__දුලේන් වේදාන්ග් පළිගවඩන__
වයස අවුරදු 25ක් වන ඔහු තම උත්සාහයෙන් ම ගොඩ නැගු නමගත් ව්යාපාරයකට හිමිකම් කියන්නෙකි. ඉක්මනින් ආවේශීලී වන නමුත් මිනිසුන් සමග කාලය ගත කිරීමට අකමැති පුද්ගලයෙකි. කිසිවෙක් ගනන් නොගනි.. ( කොටින්ම කිවවොත් Don't care scene එකේ ඉන්නේ 😏🙌 )
__ රධීෂ් අනුත්තර ලෙව්කේබණ්ඩාර__
වයස අවුරදු 23ක් වන ඔහු බයික් Race පැදීමට ඉතා ප්රිය කරන්නෙකි.
ක්ෂණිකව කෝප ගන්නා ඔහු ඉතා දඩබ්බර චරිතයක් වන කිසිවෙකුට මෙල්ල කිරීමට නොහැකි අතර පවුලෙන් ද වෙන් වී තම ජීවිතය තමන්ට කැමති අයුරින් රිසි සේ ගත කරයි..( මුට උපතින්ම දාංගලේ එච්චරයි 😒🖐️ )__අග්රා__
The bodyguard of Dulen's company. වයස අවුරුදු 32කි. ( Bodyguard කිව්වට දුලේන්ට ඔහු සහෝදරයෙක් විතරක් වුණු අතර කිසි දිනෙක Bodyguard දුලේන්ට අවශ්ය වූයේ නැත. 😂🖐️ ඌ හැමදාම තනියෙම උගේ ගේම ගහපු එකෙක් )
__ ගිෂ්මි සේනානායක__
The Personal assistant of Dulen wedhang ( yeah guys she is a tomboy 😌🔥 )
__රාම්__
Powerful gangster leader__ගිහාන් චෙනුර ලෙනාඩ්__
වයස අවුරුදු 23යි.. කුඩා කල සිට රධිශ් සමග හැදූ වැදුණු මොහු රධිශ්ගේ හොදම මිතුරාය..
📣 Welcome Everyone to a another world., come and let's see 🤞
ආහ් තව දෙයක් මේක Bl එකක් නිසා ඔයාලා මුලින්ම Top bottom හොයන්න මහන්සි වෙන්න එපා මුලින් කතාව රස විඳින්න. මොකද මේක අනික් Bl වලට වඩා වෙනස් විදිහට ගලන් යන්නේ. අනික තමයි මේ ලෝකේ හැම Couple එකක්ම එක වගේ නෙවෙයි. එයාලා කවුරු උනත් නිදහසේ ඕන කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න අයිතියක් තියෙනවා.
ආදරේ හරි සුන්දරයි ගැළපෙනම කෙනා ජීවිතේට හම්බුනාම...
ඉතින් මේ ලෝකේ බැඳීම් වලට ඇයි සීමා මායිම්? අපි නිදහසේ හිතමු නිදහසේ ජීවත් වෙමු....🙌😊
මේක වෙනස්ම කතාවක් මේක ඔයාලා හැමදාම දැක්ක Bl වලට වඩා වෙනස් වෙයි. Top ~ Bottom තියරීය අපි වෙනස් කරමු..Hehee 🙌
දැන් යන්නේ Top × Bottom කාලේ නෙවෙයි...Topers , Power bottom කාලේ... 😈
යෝහ් ඉතිං බලමු මේ කතාව මොකක් ද කියලා....☠️
ඒ වගේම පුංචි ඉල්ලීමක් තියෙනවා මං මේකේ දාලා තියෙන හැම වීඩියෝ එකක්ම කතාව කියවන ඒ වෙලාවෙම ආනිවාරෙන් බලන්න අහන්න...
YOU ARE READING
UNDERRATED [ On Hold ]
Tajemnica / Thrillerආදරය, වෛරය, පළිගැනීම සමග මුසු වූ වේදානත්මක හදවත් කිසි දිනෙක සනසාලිය නොහැකි බව දැන උන් ආත්ම 2ක් එකිනෙක අහම්බෙන් මුණ ගැසුණු හමුවීමක් ඔවුන්ගේ ඉරණම ම වෙනස් කරාවි ද ?