-10-

919 40 0
                                    

Bora bir süre kendisini tamamen çevresinden soyutlamıştı. Garip geliyordu,yanlış ve günah geliyordu o gün yaşananlar. Bir süre sadece evden işe işten eve gidip durdu. Ne mahalleye çıktı ne de arkadaşları ile doğru düzgün iki kelam laf etti. Bora'nın bu ortalıktan yok oluşuna dayanamayan arkadaşları en son onu zorla evden çıkartılar. Mehmet " Ulan keke ne bu tripler kim üzdü de seni böyle triplere girdin? Sevdiğin kız abi mi dedi?" Diyerek kolunu Bora'nın boyuna doladı. Bora, yanındaki kumral oğlana delici bakışlar atıp kafasını sağ sola salladı. Emre ve Mehmet birbirine bakıp umutsuzca boyunlarını büktüler. Yıllardır arkadaşlık ettikleri çocuk her zamankinden daha içine kapanıktı. O sırada alt mahalleden gürültü duydular. Bora " Noluyor lan!" Diyip oraya adımlamaya başladı. Mahalleye geldiklerinde Akın'ı bir çocuğun üstünde görmeyi beklemiyordu. Genç oğlan altındaki çocuğu bütün hıncıyla yumrukluyordu. Bora iki adımda Akın'ın yanına gelip yumrukladık çocuğun üzerinden çekti Akın'ı. "Napıyon lan embesil orospu çocuğu? Mahvetmişsin çocuğu!" Diye bağırdı. Akın bir an Bora'nın yüzüne bakıp sonra kanlar içinde ki çocuğa baktı. Hıncını alamamıştı ondan. Çocuk Bora'ya elini uzatıp "Abi nolur yardım et." Diye fısıldadı. Bora çocuğun haline üzülüp Emre'ye baktı. "Al çocuğu götür bizim kahveye geliyorum." Akın Bora'nın yakalarına yapışıp "O orospu çocuğuna yardım edersen seni kendi ellerimle öldürürüm Bora!" Diye bağırdı. Bora, Akına olan sinirini ve kendinde duyduğu utancı onun üzerinde atmak istedi. Dudakları piç bir sırıtışla kıvrıldı ve Akın'ın aksine fısıldar bir tonda " dene amın feryadı dene." Diyip yakalarındaki elleri itti. " gücün belli ki yeni yetmelere yetiyor büyük ringde oynamak istersen hodri meydan koçum. Çıkar pençeleri." Diyip geçip gitti Akın'ın yanından.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin