-66-

304 16 42
                                    

Herkes bir yana yayılmış usulca bir yerleri izliyor bugün olanları sindirmeye çalışıyordu. Sessizlik herkesi sağır etmişti. Herkesin kafasından ayrı bir düşünce geçiyor ama bütün düşüncelerin sonu tek bir yere varıyordu. Şimdi ne olacak?

Akın elleriyle yüzünü sıvazladı. Derin bir nefes alıp yayıldığı yerden doğruldu ve ellerini dizine vurdu. "Hadi la gardaş. Herkes gitsin evine." Dediğinde Burak elini göğüsünde koyup "ay kovuyor musun bizi?" Dediğinde akın "he la kovuyom. Siktirin gidin la. Uyuyun, yemek yiyin, porno izleyin ne yapıyorsanız yapın. Bende biraz sevgilimle yalnız kalayım." Dediğinde bora ona dirseği ile vurdu. Akın "ne? Özledim la seninle baş başa kalmayı. Olamaz mı?" Dediğinde Mehmet buraga "Akın baba azmış. Kalk kalk." Dediğinde Burak güldü. "Valla azmış. Ama adamda haklı kaç ay oldu siz yapmayalı? Kalkıyor mu hala?" Diyerek kahkaha attığında akın ona ölümcül bakışlar atıyordu. "Şerefsizim sizi sikerim. GALKIN SİKTİRİN LA!" Diye bağırdığında ikili gülerek "hadi kaçtık bizzz." Dediler ve çıktılar evden. Bora toprağa dönüp "siz bugün bize gidin. Annem kaç gündür evde yalnız. Bakın bir ihtiyacı bir şeyi var mı. Uslu durun kadının kulağına ses götürmeyin döverim sizi." Dediğinde can kolunu toprağa atıp "duydun mu la gülüm? Sana diyo. Sessiz ol diyo. Zevk çığlıklarını içinde tut diyo." Dediğinde bora "CAN! SİKTİR GİT LAN. KALKARSAM SENİ ÖLDÜRÜRÜM. DUYDUN MU?" Dediğinde can gülerek toprağın kolundan çekiştirerek götürdü. Emre "iyi o vakit. Bende gideyim eve." Dediğinde Özgür "bekle ben bırakırım. Bende eve gidiyom zaten. Hadi size kolay gelsin. Belinize kuvvet artık." Diyerek güldü. İkisi de gidince ikili yalnız kalmıştı.

Akın kafasını boranın dizlerine koyarak koltuğa uzandı. "Sonunda amına koyayim. Kaç haftadır baş başa kalamadık." Dediğinde bora ellerinin birini akının saçlarına diğerini ise yanağına  koyarak okşamaya başladı. "O kadar haklısın ki amına koyayim. Yoruldum lan. Bir kac haftada on yıl yaşlandım resmen." Dedi. Akın kapalı gözlerini açarak alttan Bora'ya baktı. "Hiç şüphe ettin mi benden? Yani başkasına dokunacağımdan falan?" Diye sorduğunda bora da yeşillerini açıp üsten akına baktı. "Herkesten her şeyden hatta kendimden şüphe duyarım senden gram şüphe duymam be angara gülü." Dediğinde akın gamzelerini gosterek güldü. Bora "adamın sikini kesmek aklına nasıl geldi lan?" Diye sorduğunda akının kaşları çatıldı. "Yarrak kafalıya adam akıllı sordum. Sana kaldırmış lan sikini sana. Kesmeyip napcaktim?" Dediğinde bora kahkaha atıp yanaklarına vura vura sevdi akını. Akın mızmızlanıp boranın ellerini itterken bora da kahkalar atıyordu. Akın "ee meleğe nolcak?" Dediğinde bora derin bir nefes alıp "Korhan bey ilgilenecekmiş." Dediğinde akın göz devirdi.

İkisi bir sürece sadece birbirlerinin nefes sesleri ile öylece birbirlerini izlediler. Akın boranın gözlerine efsunlanmış gibi bakarak "öyle güzel gözlerin var ki ben her şeyi unuturum kendimi unuturum bu gözleri unutamam be." Dediğinde bora gülümsedi. Onun gülümsemesi ile gülümseyen akının yanaklarında iki çukur oluştuğunda bora parmağını o çukura soktu. "Her şeyi unuturum. Herkesi silerim. Ama gülünce kısılan kahve gözlerini ve yanağında ki şu derin mezarları unutmam be." Dediğinde akın daha çok gülümsedi.

Akın hızlanan nefesi ile bir boranın gözlerine bir dudaklarına bakıyordu. "Bora" dediğinde bora bilerek dudaklarının üstünde dilini gezdirip "hımm?" Diye sordu. Akın boranın dilinin bıraktığı islaklikla parlayan dudaklara bakarak yutkundu. "Özledim." Dediğinde bora hafifçe güldü. Saçlarında olan eline akının saçlarını alıp hafifçe geri çektiğinde akın inleyerek karşılık verdi. Yanağınıda olan elini yavaş yavaş sürterek akının dudaklarına getirdi. Yavaşça işaret parmağı ile alt dudağını aşağı cekip geri bıraktı. "Çok mu?" Diye sordu gözlerini akının gözlerinden ayırmadan. Akın sızlanır şekilde ses çıkarttığında bora sorusunu yeniledi. "Çok mu?" Dediğinde bir yandan da avucundaki saçları çekiyordu. Akın tek solukta "çok" dediğinde Bora "hmm" diyerek karşılık verdi. İşaret parmağını akının dudaklarında gezdirdiginde akın dudaklarını açarak dilini parmağın üzerinde gezdirdi.

Deli Fişek B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin