7-) Labirentte Yalnız

192 9 1
                                    

{İyi okumalar}

Newt

Dia gittikten biraz sonra sessiz kalmıştık. Biraz sonra "Diana'nın bahsettiği koşucularde ne?" diye sordu yeni çaylak. Minho cevapladı "Labirentin kapıları açılınca oraya giriyoruz ve oranın haritasını çıkarıp yolu bulmaya çalışıyoruz." dedi ben ise üstüne ekledim "Duvarların yerleri değiştiği için hâla bir çıkış yolu bulamadık" dedim.

Minho ve Diana gelmeden önce çoğu şeyi anlatmıştım şimdi ise bilmediği şeyleri soruyordu. "Neden aranızdaki tek kız o?"diye sordu. "Bilmiyorum" dedim.

Minho ayağa kalktı ve "Newt ben Diana'yı bulmaya gidiyorum." dedi "Lütfen tartışmayın, tartışınca Dia'nın nasıl biri olduğunu biliyosun sakın onu sinirlendirme."dedim. gülümseyerek baktı. "Dostum onu yeterince tanıyorum zaten bana onu anlatmana gerek yok."dedi ve gitti.

Yeni gelen çaylak "Ne zamandan beri burdasınız? diye sordu. "Ben 2 yıldır burdayım, Minho 2,5 yıldır burda, Alby buraya ilk gelen kişi ve 3 yıldır burada, Dia ise daha yeni geldi 7 8 gün olmuştur."dedim. Kafa salladı ve artık ona dinlenmesi gerektiğini söyleyip kalacağı yere götürdüm.

Diana

"Ya anlamıyorum neden bana izin vermiyorlar" diye söylenmeye başladım. "Kızım seni düşünüyolar işte" ya iç ses beni düşünsünlerde ben bunları yaparken düşünsünler yapmama izin vermiyolar ya.Sinirle ağacımın yanına gittim.

"Ağaç sana bir şey diyim mi en iyi dost sensin ya bir haltlar karıştırmama izin veriyosun, derdimide dinliyorsun. Mükemmel bir dostsun."dediğim anda kıkırdama sesleri duydum ve Minho geldi.

"Diana iyi misin kızım niye ağaçla konuşuyosun." dedi zaten sinirliydim tekrar mı sinirlendirmeye gelmişti. "Bana bak Minho git başımdan yoksa sinirimi senden çıkartırım." dememle birlikte kollarını iki yana açtı ve "Hazırım sinirini benden çıkartabilirsin." dediği anda kahkaha atmaya başladım manyak mı bu çocuk.

"Sen varya delisin ciddili ha." dedim gülümsedi ve "Sen kadar olamam lütfen yani."dedi yapmacık sinirli bir yüzle baktım ve tekrar güldü. Minho ciddileşti galiba konuya girecekti. "Diana koşucu olmana izin veremem."dedi izin vermeyebilirdi ama ben olucaktım. "İstediğin kadar izin verme ben koşucu olucam Minho ve zaten kendimde girebilirim labirente, beni bağlıyacak değilsiniz. Hem neden izin vermiyorsun ki hızlı koşuyorum."

"Ya sana birşey olursa."dedi "Yaa bak nasılda bizi düşünüyor aşkım adam." iç sesciğim bize izin vermediği için ona sinirliyiz ortamı yumuşatma. "Minho yanımda zaten sen olucaksın ve biliyosun senden bile hızlı koşabilirim."dedim.

Düşündü, düşündü daha çok düşündü ve "Neyse yaa bakarız."dedi. Hadi artık git dinlen uyumalıyız dedi. Ayağa kalktım "İyi geceler Minhocuğum." deyip yanağını öptüm "Oha sen naptın?" içimden geldi ve yaptım içsesciğim. Minho bu hareketimi beklemediği için şaşırmıştı ben ise arkamı döndüm ve odama gittim.

Sabah

Uyandıktan sonra ağacımın yanına gittim orda biraz oturduktan sonra Alby'i aramaya başladım. Koşucu olucaktım izin vermeseler bile. Alby'i bulduğumda yanında Newt'te vardı. "Günaydın." deyip yanlarına yaklaştım. "Günaydın Dia."dedi Newt gülümsedim ve Ably'e döndüm. "Alby bugün koşucularla bende çıkıcam haberin olsun."dedim sinirle bana bakmaya başladı "Olmaz." dedi.

"Kendim giderim" dememle birlikte yanımda iki kişi belirdi ve beni tuttular "Alby şaka yapıyor olmalısın beni zorla mı tutucaksın cidden." dedim "Üzgünüm Diana bana başka şans bırakmadın." dedi. Newt'e baktım ve "Newt sen yapma bari." dedim moralim bozulmuştu Newt bile beni desteklemiyordu. Kolumdan tutan iki kişi beni odama götürdü ve kapıda beklemeye başladılar hiç zorluk çıkarmadım çünkü hevesim falan kalmamıştı.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin