toprak dolu dolu gözlerle "ABİMMMM" diyerek Bora'ya koştuğunda bora da ona sıkıca sarıldı. "Oh lan abim. Çok özlemişim sizi." Diyerek saçlarını karıştırdı. Karşıda yavru kedi bakışları atan canı da kulağından çekerek yanına getirdi ve ona da sarıldı. Can "benim maymundan beş saniye evvelinde doğan biricik gardaşım nerde?" Dediğinde bora "sence o şerefsiz yatmaktan başka bir şey yapar mı?" "Yaşlandı be. Eskiden böyle miydi? " dediğinde bora da onu onayladı. "Valla yaşlandı. Bunu geri iade edemiyor muyum ben?" Dediğinde can da toprak da kahkaha atıyordu.

İçeri girdiklerinde can ve akın bir sure gözlerini kısarak birbirine baktı. Uzun bir bakışmaydı. Akın "gudubet." Derken can "maymun." Dedi. "Çirkin" "mendabur" "götüm suratlı." "Sikim boylu" "o kadar kısa mıyım la ben?" Dediğinde can göz kırparak "o da kısa değil zaten boşver." Dedi. Bu onların canım birtanem deme sekliydi. Akın kollarını açıp "beş saniyen var sarıl. Sonra o bitlerin bulaşmadan defol git." Dediğinde can akının üzerine atladı. Bitli dedigi kafasını inatla akının kafasına sürttü. "CAN YETER KALK" "KALKMAM LAN KALKMAM." Diyerek akının kafasını dirseği ile sıkıştırdı. "PES ET LAN PES ET." Dediğinde akın güldü."üçe kadar sayıyorum. Bir...iki...üç" diyerek elini arkaya uzatıp canın erkekliğini tutup sıktı . Can acıyla birlikte kolunu çekip kendini kurtarmaya çalışsa da başarılı olamıyordu. "SANA YÜRÜMEYİ BEN ÖĞRETTİM YAVŞAK SEN KİME ŞEKİL ŞUKUL YAPIYON LA? KOPARIYIM MI LAN ÇÜKÜNÜ?" Dediğinde can artık ağlamak üzereydi. "Abi bokunu yiyim bırak çok acıyo abiiiiiiiiiii." Dedi akın elini çekip omzuna koydu. "Adam ol koparırım çünkü." Dediğinde can ondan kurtuldugu gibi kaçtı boranın yanında. Toprağı kollarının arasına aldı. Kocaman sarıldı. "Az kalsın sevgilinin çükü olmucaktı toprak. Çok korktum." Dediğinde bora kafasına vurdu. "Ona ne lan senin sikindinden? Kalk git." Dedi gülerek. Artık eskisi gibi karışmıyordu sadece dalga geçmek hoşuna gidiyordu.

Tekrar kapı sesi duyuldu evde. Akın "ben bakıyorum" diye bağırarak kapıya gitti. Gelen Burak ve mehmetti. Burak kollarını akına sarıp "Akın'ım civanım abim babam sugar daddymmm." Diyerek yanaklarına öpücük kondurdu. Boranın boğaz temizleme sesini duyunca da öptüğü yerleri silip "aa merhaba bora baba." Diyerek ona da sarıldı. Mehmet "AYYYYY CANLARIM CİĞERLERİMMMM" diyerek bağırdığında akın "ooo küçük ağa da teşrif edebilmiş aramıza." Dedi. Bora "ya sen babanla barıştığından beri şu küçük ağalık işlerine daldın gittin. Yetmedi mi be oğlum?" Dediğinde Mehmet gülüp kollarını ona sardı. "Bitmiyor be baba iş güç. " diyerek salona gecti. Diğerleri de arkasından geldi.

Bahçeye sofra kurulduğunda bora herkesi döve döve iş yaptırıyordu. Yapmayana eline gelen ilk şeyle dövüyordu. Mehmet "İLLALAH ETTİRDİN ARTIK BE ADAM. DÖVE DÖVE MORARTIN HER YANIMI. MEMLEKETTE BİR ADIM VAR LAN BENİM." Dediğinde bora mehmetin dizinin arkasına tekme atıp dizlerinin üzerine çökmesini sağladı. Kolunu boyununun etrafından sarıp "BAŞLATMA LAN ADINA. ÖLDÜRÜRÜM LAN SENİ." Dediğinde Mehmet ani bir r ile "büyüksün abim. Taşşaklarına kurban. Sikin olayım sıvazla beni." Dediğinde bora gülerek bıraktı fakat bu seferde akının gazabından kurtulamayıp kafasına tokatı yedi. "Ağır ol sikmim seni." Dedi o da gülerek.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin