36-)Yürüyemiyecektim

81 5 15
                                    

İyi okumalar☆

Alex

Thomas ve Maya'yla oturmuş bekliyorduk. Yani ben bekliyordum. Kafamı ağaca yaslamıştım düşünüyordum. Newt'in koşarak yanımıza gelmesiyle düşüncelerimden kurtuldum. "Maya çabuk gelmelisiniz Dia hiç iyi değil." dedi anlamış olabilir miydi.

Gidip onu görmeliydim hızla Newt'in arkasından koşmaya başladım. Kulübeye yaklaştıkça Diana'nın ağlama seslerini duyuyordum. Maya'dan yardım istiyordu. İyileşmek istiyordu. İçeri girdiğimde gördüğüm şey yüzünden dona kaldım

Diana bir bacağını aşağı sarkıtmış diğeri ise yatağın üzerindeydi. Yüzü ağlamaktan kızarmıştı. Bakır renkli saçları darmadağın olmuştu. Elleri titriyordu. Onu böyle gördüğüm için gözlerim dolmaya başladı "Maya nolur yardım et. İyileştir beni." diyordu.

Gözümdeki yaş yanağıma düştü. Kahroluyordum. Hep neşeli olurdu benim prensesim fakat şimdi her şey değişmişti. İsyan yüzündendi. Beklemediğim anda kendine vurmaya başladı. Öne atılıcaktim fakat Thomas bizden önce davranıp ellerini tuttu.

Ona doğru yaklaştım. "Prensesim sakin ol, yapma canını acıtacaksın." dedim kafasını iki yana salladı. Gülüyordu psikolojisi o kadar bozulmuştuki gülüyordu."Canım mı acıyacak? Nasıl acısın ki hissetmiyorum ben, bacağımı hissetmiyorum ve sen gelmiş diyorsunki sakin ol. Nasıl sakin olabilirim bacağım yok şuan. Hayatım bitti benim."

Biraz duraksadı ve devam etti "Hayatım bitti. Hayatımı bitirdiler. Önce geçmişimi çaldılar şimdide geleceğimi çalıyorlar" dedi haklıydı Allah kahretsinki haklıydı ve benim elimden hiç bir şey gelmiyordu. Onu böyle görmek istemediğim için dışarıya çıktım. Ellerimle kafama vurdum bir kaç kere düşünemiyordum. Yapıcak bir şey bulamıyordum.

Hâla ağlama sesleri geliyordu. Bir anda ses kesilince içeriye girdim. Maya Diana'ya sakinleştirici vermişti. Sayıklıyarak uykuya daldı. Maya'nın yanına gittim "Maya bir şey yapamaz mıyız? Onu böyle görmek istemiyorum." dedim sesim titremişti ve o an fark ettimki ağlıyordum.

Maya kollarını belime doladı. Bende ona sarıldım "Elimden gelen her şeyi yapıcağım. Onun yürümesini senin kadar bende istiyorum Alex. Merak etme o iyi olucak." dedi geri çekildi ve gözümden akan yaşı sildi.

Diana'ya baktığımda ona eğilmiş olan Minho'yu gördüm elinden tutuyordu ve diğer eliyle peçeteyle yüzündeki yaşları siliyordu. Yüzüne baktığımda onunda gözlerinin kızardığını gördüm. Newt sakin kalmaya çalışıyor gibiydi fakat bir sağa bir sola yürüyordu. Thomas yere oturmuş duvarı seyrediyordu.

Maya "Çocuklar onun yürümesi için her şeyi yapmalıyız. Onun için mutlu olmamız gerekiyor. Toparlanmalısınız." dedi Minho elini yumruk yaptı ve "İsyan onu vurmasaydı böyle olmayacaktı. Ben gidiyorum." dedi. Hızla ayağa kalktı. Newt "Minho saçmalama hiç bir yere gitmiyorsun." dedi Minho kafasını iki yana salladı "Newt birinin onlara hesap sorması gerekiyor." dedi

Minho'ya doğru yaklaştım ve elimi omzuna koydum "Minho sakin olmalısın. Ben istemiyor muyum isyandan intikam almayı. Benim annemi öldürdüler orada. Kardeşimin hayatını çaldılar fakat buradayım." Diana'ya doğru döndüm yanına gidip saçlarını sevdim. "Onun bana ihtiyacı var. Sende gidemezsin çünkü onun sanada ihtiyacı var. Şimdi onun yanında olmazsak ne zaman olacağız.. Eğer intikam alınıcaksa hep beraber alırız ama şimdi sırası değil." dediğimde kafasını salladı

Maya "Sırayla başında bekliyelim. Tek kalmamalı bacağına bir şey yapmasından korkuyorum." dediğinde bacağına vurduğu hali aklıma geldi. Thomas "Maya haklı başında beklemeliyiz." dedi Maya "Ben beklerim. Ona her şeyi açıklamam gerekiyor. Sorduğu sorulara yanıt vermeliyim." dedi kafa salladım ve çıktım.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin