Bora ve Akın serbest kaldıkları gibi soluğu hastanede aldılar. Akın danışmaya "Canla Toprak için geldik . Nerde onlar bacım?" Diye sordu. Danışmadaki kadın Akına anlamsız gözlerle bakıp "Canla Toprak?" Dedi. "Ya dovduler bu bebeleri. Böyle birinin tipi bana benziyor birinin ha buna. " diye eliyle yanındaki Bora'yı gösterdi. Kadın hala anlamsız gözlerle bakınca akın boraya dönüp "la bebe ben Türkçe mi gonuşmuyom la. Niye anlamiyo bu bebe beni?" Diye sordu iyice kayan şivesiyle.
Bora akına sus işareti yaparak "hanım efendi kusura bakmayın lütfen. Arkadaşım feci bir kaza geçirdi beyin fonksiyonlarını kaybetti. Biz Can Göktürk ve Toprak Deniz için geldik. Hangi odada kaldıklarını öğrenmek istiyoruz." Dedi tane tane konuşarak. Kadin boraya gülümseyip "hemen bakıyorum. Sizin isminiz ve hastalarla yakınlık durumuz nedir?" Diye sordu. "Ben Bora Deniz bu arkadaşım da Akın Göktürk. Abileriyiz onların." Dedi. Kadın "kimlik görebilir miyim lütfen " diye sorduğunda Akın artık delirmek üzereydi.
"Bak la bacım sabrım sınanıyo la burda. Bebeler bizim gardaşımız la." Diyerek direttiginde bora sakince "akın cüzdanını çıkart konuşma bitsin şu iş." Diyerek kendi cüzdanından kimliğini çıkarttı. Akın da tonlarca laf ederek uzattığında kadın kimliklere bakıp "tamamdır. Aynı odada kalıyorlar. 350. Oda. En üst kata cikin sağdan üçüncü kapı." Diyerek işine geri döndü.
Akın ve Bora hızlıca asansöre doğru yürüdüler.
Gelen asansöre binince ikiside artık telaştan yerinde duramıyordu. Bora akına dönüp "orda da söylenip durma bak. Çocuklar zaten yorgun bir de sen yorarsan yan odaya seni yatırırlar bak." Dedi.
Akın boranın üzerine doğru yürüyüp "la gardaş çok tehdit eder oldun la beni. Kendine gel la. Bak bir gün tersime gelecen Allah yarattı demicem bak." Dedi. Bora tam cevap vereceği sırada kapı açıldı sözü yarım kaldı.
Hemen odaya doğru yürüdüler. Odaya girdikleri anda Can ve Toprak tek bir yatakta yatıyorlarken buldular. Bora anlamsız gözlerle akına dönüp "olum bunlar niye böyle yatıyor. Yanda ki yatak süs mü?" Diye sordu. Akın bilmem anlamında omuz silkti.
Akın odanın içinde yürümek isterken yerde görmediği pet şişenin üzerine bastı. Bora "Afferin oğlum uyandır. Çığlık at belki tam uyanmazlar böyle." Diye söylenirken Toprağın "abi" dediği duydu.
Toprak bir anda Akın ve Bora'yı görünce endişelenmişti. İçinden Cana sovuyordu. Kaç kez dedi git yat yatağında ama dinledi mi can? Elbette hayır.
Yanında uyuyan canı dürttü. Can kolunu daha da Toprağa sararak "beş dakika daha." Diye mırıldandı. "Can kalk abimler burada." Dediğinde can burnunu Toprağın boynuna surtup "yavrum beş dakika daha diyom la. Az dur gülüm." Dedi.
Bu olayı şaşkın gözlerle izleyen ikili bir onlara bir birbirlerine bakıyorlardı. Akın "Can?" Dediğinde anladı gerçekten Toprağın dediklerinin rüya olmadığını. Gözleri açtığında onlara bakan ikiliye burukca gülümsedi. "Selamın aleyküm abiler. Nasılsınız iyisiniz insallah. Allah iyilik versin." Diye arka arkaya dizdi tüm cümlelerini. Akın "aleyküm selamda bu ne hal? Yatak orda süs mü duruyo?" Dediğinde toprak konuya dahil oldu. "Şöyle ki ben rüya gördüm. Çok kötüydü. Travma sonrası stres bozukluğu varmış bende. Cana yalvardım dedim korkuyorum. O da demesin mi bebek misin? Bende dedim ki Ankarayı azcık seviyorsan gel. Bilirsin ki bir Ankaralının asıl damarı Ankara'dır." Dedi masum gözükmeye çalışarak.
Can da onu başıyla onayladı. "Yazıktır bebeye dedim la. Angara da diyince tav oldum iyicene." Dedi. Akın ve Bora da başlarını sallayarak onayladılar onları.
Can kalkıp boş olan yatağa oturduğunda Bora toprağın yanına gitti. "İyi misin abim çok acıyor mu canın?" Diye sordu. "İyiyim abi daha iyiyim." Diyerek abisine sarıldı.
Akın canın kafasına vurup "dokuz canlı pezo seni. Yaşıyon mu la?" Dediğinde can acıyan kafasını tutup "la insan gardaşına bunu yapar mı la? Bak bora abiye ne güzel. Benim abim sen ol be Bora abi." Dediğinde akın ona sinirle baktı.
"Can oğlum seni sikerim. Ne var la abiliğimde. Seni pezevenklerin elinden ben kurtardım piç." Dediğinde can gülüp "sağ ol var ol gülüm." Dedi.Biraz kısa gibi oldu ama daha kısa bölümlerim de var. Yarım kalmış gibi durmuyordur umarım çünkü daha ne diyeyim
Sizleri çok seviyor ve öpüyorum okuyan gözlerinizden 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Fişek B×B
Teen FictionBirbirinden nefret eden iki mahalle abisi. Ya birbirine aşık olursa.... ! +18 yaş içerik ! B×B Eşcinsel