-34-

764 35 136
                                    


Bora ve Akın Toprakları kontrole gelen doktoru can kulağı ile dinliyorlardı. "Evet değerleriniz normal çocuklar. Kırık çatlak yok ama yine de beyin kanaması riskine karşı bir gün daha misafirimizsiniz." Dedi orta yaşlardaki beyaz saçlı ve gözlüklü doktor.
Akın "la madem bebeler iyi. Çıksınlar la hiç bir sey olmaz iki sopa yemekle biz çok yedik de yaşıyoz." Dediğinde Bora ona dirseği ile vurdu. "Saka yapıyor doktor bey bakmayın ona. Kalsınlar tabi bizde buradayız bir şey olursa hemen buluruz sizi." Dedi masum gözükmeye çalışan bir gülümseme ile. Doktor akına tuhaf tuhaf baksada boraya dönüp o da gülümsedi ve çıktı odadan.
Bora "oğlum sussana iki dakika. Salak salak konuşuyorsun insan içinde ya. Dağdan mı indin mağaradan mı çıktın anlamıyorum ki amına koyayim" dedi. Akın ona sinirle bakıp "ulan ne dedim ki? sen beni ben kaç kare sopayla dövmedik mi? Yaşıyoruz işte bir bokumuz yok." Dedi. Bora "belli amına koyayim kafana çok vurmuşum anlaşılan. Neyse yürü kantine falan gidelim kahve içelim başım fena ağrıyor." Dedi ve akını kolundan tutarak dışarı çıkardı.
Akın çağırdığı asansör gelmeyince "hay sikeyim senin gibi makineyi." Diye vurdu kapısına. "Bora yürü gidek merdivene amına koyayim." Dediğinde bora cık cıkladı. "Olmaz amına koyayim bekledik bu kadar gelir şimdi." Dediği anda da geldi. Bora kafasıyla kapıyı gösterip "yürü nazlı angara gülü." Diyerek girdi içeriye. Akında ona göz devirerek girdi asansore.
Bir kac kat inmişlerdi ki asansör birden durdu. Bora "cenabet misin amına koduğum ağzını açıyon sürekli susmak ne bilmiyon!" Diyip tuşlara basmaya başladı. Akın "ulan ne belli senin cenabet olmadığın? Hem ben Naptim susmuşum burda duruyorum uslu uslu." Dediğinde bora "aynen amına koyayim. Sevgilisi olanda benim sanki." Dedi. "LAN NE ALAKA HER SEVGİLİSİ OLAN CENABET Mİ OLUYO?KURCALAMA AMINA KODUGUMUN ŞEYİNİ İYİCE BOZCAN" diye bağırdı. "BAĞIRMA LAN BANA! NE BAGİRİYON?" "SENDE BAGİRİYON SENDE BAĞIRMA." "KES AMINA KODUĞUM. HEM O ÇOCUK BELLİ NE AYAK OLDUĞU KESİN CEBANETSİN SEN." Dediğinde Akının sabrı taşmıştı artık. Onu ayna ile arasına aldı. "Öyle arkanı dönüp konuşmak yakışıyor mu lan sana? Kabul et kıskanıyorsun." Dedi boranın tam gözlerinin içine bakarken. Bora dudaklarına değen dudaklarla gözlerini kapattı usulca. Geri açtığında o da Akının gözlerine bakıyordu. "Ne alakası var? Ben sevgilisi olan adamı niye kıskanayım?" Diye sordu. Akın azıcık daha yaklaştı Boraya. Artık konuştuğu her an dudaklarına daha çok değiyordu dudakları.
"Şimdi seni burada öpsem... Yine yumruk atacak mısın?" Diye sordu. Bora iyice hipnoz olmuş gibi "hayır." Dedi. Akın gülüp dilini dudaklarının üzerinde gezdirince boranın bakışları orada takılı kaldı. İhtiyaçla nefes aldı bora.
"Kıskanıyor musun Bora beni?" Diye sorusunu yeniledi Akın. "Çok." Diye karşılık verdi bora.
Akını belinden tutup kendisine daha da yaklaştırdı. Kalkmış olan aletleri birbirlerine dediğinde ikisi de inledi.
"Akın" diye mırıldandı bora akının dudaklarına "hımm" diye karşılık verdi akın.
"Ben senden...yani ben." "Evet sen bora sen benden ne?" Dediğinde Bora iyice çekti kendine Akını. Yerlerini tek hamlede değiştirdi. Bu sefer de akın Bora ve ayna arasında kalmıştı.
İyice bastırdı kendini Bora akına. "Akın ben yemin ederim senden çok hoşlanıyorum." Dedi burnunu akının boynuna surterek. "Yemin ederim çok kıskanıyorum." Diyerek dudaklarını bastırdı burnunu sürttügü tene.
Yavaş yavaş kafasını kaldırıp hazdan koyulaşmış yeşilleri Akına dikti. "Öyle çok arzuluyorum ki seni. Akın bir kere öpebilir miyim?." Diye sordu dibindeki dudaklara daha da yaklaşarak.
Akın hızlanan nefesleri arasında tutup Bora'yı yanaklarından dudaklarına bastırdı. İlk başta sadece birbirine değen dudaklarken bora ağzını oynatıp akının alt dudağını dudaklarının arasına alıp emmeye başladı.
Akın beklemediği hareket yüzünden inleyip o da boranın üst dudağını aldı dudaklarının arasına.
Bir kaç dakikanın ardından Akın soluklanmak için geri çekildiğinde bora bu sefer akının boynuna getirdi dudaklarını. Yavaş yavaş yaladı önce sonra yaladigi her noktayı öpe öpe üzerinden geçti.
Akın elini Boranın erkekliğine götürüp pantolonun üzerinden okşadığında bora inleyerek kafasını akının omzuna koydu.
Akın bu sefer yer değiştirip Bora'yı aldı arasına. Dudaklarına yapışarak elini daha da hızlandırdı.
Öyle sert ve vahşi bir açlıkla birbirlerini opuyorlardi ki akın ağzına gelen kan tadının kendine mi Boraya mı ait olduğunu bile bilmiyordu. Boşta kalan elini boranın elini tutup kendi erkekliğine götürmek için kullandı. Bora başta sadece elini kıpırdatmadan orada tutsada akını erkekliğini sıkması ile inleyip o da elini asagi yukarı oynatmaya başladı.
"Akın" dedi öpüşmeye devam etmek istersen. "O kadar güzelsin ki." Diyerek elini daha da hızlandırdı. Akın yüksek sesle inledi "igrenc mi sence bu duygular?" Dedi elinin hareketlerini hızlandırırken "asla" diye karşılık verdi inlemelerinin arasından gözleri kapalı genç.
Akın, boranın erkekliğini sıkıp "gözlerime bak. Bunun sana da zevk verdiğini görmek istiyorum." Dediğinde bora zevkle kısılmış gözlerini açarak ona baktı. "Bora siktir nasıl bakıyorsun sen? Bakışınla bile gelebilirim suan." Diyerek tekrar yapıştı öpmekten kizarttigi dudaklara.
Bora kendini akının eline daha da itti. Sınırdaydı artık her an gelebilirdi.
Tam o sırada asansör tekrar hareket etti ve birbirine yapışmış olan iki genç ayrıldı. Akın "çıkartacaklar bizi sanırım sen gelmeden diyerek gülümsedi hala zevk sarhoşu haliyle.
Gerçekten de akının dediği gibi bir dakika içinde kapıyı açan görevli karşısında dudakları sismis ve erkeklikleri gökyüzünü gösteren iki genci görünce tip tip baktı. Akın Bora'yı kolundan tutup adama baş selamı vererek yürüttü. "İndir tişörtünü çok belli oluyor." Dediğinde bora hala zevkten koyu olan yeşillerini ona dikip "kimin suçu acaba? Hem şom ağzını sikeyim." Diyerek daha hızlı yürümeye başladı. İçi alev alevdi sakinleşmedi gerekiyordu. Bahçeye doğru yürüdü bora, tabi arkasında da akınla birlikte.
Gölge bir ağacın altına oturdu iki genç. Bora akına bile bakmadan "O siktimin çocuğundan ayrılmak için 1 günün var Akın. Ya sen ayrılırsın ya ben döve döve senden zorla ayırırım onu." Dediğinde akın koca bir kahkaha attı. "Yüzüme bile bakmıyorsun sanırım tekrar igrenc buluyorsun ve kalkıp bana sevgilinden ayrılmak için bir günün var diyemezsin sayın amına kodugumun beyinsizi." Dediğinde bora ona doğru döndü.
Daha demin zevkten koyu olan gözleri şimdi sinirden acık yeşile dönmüştü. Akını yakasından tutup çekti ve kulağına yaklaşıp "suan burada dudaklarına yapışmamak için bakmıyorum yüzüne senden iğrenmedim. İkincisi akın... benim optugum o dudaklara onun veya bir başkasının dudakları değmeyecek. Değerse bu hem senin hem de onun için iyi olmaz anlıyor musun yavrum?" Dedi sessiz ama bir o kadar da etkileyici bir tonda. Akın koca bir nefes bırakıp "çok etkileyiciydi amına koyayim." Diyerek güldü.

Şimdi biliyorum ki asansör muhabbeti çok klişe fakat,ama,lakin benim bebeler böyle bir şey olmadan asla yakınlaşmaz.

Ve sanmayın ki bora uslandı sanmayın ki akın onu dinledi ve ve sanmayın ki akın ve bora asansörde işi pişirirken can ve toprak orda sakin sakin uyudu ajjxsjxjsjxjskxjsj

Neysemmm size bir kaç sorum var;
1. Sizce yakınlaşmaları çok mu klişe veya saçma oldu?

2. Sizce daha erken miydi?

3. Sizce akın mertten ayrılır mı?

4. En sevdiğiniz karakter kim?

Öpüyorum gözlerinizdennn 🫶🏻🫶🏻
Sizleri çok çok seviyorummmm 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🐥🐥🐥

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin