İyi okumalar :)
Diana
Newt'le sarıldıktan sonra karşıdan Gally geldi ve konuşmaya başladı. "Bu kız bizim en önemli kuralımızı çiğnedi onu cezalandırmalıyız." dedi. Sinirlendim ve yumruğumu sıktım fakat birşey demedim çünkü haklıydı kural çiğnemiştim. "Mal mı bu resmen senin gelmeni beklemiş bunu demek için." iç sesciğim canını çok güzel sıkmışız resmen beklemiş. Beklemediğim bir anda Minho önüme geçti.
"Gally farkında mısın bilmiyorum ama o beni orada bırakmamak için girdi ve o olmasa başıma birşey gelebilirdi." dedi "Yaa baksana nasılda bizi savunuyor aşkım adam." senin yüzünden aşık olucam içses "Zaten aşık değil misin?" içses konumuza dönmeliyiz. Minho'nun yaptığı bu hareketle sırıtmaya başladım.
"Minho farkında mısın bilmiyorum ama orda seni seven başkalarıda vardı ama onlar kuralı çiğnememek adına içeri girmedi." demişti. Bu seferde ben Minho'nun önüne geçtim. "Gally belkide bu kural sevdiğim birinin canından kıymetli değildir." dedim ve Minho'nun sırıttığını hissettim.
Newt araya girerek "Arkadaşlar bu konuyu mahkemede konuşuruz şimdi herkes dinlensin. Diana sen hariç benimle gel." dedi ve herkes bir tarafa dağıldı. "Noldu Newtciğim beni çok mu özledin."dedim ne kadar çok şaka yapsamda gerçekten korkmuşa benziyordu. "Özledim tabikide gerizekalı mısın kızım sen bir anda içeri koştun."
Konuyu kapatmak istediğim için "Newt ya ben nerede kalıcağım biraz uyumak istiyorum." dediğim anda gülümsedi. "O yüzden gitmedin zaten tek kız olduğun için Alby rahat etmen adına inşaatçılara söyledi ve sana tek bir oda yaptık."dediği anda tekrardan ona sımsıkı sarıldım. "Özür dilerim seni korkuttuğum için ve teşekkür ederim böyle bir iyilik yaptığınız için." deyip geri çekildim.
Newt beni kalıcağım yere götürdü gerçektende güzeldi. Dolabın içine baktığımda bütün kıyafetlerim konmuştu ve ihtiyacım olan herşey vardı. "Tek tük şeyler var kızım neyine sevindin bu kadar." sus içses ortamımı bozma dedikten sonra yatağa attım kendimi ve uykuya teslim oldum.
Uyandığımda akşam olmak üzereydi. Koşarak Tava' nın yanına gittim karnım açlıktan kazınıyordu. Tava "Seni burda görmek çok güzel Diana, iyi misin labirentte birşey olmadı değil mi?" dedi gerçektende merak etmiş. "İyiyim Tava merak etme sadece yorulmuştum dinlendim. Tava bana birşeyler hazırlasana karnım çok acıktı."dediğim sırada içeri biri girdi ve "Tava banada birşeyler hazırlar mısın?" dedi. "Bak bak kim gelmiş." iç sesciğim susar mısın bende farkındayım Minho geldi.
Minho karşıma oturdu. Tava birşeyler hazırlayıp gitti. Kafamı elime koydum ve yemek yemeye başladım. Minho'ya baktığımda bana bakıyordu göz göze geldik. Farklı bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım. "Diana " dedi. "Hmm" diye bir ses çıkardım. "Teşekkür ederim" dedi. Şaşırmıştım niye teşekkür etti ki "Ona sormalısın mal bana niye soruyon" bana hakaret etmeye bayılıyorsun iç ses.
"Ne için" diye sordum. Konuşmaya başladı "Labirentte beni yalnız bırakmadığın için" gülümsememle cevabımı verdim. "Bende özür dilerim" dedim sorarcasına kafasını salladı oda neden özür dilediğimi merak ediyor olmalıydı. "İlk geldiğim gün sana vurmuştum" dedim ayağa kalktıktan sonra görüşürüz diyip çıktım. Verdiği cevabı duymamak içinde çıkmış olabilirim.
Newt'i bulmalıydım ona soru sormam gerekiyordu. Ağaç balkona gitmem gerekiyormuş gibi hissettim orda olmalıydı. Yukarı çıktığımda ayı izlediğini gördüm. Yanına oturdum biraz muhabbet ettikten sonra "Newt mahkemede nolucak." dedim bunu sormamı bekliyormuş gibi cevap verdi. "Ceza verilip, verilmeyeceği hakkında konuşulacak." dedi "Sence ceza verirler mi?" dedim bilmiyorum dercesine dudağını kıvırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent
Action"Sen geldikten sonra hep bir şeyler oluyor kızım acaba bela falan mısın."dedi Ortamı dağıtmaya çalışıyordu. "Bazı konularda bela olabilirim ama bu konuyu nasıl bana bağdaştırdın acaba."dedim güldü bende güldüm. Ona baktım birşeyler düşünüyor gibiydi...