-61-

328 18 77
                                    

Herkes dediği gibi çok kısa bir süre içinde akınlardaydı. Akın konuya nasıl gireceğini bilemiyordu. Bora "LAN HADİ AMINA KOYAYİM ANLAT LAN ARTIK." Diye bağırdı en sonunda. Akın "ya bakın şimdi. Bu geçen gün mesaj atmıştı saçma salak ben engelledim geçtim. Bugün tekrar yazdı. Neymiş herkesin hakkında dosyası varmış falan." Özgür ileriye doğru yaslanıp " ne dosyası?" Diye sordu. Akın "ya bunu nasıl anlatayım ki şimdi?" Dediğinde Emre "anlat bir şekilde artık hadi." Dedi.

Akın saçlarını elleri arasından geçirip "Ya işte Özgür sen bu kadar iyi silah kullanmayı babanı öldüren mafyaları öldürürken öğrenmişsin." Dediğinde özgürün suratı bembeyaz olmuştu. Akın elini Emre'ye doğru uzatıp "senin de buraya gelme sebebin anneni taciz eden amcanı öldüren annenmiş." Dediğinde Emre büyükçe yutkundu. Akın elini Mehmet'e çevirip " seninde her boktan haberinin olma sebebi de Korhan Aslanmış. Hiç konuşmadığın zengin baban. Ben Burak sen kardeşim." Diyip sustuğunda Burak ne diyeceğini anlayıp elleriyle yüzünü örtmüştü.

Bora hafifçe kıkırdayıp "şakadır oğlum. Yani bunca yıldır bir aradayız. Birbirimize her bokumuzu illaki söylemişizdir. Değil mi?" Diye diğerlerine baktığında herkes başka bir yöne bakıyordu. Bora ayağa kalkıp "Hassiktir." Diyerek ellerini saçlarının arasına geçirip saç diplerine asıldı. Akın "gerçekten niye hiç söylemediniz ki?" Dediğinde Özgür koyulaşmış gözlerini akının kahve gözlerine çevirip "diğerlerini bilmem ama ben sizi kaybetmek korktum. Hayatta bana kalan son aile sizdiniz. Beni kötü biri olarak görün istemedim." Dedi. Emre araya girip "bende unutmak istedim hep o anıyı. Kendim bile unutmuşken size nasıl söylerdim?" Diyerek ellerine çevirdi bakışlarını. Mehmet "zengin piç sanmayın diye amına koyayim. O orospu cocugu babam olacak adamdan bir babalik görmedim. Bir babam var demedim kimseye çünkü hiç yoktu. Sadece bilgi almak için kullanıyorum o serefsizi." Dedi. Bütün bakışlar buraga döndüğünde Burak yaşlı mavi gözlerini silerek "utandım." Diyebildi. Akın buragi kollarına çekip "sen niye utanasın mavişim? Senin bir suçun yoktu ki. O orospu evladini utansın." Dediğinde Burak hafifçe tebessüm etti.

Bora bir adım ileri iki adım geri volta atıp dururken "demek ki dedikleri doğru. Demek ki öyle bir video var." Dedi. Emre "napcaz peki?" Dediğinde akın "buluşmaya gideceğim. İstediği neymiş öğreneceğim." Dediğinde bora yeşillerini ona dikerek "sana durup durup aşkım diyen çevrendeki herkesi senden iyi tanıyan biri seni takıntı yapmıştır amına koyayim. Ne diyeceksin ne diye gideceksin?" Dediğinde akın sakin bir tonda "bilmiyorum ama gidip kendim görmeyelim öyle bir video var mı." Dediğinde Özgür de "Bencede mantıklı olan o adamın oyununa göre oynamaktır. Peki ben bir şey soracağım bu adam neden Kenan ve Efe hakkında bir şey söylemedi?" Dediğinde Mehmet oturduğu yerden fırlayıp "gariptir ki bende ful Efe hakkında bilgi buldum. Kenan hakkında hiç bir sikim yok." Dediğinde akın "bu çok garip. Bugün gittiğimde onları da sorayım belki bir şey der ipucu olur bize. Sizde kenani yakın incelemeye alın." Dediğinde bora kafasını kaldırıp "bugün beni poligona çağırdı. Oraya gidebilirim." Dediğinde bu akının hiç işine gelmesede kafa salladı. Özgür "herhangi bir durumda ikiniz de haber verin. Tehlikeye düşmeyin sakın bak." Dediğinde Mehmet "gerekirse o serefsizden de yardım alırım ben." Dedi. Herkes onaylayan mırıltılar çıkardı.

Akın " mesaj atıyorum o zaman?" Diye soran bakışlarla Bora'ya bakınca bora başını hafifçe salladı.

AKIN : tamam nerede ve kaçta?

0554 056... : akıllı çocuksun be Akın
📍
Saat 7 de burada ol. Bir dakika gecikirsen video uçar gider polis beylere.

Bora "bende Kenan'a yazayım bari." Dediğinde akın "of Allahım of sevgilimi elin adamları ile gönderecek kadar ne zaman geniş oldum lan ben? Angaraya ayak basamam ayak." Dese de başka bir çareleri yoktu.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin